Sehr schnell geliefert

Sehr praktisch und sehr einfach zum montieren. Ich habe erst heute an die Wand befestigt aber noch nicht die Funktion getestet, werde ich dem nächste weiter Auskünfte geben betreffend die Funktionen des Gerätes .

Reibungslos

Hat alles super geklappt. Die Wallbox war in 5 Werktagen da.

Keurige informatie

Parfait, prix et livraison rapide

Schnell und günstig

Sehr schnelle und bestens verpackte Lieferung. Zudem stimmt der Preis, ich bin erfreut.

Prima,

Prima, ze hebben zelfs nog even nagebeld, of ik wel op de hoogte was van de regels voor de installatie.

Goede en snelle service

Groot assortiment Betaalbare prijzen Snelle bezorging Geven goede adviezen

Good quality

the charging cable fits perfectly into the charging device. Due to the post office, the delivery to Finland took a long time.

Goede ervaring

Snelle levering en goede telefonisch hulp

Snel verzonden

Ik heb een stopkontakt lader gekocht met 15 meter kabel. Zlet er heel.degelijk uit mooie dikke kabel en laadgedeelte is waterdicht.voot 3 uur besteld en de colgende dag in huis.top

Super schnelle Lieferung, zuverlässige richtige Lagerangaben.

Professionelle Abwicklung. Der Shop ist zu empfehlen.

vlotte service

Mijn vragen werden vakkundig en vlot opgepakt en beantwoord.

Goed overzicht op het scherm

Prima geregeld. Was alleen niet tevreden over de aflevering van gls. Doos was helemaal kapot.en apparaat werd lomp binnengezet.

Zeer tevreden, top website

Ik bestelde de Beser bs20 wallbox, op vrijdag en maandag voormiddag was hij geleverd. Het aansluiten was super eenvoudig en de app installeren al evenzeer. Toestel is zowel 1 fasig als 3 fasig te gebruiken en de laadstroom is perfect in te stellen met de app. Ondertussen reeds geladen en alles is netjes te volgen op de smartphone. Verder vlotte communicatie met de website . Top firma kunnen ze hier in België nog veel van leren.

Genau nach Beschreibung und pünktlich

Funktion iO, nach Beschreibung und schnelle Lieferung

Prima en duidelijke webshop.

Prima en duidelijke webshop. Produkten worden duidelijk beschreven . Snelle levering.

Prix intéressant et rapidité

Le site est clair et Précis. Il est bien en Français mais ne cherchez pas à communiquer avec les aides, il ne savent pas répondre en Français. Il devrait utiliser un traducteur de message. Un de ces contact m'a demandé des coordonnées pour me faire entre en contact avec une personne Française, j'attends toujours. Je me suis débrouillé seul pour avoir la réponse à ma question. A part cela , le service est très efficace avec un bon suivi du colis. Les prix sont également intéressant.

vriendelijk en vlot contact

goede service

Schnelle Lieferung

Geiles Teil einfach zu verstehen

Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk personeel

Scherpe prijs, heb er laadkabel gekocht, was dag later al binnen. Kennis van personeel wisselt wel van medewerker tot medewerker maar al met al prima.

Gute Ware guter Preis!

Die Info, dass mein gekauftes Auto Ladekabel sich auf alle Stromstärken einstellen lässt, stimmt zwar, aber in der Beschreibung steht nicht, dass es das selbst macht. Je nachdem wieviel Ampere zur Verfügung stehen, lädt es mit 1,4 - 3,7 kW. Ich habe 16A Vorsicherung/Automat d.h. das Kabel lädt mit 3,6kW. Da ich alles mit 16A abgesichert habe, könnte ich gar nicht mit weniger laden. Versprochener Gutschein für zukünftige Einkäufe fehlt auch.

Alles zur besten Zufriedenheit

Kontakt mit Wallbox Discounter hat Super geklappt. Jederzeit wieder.

Alles tip Top

Alles Top

Goed geregeld

vanaf het eerste contact tot en met de oplevering was alles goed voorbereid, goed geïnstalleerd en functioneert zoals het behoort en zoals verwacht.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen