Fast International Delivery

Easy to navigate website , items as described , best EV charger price on the net

Snel, goed product, duidelijke en uitstekende service en hulp

De Zaptec werkte binnen een dag. Ik had wat vragen over bepaalde instellingen, deze werden vrijwel direct (remote) in orde gebracht. Erg blij met de Zaptec en vooral WallboxDiscounter.

RAS

L’envoi a été impeccable

Probleemloze bestelling en bezorging (in Zuid-Frankrijk)

Probleemloze bestelling en bezorging (in Zuid-Frankrijk)

Bisher einmal geladen. Funktioniert einwandfrei.

Gute, übersichtliche Internetseite, bei der man recht schnell das passende Ladekabel, je nach Automarke, findet.

Alles super

Dddddddddd nnnnnnnnbbvvc kkkkjjbj

Livraison rapide

Prix intéressant. Livraison rapide er sécurisée

Goed bestel en retour systeem. Je wordt goed geïnformeerd en snel geleverd. Retour sturen van producten gaat ook gemakkelijk. Dus prima service!

Site simple et efficace entièrement satisfait

Produit origine et conforme à mes attentes. Je recommande le site. Envoi soigné et livraison express.

Uiteindelijk redelijk tevreden.

Via website van Wallbox laadpaal van Zaptec go besteld inc Tibber Pulse. Tegelijk de basis installatie betaald a 399€. Dit is echter af te raden! Factuur die ik heb ontvangen was niet duidelijk genoeg waardoor het leek alsof er geen basis installatie bij zat. Daarna via Wallbox gevraagd naar de installatie. Als antwoord kreeg ik dat zij normaliter een offerte sturen ipv dat iemand al de basis installatie vooruit betaald. Voordat ze een offerte sturen moet je zelf foto’s maken van je thuis situatie maar de waarschuwing is dat er altijd meerwerk is. De basis installatie was in mijn geval gewoon niet passend, noodzakelijk, toereikend en eigenlijk zonde van een aantal volgens hun vaste componenten. Beste is of de installatie zelf te regelen of een offerte te laten opstellen waarbij je aangeeft gewoon echt niet meer te willen betalen. In mijn geval kwam er op de offerte nog ruim 500€ meerwerk bij oftewel zou ik ruim 900€ kwijt zijn. Vervolgens is de installateur geregeld en die konden vrij snel dus dat was top. Bij thuiskomst bleek echter dat zowel mijn Tibber pulse als mijn laadpaal niet werkten cq niet goed waren ingesteld. Mijn pulse moest ik uiteindelijk zelf via mijn account verbinden en mijn laadpaal kon ik niet in mijn account zien dus heb ik zelf met Zaptec en de installateur contact gezocht. De installateur kon mij niet helpen want had zijn gegevens etc al verwijderd. Via zaptec hebben ze de laadpaal uiteindelijk vrij gegeven en kon ik eindelijk laden. Dit had de installateur eigenlijk moeten doen. Vervolgens kreeg ik van Wallbox die de installateur dus inhuren de offerte omgezet in de eindfactuur voor meerwerk. Deze verschilden behoorlijk van elkaar maar kwam nog steeds op ruim 900€ totaal uit. Er was veel te veel meters kabel berekend en load balancing terwijl de pulse niet werkte. Wallbox heeft dit uiteindelijk goed opgelost en een deel van de kosten op zich genomen. Tip zorg dat je zelf thuis bent en niet iemand anders.

Hervorragender Kundenservice

Diese niederl. Firma kann alle Kabelverbindungen bieten, die irgendwie mit Wallbox und PV-Anlagen zu tun haben! Auch Reklamationen werden zügig beabeitet, bis hin zu einer evtl. Erstattunmg. Alles super! Gerne wieder!!

toll

hat alles prima funktioniert

Très bon service et livraison dans les temps

Très bon service et livraison dans les temps

Très bien

Livraison vers la Suisse en 3 jours, Parfait ! J'ai commandé une borne BS20 de BESEN, montée sur un pied. Le câble d'alimentation de la borne est trop court, j'ai dû le rallongé de plus d'un mètre. Pas difficile mais dommage. Sinon tout fonctionne !

Superb!

Package arrived exactly as ordered. Very easy to install and connect the wall box and the equalizer.

Keurig geregeld

Ondanks mijn tekort schieten in de communicatie, is de levering prima verlopen.

Bin sehr zufrieden:

Gute Konditionen, hochwertige Produkte, schnelle Lieferung

Snel en service

Snelle bezorging en nagebeld over de aansluiting. Zeer netjes.

Zollkosten

Hat alles schnell und unkompliziert geklappt. Ideal wäre, wenn Mann vorgängig auf die Höhe der Zollkosten aufmerksam gemacht würde.

Produkte nicht angekommen

Lieferdienst GLS hat wie immer erst gar nicht versucht die Artikel zu liefern und haben ohne jeden Nachweis die Lieferung bei einem Lieferpunkt hinterlegt. Ich habe aber keinen Abholbeleg bekommen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prix très raisonnable et envoi rapide

Prix très raisonnable et envoi rapide

Voordelige en betrouwbare webshop

Vooraf prettige gesprekken gevoerd over een Wallbox die ik wilde kopen. Na overleg gekozen voor een duurdere Wallbox Pulsar Max omdat die langer software-updates zou geven. Het apparaat werkt goed. Echter bleek dat ik een al gebruikt apparaat heb ontvangen, wat je pas goed kan zien als je het apparaat verbind met de app. Wallbox discounter heeft dat niet kunnen zien maar hebben meteen een nieuw exemplaar aangeboden die ik elk moment zal ontvangen. Uitstekende service!

Goed geholpen

Prima service en correcte afhandeling

Snelle levering.

Levering was top. De zonnepanelen waren zeer goed verpakt een aanrader.

Top bedrijf

Ik wist niet exact welke kabel ik nodig had, kreeg vlot antwoord. Levering ging ook conform de beloften op de website dus ik ben een happy man met mijn laadkabel

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen