Ware und Service top, Lieferzeit länger als angegeben

Lieferung kam 3 Tage später als angekündigt, was aber an GLS lag. Die Ware ist wie beschrieben, vollständig und gut verpackt(ohne Plastik). EIne Nachfrage wird sofort, telefonisch, und da ich nicht am Platz war, paralell per Mail, umfassend beantwortet. Leider wird die Mehrwertsteuer nicht abgezogen, was aber an der EU-Steuerregulierung liegt.

Rapide, efficace et réactif. Je recommande !

J’ai reçu ma borne zappi très rapidement et le service commercial m’a même contacté pour me rembourser un produit que j’avais commandé en trop. Je recommande vivement.

The ev charger arrived very quickly and was easy for our electrician to install. Why no user manua?

I said it in my title sentence

Perfecte service

Geweldige onderneming. Uitstekende klantenservice die zelfs tot in de late uurtjes je van dienst is. Ook aftersale service is uitmuntend. Kortom…. Topbedrijf.

Contact is prima

Contact is prima. De kosten voor installeren zijn bij aanvang redelijk, maar als ze komen kijken moet je minimaal € 200 betalen. Ze kijken dan hoe ze de kabel moeten verlengen etc. Bedrijf zit 10 minuten van mijn vandaan na 30 minuten was hij weer weg. Ik vind dat wat disproportioneel mede omdat je al € 389 betaald voor standaard installatie. Dus ik hoop dat er nu niets meer bijkomt. Ik verwacht overigens wel weer bijkomende kosten zit nu al op € 589,=

Klasse

Hoi ik werd vriendelijk ontvangen en ook zo geholpen apparaat is geïnstalleerd en werkt goed

Alles Bestens

Alles Bestens, sehr schnelle Lieferung Danke

Alles is heel goed verlopen ,van de info over naar bestelling en levering ,heel vlot zonder probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle service

Tijdens website bezoek gechat, ‘s avonds door medewerker gebeld voor info en bezorging binnen 24 uur. En nog een prima product, dat eenvoudig zelf te monteren viel

Goed advies en snelle service.

Goed advies voor het maken van de juiste keuze. Er wordt snel gereageerd op emails en na bestellen, het product de volgende dag in huis.

Goede communicatie en begeleiding met mijn keuze naar de juiste laadpaal

Super goede service en snelle levering

Erg goede ervaring, snelle levering en een scherpe prijs! Zeer zeker om aan te raden

Conforme au descriptif

Conforme au descriptif mais aucune notice d’installation et de montage dans le colis

Gut

Gut und schnell

Ich habe das Produkt noch nicht erhalten

Wann trifft das Produkt bei mir ein ? Es hiess der 29.4.23

Hatte ein Problem aber es wurden Lösungen angeboten

Am Problem wird gearbeitet

Snelle levering, goede service

Gezocht naar een 7,4 kW lader voor mijn auto. Kwam op deze site terecht. Auto-type intikken en je krijgt de aanbevolen wallboxen te zien. Scherpe prijs. Apparaat werkt goed.

Alles in Ordnung

Schnelle Abwicklung, Produkt entsprach voll und ganz den Erwartungen

Super snel geleverd en lage prijs

Lader besteld en twee dagen in huis. Scherpe prijs. Verweg beste aanbieding op dat moment

Top materiaal, zeer snel geleverd!

De Besen BS20 basic (3 fasen, 16A) is een fantastisch basistoestel, geen apps of load-balancing, maar recht toe recht aan. Zeer degelijk, waterdicht, dikke kabel van 6 meter, duidelijk en mooi kleurendisplay. Iets meer uitleg over installatie zou tof zijn, ik heb een A2 diploma elektronica en ben best wel handig, maar ik ben beroepsmatig geen elektrieker. Aansluiting moet echt wel op een nieuwe groep, die vóór de bestaande differentieelschakelaars moet komen. Een nieuwe 4-polige differentieel (30mA, type A is okee want er is DC lekbeveiliging 6mA geïntegreerd in het toestel) is nodig, alsook een 4-polige automaat. Mijn Kia Sportage PHEV laadt volledig op (weliswaar 1-fasig) in 4 uur. Een absolute aanrader. Wallbox Discounter is een aanrader!

Verrassend goed, correct en snel

De volgende dag bezorgd, in goede staat. De berichtgeving vanaf het bestellen tot en met de bezorging: prima en tijdig!. Hier kan menig web-shop nog wat van leren!

Schnelle Hilfestellung

Unser Kabel wurde mit GLS geliefert. Leider erfolgte die Zustellung nicht wie geplant, weil angeblich die Adresse nicht stimmte. Ich schrieb daraufhin Wallbox Discounter per Mail an und erhielt fast umgehend eine Nachricht, dass sie sich am Montag (Antwort kam Freitag Abend) direkt bei GLS anrufen würden. Das geschah auch und die Lieferung erfolgte dann dienstags ohne Probleme. Wir sind mit dem Kabel jetzt sehr zufrieden!

Fast and straightforward - good experience

The cable arrived next day (ordered in Belgium) and performed as described. Good experience and would use Wallbox Discounter again.

Livraison rapide et conforme

Matériel reçu rapidement. Suivi de la livraison et prix attractif

Prima bedrijf

Vlotte communicatie, snelle levering. Aanrader

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen