Goede informatie en snelle levering

Makkelijk te contacten en veel kennis van zaken

Prima ervaring en ze hebben kennis van zaken.

levering op tijd

perfect

Produkt wie wie angegeben pünktlich und funktionsbereit geliefert

als Erstkunde bin ich zufrieden, das Gerät kam wie versprochen und in guter Qualität. Internetseite übersichtlich, mehrere Bezahlmöglichkeiten.

Ik had wat technische vragen die netjes en correct zijn beantwoord. Praktijk ervaring van de unit gaan we de komende tijd meemaken. Wel (ook) zelf even de prijzen vergelijken bij andere leveranciers.

Einfache bestellung, saubere Änderung der Zahlungsweise

Kurze Reaktionszeit auf Nachfrage, klare Antwort und schnelle Lieferung, Was will man mehr

Simple et rapide!

La navigation sur le site est très simple et à la fois très complète. En quelques clics on est dirigé par les produits adaptés. Produits de très bonnes qualité et expédition très rapide. Je suis très satisfait de mon achat.

Ik had me dacht ik aardig verdiept in de laadapparaten en had een keus gemaakt todat ik contact opnam met de klantenservice om te vragen wat voor voedingkabel ik het best kon gebruiken. De man vroeg mij om welke box het ging en beveelde toen een goedkopere net zo goeie aan die zelfs al dynamic loadbalancing standaard had. Dus het gaat ze, volgens mij, niet alleen om maar zo duur mogelijk te verkopen maar om klanttevredenheid. Verder ook prima geholpen met de soort kabel en snelle bezorging. Super aanbevelenswaardige service waar je klanten mee bindt!

Sehr günstiger Preis, freundlicher Support & schnelle Lieferung

Ich habe bei Wallbox Discounter ein 7,5m langes Typ 2-Kabel für 32A (5x 6mm²) mit offenem Ende für den Eigenbau einer günstigen Wallbox (mit dem bekannten ESVE Wifi-Modul) erworben. Da aufgrund eines kleinen Datenfehlers auf der Shop-Webseite zunächst unklar war, ob das preislich sehr attraktive Kabel für 16A oder 32A Maximalstromstärke ausgelegt ist, kontaktierte ich den Support. Dieser war sehr freundlich auch schaute extra im Lager nach dem gesuchten Artikel, um die Tauglichkeit für 32A Ladestrom sicherzustellen. Die Onlinebestellung lief anschließend reibungslos ab und trotz Standort in den Niederlanden traf das Kabel bereits drei Werktage später bei mir ein - vorbildlich! :)

Super geholpen!

Telefonisch contact gehad, zeer uitgebreid geholpen en geadviseerd. Zoek je een laadpaal koop hem hier!

Vlotte levering, iets te duur

Levering vlot en correct zoals het hoort. Wat de kwaliteit en goede werking van de laadpaal betreft moet ik nog verder uittesten. . . .

Direct mensen aan de lijn die deskundig zijn en snel terugbellen. Mijn twijfel tussen de nieuwe Loady en de Ratio Solar is met goede argumenten weggenomen. De Loady is een nieuw innovatief product en de Ratio Solar heeft bewezen techniek aan boord. Inclusief de Sensorbox net CT-klemmen, die bij de Loady al zijn opgevolgd door een verbinding met de P1 poort van de slimme meter. Desondanks heb ik gekozen voor de bewezen techniek. Volgende dag in huis en een dag later auto geladen. Zeer tevreden over Wallboxdiscounter.

Snelle levering prima kabel

Snelle levering. Kabel laadt sneller op dat de originele. Gebruiksaanwijzing was leuk geweest.

Dit bedrijf is aan te bevelen

Bestelling netjes op tijd zoals afgesproken geleverd.bedrijf is telefonisch goed bereikbaar en vragen direct beantwoorden als er terug gebeld moet worden gebeurd dit ook.ze denken in oplossingen

Toppers! Snel, vriendelijk, deskundig

Was op zoek naar laadpaal installatie en werd heel snel en deskundig geholpen door het Wallbox Discounter team. Alle vragen werden snel beantwoordt en op een zeer prettige manier. Erg fijne communicatie en er wordt heel snel gehandeld. Absoluut aan te raden!

Heel dienstbaar bij vragen

Snelle reactie per telefoon en mail

Schelle Lieferung

Die Ware wurde sehr schnell geliefert so macht online Shoppen Spaß

Goede antwoorden

Snelle oplossing

Perfecte afhandeling.

Alles is helemaal goed verlopen. Goede contacten over hoe het verloopt levering etc etc. En snel zaterdag besteld dinsdag was alles binnen.

Alles Bestens!

Sehr schnelle Lieferung; tolles Produkt mit einer sehr guten Qualität und Verarbeitung!

Gewoon te gek hoe de medewerkers hier zijn

Ik heb recent mijn laadpaal via wallbox Discounter aangeschaft en laten installeren. Alles werd tot in detail goed besproken voor ik tot de koop over ging. Ik werd heel geduldig en vriendelijk tenwoord gestaan door iedereen. Hierbij wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie super vriendelijkheid en laten weten dat alles met de installatie perfect is gegaan. De installateur is een echte professional die weet wat hij doet, dus gewoon goed geregeld allemaal! Dit bedrijf is een aanrader als je waar voor je geld belangrijk vindt.

Great service

Shipment was fast and customer service was really good!

Alles perfect geregeld

Van de site tot aan het persoonlijk advies en levering; super snel en goed geregeld.

Snelle levering en vriendelijke adviezen

Jammer dat er geen echte winkel / showroom is, maar de adviezen en levering waren top.

Pünktlich geliefert, alles ist, gerne wieder.

Freundlicher,komptenter Umgang.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen