Zeer professionele begeleiding en verwerking!

Van a tot z zeer pro geregeld!!

super service

Ik wilde graag een persoonlijk ontwerp voor een naambord. Hierin werd vervolgens door Maud erg goed meegedacht en kwam al snel met een optie. Ondanks deze super mooi was wilde ik toch nog wat aanpassingen vergelijken en steeds kreeg ik hier een nieuw ontwerp voor zodat ik goed kon zien hoe dit eruit zag. Op basis daarvan kon ik een weloverwogen beslissing maken! Het resultaat is super!

Super blij met de aankoop

Super vriendelijk geholpen, mooi product met een duidelijke beschrijving hoe op te hangen voor de klusser in opleiding waar ik mijzelf onder schaar... :-)

Het naambord is echt prachtig geworden. Snelle reactie op mijn vragen, er wordt met je meegedacht en de bestelling is netjes thuis bezorgd. Er wordt aandacht aan elk detail geschonken, zelfs aan de verpakking. Ik kan studio Saar ten zeerste aanbevelen.

Tevreden!

Ons naambordje 2x van de muur gevallen en nu super opgelost.

Uniek naambord

Het contact met Studio Saar verliep vlot. Om ons naambord helemaal naar wens te maken, was het geen probleem enkele aanpassingen te laten maken. We zijn erg tevreden met het resultaat.

Heel fijn te woord gestaan en bestelling was TOP.

Fijne zaak om zaken mee te doen duidelijk en helder

Prima service, heel mooi naambord.

Prettig contact via de mail. Luistert goed naar wensen. Heel mooi eindresultaat waar wij heel blij mee zijn.

Creative producten met style

Lang gezocht naar een paar dingen, die overal hetzelfde zijn en nergens met style te vinden waren - tot ik bij Studio Saar eindelijk ben geland.

Toppie

Heel erg tevreden! Alles is in goed overleg gegaan

Voldoet helemaal aan onze verwachtingen

Contact was prettig en correct. Bedrijf was flexibel. Eindproduct is heel mooi afgewerkt. Ik kan studio Saar op basis van deze ervaring zeker aanbevelen

Prachtig mooi naambord!

Goede service. Een aantal verschillende concepten gehad voor verschillende lettertypen. Uiteindelijk helemaal tevreden met het concept. Uitgebreide instructie bij levering. Montering is wel precisiewerk. Het hangt strak en het is uitstekend vanaf de weg te lezen! Heel tevreden!

geweldige service!

Het product werd geleverd zoals wij verwacht hadden (of nog beter). Een persoonlijke klantgerichte bediening. Wij zijn zeer tevreden.

Leuk origineel design

Leuke huisnummer bordjes snelle levering

Mooie producten, goede service!

Mooie persoonlijke producten, aangepast maar eigen smaak en wensen! Goede en snelle communicatie en fijne service! Top!! Dank je wel!

Een 10 voor de wens van de klant centraal stellen

Deze zin zegt volgens mij voldoende.

Als eerste, bedankt voor de zeer vlugge levering. Het resultaat is geweldig. Bedankt. Alsook bedankt voor de volledige en handige info omtrent de montage. Kortom, een zeer tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Fam. De Wispelaere - Delmotte Anita

Super !!

Goed en duidelijk geholpen. zeer mooi gemaakt en mooi uitziend huis nummer bord aangeschaft Aanrader !!!!!

Nadat er contact was geweest over het ontwerp van het naambord, was er al zeer snel een alternatief voor het ontwerp. Communicatie verliep soepel, en levering was zelfs een paar weken eerder dan de vooraf gestelde tijd. Resultaat, instructie en verpakking wat ook zeer goed verzorgd.

Hele vriendelijke en goede service, product helemaal naar wens!

Fijne partij om een bestelling bij te plaatsen. Ze reageren snel en zijn erg vriendelijk. Het naambordje kwam sneller dan verwacht en is helemaal naar wens. We zijn er erg blij mee!

Prachtig naambordje en goede service!

Na wat zoeken op internet hier gekomen en ons oog viel al gelijk op de mooie naambordjes. Direct een mail gestuurd met de vraag of wat wij in ons hoofd hadden, als ontwerp gemaakt kon worden. Vrij snel kregen wij een mail terug met het ontwerp! Na akkoord van het ontwerp hadden we het naambordje ook snel in huis, top service! Het naambordje hangt nu prachtig bij de deur, het is iets unieks!

Aanrader...

Ik heb voor ons nieuwe huis een mooi huisnummer besteld bij Studio Saar. Mooi, strak en duurzaam gemaakt, compleet met bevestigingsmateriaal en duidelijke beschrijving. We zijn er heel erg blij mee. Studio Saar is een aanrader wat ons betreft, snelle en nette verzending, echt een kadootje om te ontvangen. We kregen netjes een mailtje betreft het ophalen van de verzending....anders heb je te maken met dubbele verzendkosten. Attent.....en goede service....

mooie werk geleverd zoals besproken, super

Prettig contact gehad en een mooie product ontvangen zoals ook wordt aangegeven op de site. Bedankt voor dit mooie naamplaatje.

Heel erg gaaf naambord

Goede service en een heel mooi naambordje van goede kwaliteit. Wij zijn er heel blij mee.

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard