Supermooi en origineel resultaat!

Originele producten en ontwerpen. Netjes geleverd en de communicatie was dik in orde.

Prachtig naambordje

Communicatie is per mail gegaan. Dat is prima gegaan, levertijd ook perfect gehaald.

Geweldig en mooi huisnummer

Het huisnummer viel iets donkerder uit dan ik had verwacht, maar ziet er echt prachtig uit.

Alles super alleen levering is lang.

Uitstekend!

Goede, snelle service en prachtige kwaliteit

Super mooi

Ik heb mijn naam en die van mijn dochter laten maken in zwarte sierletters. Onwijs gaaf geworden.

Heel mooi eindresultaat!

We zijn er heel erg blij mee!

Hele prettig ervaring en behulpzaam

Een heel mooi naambordje mogen ontvangen. Na goed overleg kregen wij een voorbeeld toegestuurd hoe ons naambord zou worden. Na goedkeuring kwam ons naambordje binnen 4 weken binnen. Goeie service.

Super mooi naambordje

Besteld via internet, prima communicatie. Vooraf kregen we een ontwerp! Eenvoudig en degelijke montage! Eindresultaat is schitterend en helemaal volgens verwachting!! Bedankt!!

Mooi naambordje, goede service!

Ons naambordje van staal dat nog geen jaar hing, was afgebroken van de muur. We hebben een berichtje gestuurd en Wencke kwam direct met een oplossing. Het bordje hangt inmiddels weer bij de voordeur en wij zijn heel blij met de service en klantvriendelijkheid die we hebben ervaren!

Mooi product, goede service

Huisnummer voldoet volledig aan verwachtingen

Blij met het resultaat!

Wat zijn we blij met het resultaat!! Zo origineel en anders dan anders. Het was het wachten waard! Dank je wel!

Fantastisch uniek product

Een echt eyecather voor je exterior! Persoonlijke benadering en ontwerp heb ik als top ervaren. Afhandeling van de bestelling ging van A tot Z vlekkeloos. Jammer dat je er zo lang op moet wachten, maar uiteindelijk is het het wachten waard! Wij zijn er super blij mee en hebben meerdere complimenten gehad voor onze unieke naambordje.

Goed, snel geregeld

Heel goed. Het artikel dat we besteld hadden was vanwege de actie snel op. Maar we kregen snel een mail met daarin de reden waarom het vertraagd was en wanneer we het dan konden ontvangen en precies zo was het.

Mooi naambord

Super mooi ontwerp als proef voorbeeld gekregen zodat je het van te voren goed kan zien hoe het gaat worden. Keurig verpakt ontvangen.

Heel mooie huisnummer en goede service

Heel tevreden van de aankoop! staat beeldig en is origineel!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super mooi

Ben echt super blij met ons nieuwe naambord. Ook nog eens makkelijk te monteren. Kei bedankt.

Soepele communicatie en het eind resultaat was in een woord geweldig! Super bedankt!

Erg tevreden met ons nieuwe huisnummer

Ons nieuwe huisnummer (grootste maat) werd, ondanks de coronacrisis, binnen de gemelde levertermijn bezorgd. Fijn dat er eerst nog een extra bevestiging werd gevraagd dmv een “concept”. Alle communicatie verloopt vlot en helder, heel erg bedankt we zijn er blij mee!

Creatief, meedenkend en een prachtig resultaat

Na het plaatsen van mijn bestelling e-mail contact gehad. Meteen werd er een voorbeeld op pdf gestuurd. Na een aanpassing van onze kant kregen we direct een nieuw voorbeeld. Ons naambord kwam snel binnen en ziet er fantastisch uit, echt een blikvanger ;-)

Super snelle service en de brievenbussticker ziet er super leuk uit!!

Helemaal blij met de service !

Mooi afgewerkt naambord van RVS

Kinderen waren er blij mee mooie naamplaat perfect afgewerkt

Zeer tevreden over naambordje

Wij zijn erg blij met ons mooie naambordje van Studio Saar. We krijgen er ook veel complimenten voor. De communicatie en service hebben wij ook als prima ervaren.

Zeer goed!

Snelle service en heel mooi op maat gemaakt! Zeer tevreden!

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard