Goed gevoel bij contacten

Voor mijn nieuwe plug-in heb ik natuurlijk een laadstation nodig. Uit de verschillende alternatieven die mij door diverse aanbieders aangeboden werden, kwam Wallbox aanvankelijk op de shortlist om uiteindelijk óók de sprint te winnen. Tijdens mijn (telefonische) contacten heb ik de indruk opgedaan te maken te hebben met een bedrijf waar deskundigheid, meedenken, en een goede prijs hoog in het vaandel staan. Over het functioneren van de wallbox kan ik nog niets zeggen. Die zit nu nog in de doos en wordt pas over enkele weken gemonteerd en geïnstalleerd.

Levering vertraagd door GLS

Na zeer actieve bemoeienis van wallbox is levering toch netjes aangekomen. Bedankt voor jullie opvolging

Erg goed meegedacht. Fijn bedrijf!

Ga zo door

Schnelle, kompetente Antworten

Beratung ist vorbildlich.

Snel kundig vriendelijk

Snel geleverd en ondersteund bij installatie.

Très rapide. Produit très bien livré.

Rien à ajouter

Gutes Preis- Leistungsverhältnis

Habe nur wenige Anbieter gefunden, die lange Schuko-Ladekabel anbieten. Beratung und Lieferung in Ordnung. Bin zufrieden.

Goed geleverd

Nete mensen eerst telefonisch contact opnemen met hun over de bestelling

duidelijke site

Snelle levering. Prima afhandeling. Goede producten. Top.

sehr gute Abwicklung

alles sehr gut ... auch bei Fragen .. Antwortzeit unter einer Stunde. Halber Stern Abzug für Paketdienst ... hat 2 von 2 Pakten am Freitag geliefert und 1 von 2 Pakten am Montag Abend. Sowas gefällt mir eben nicht ... Grund war .. Paket 1 von 2 war schwer und lag sicher überall unten ... Der Dienstleister ist nicht der Beste.

gewoon erg goede service

paar keer vragen gesteld ik heb er totaal geen verstand van hun wel erg duidelijke uitleg en totaal opdringerig er goed geholpen

Vooraf correct geïnformeerd en vooral geadviseerd over de beste mogelijkheden. Na bestellen zijn de spullen snel en correct geleverd. Vandaag heeft de installatie keurig plaats gevonden, is allemaal keurig in orde gemaakt.

Extra service verkregen na levering lader.

Bij de geleverde oplader was de standaard handleiding niet volledig duidelijk voor mogelijke instellingen van oplader. Na chat met firma hebben deze mij een filmpje doorgestuurd met uitleg over de bediening toestel. Groeten Patrick

Prima bedrijf !

Prima zonnepanelen, makkelijk aan te sluiten met 'n stekker

Passt, gern wieder.

Breites Angebot, ordentliche Beschreibung, schnelle Lieferung. Ware wie beschrieben.

Snelle, vakkundige en vriendelijke service!

Prima ervaring!

Heel goede service

Levering is zoekgeraakt door bezorgdienst en Wallbox Discounter heeft dat prima opgelost door direct nieuwe levering te starten en dag later had ik hem alsnog. Kortom: prima service!

Zeer vriendelijke service.

Zeer goed geholpen aan de telefoon. Snelle service en zeer vriendelijk.

WALLBOX is goed

Gewoon doen wat ze beloven Toppie

Vriendelijk, gedegen, eerlijk en bereikbaar.

Wat fijn dat er nog bedrijven zijn die je echt nog (of weer) telefonisch helpen, waar nodig. Die klaar staan om gedegen en onderbouwd uitleg te geven over het product. Ook na ontvangst van het product goed bereikbaar en vriendelijk en goed geholpen/verder in de juiste richting verwezen. Zomaar weer eens een bedrijf dat dus ook bereikbaar is en zijn afspraken nakomt. Tegenwoordig steeds lastiger om te vinden.

Betrokken bedrijf met persoonlijke service

Heel goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Perfect,thank you!!!

Super goed geholpen

Na een paar vragen werd ik na een paar minuten al terug gebeld en perfect geholpen. Daarna snelle levering.

Zoals verwacht

Goed advies vooraf gekregen. Bestelling snel, compleet geleverd.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen