Schnelle Lieferung versprochen, Reklamation und lange Lieferzeit war die Folge.

Nachdem ich das Unternehmen ausgewählt hatte, da sie eine schnelle und prompte Lieferung versprochen haben. Kam auch schnell und prompt die falsche Ware. Nachdem ich selbst die Ware zurücksenden musste, wurde erst verspätet, die richtige Ware zu gesendet. Ohne eine Entschuldigung oder anderweitige Kompensation.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Weet ik nog niet daar ik de btw nog niet retour heb gekregen

nog in afwachting van ...

The Best

Good speed delivery. Good price.

The best

Good price and speed delivery.

The best

Good price and speed delivery.

uitstekend

uitstekende levering, via de chat goed geholpen. klein minpuntje, ik wilde twee dagen later geleverd krijgen omdat ik niet thuis zou zijn. stond het pakketje twee dagen bij de voordeur

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung, Kabel sehen qualitativ gut aus, noch nicht getestet

We hebben u gevonden via kennissen, zeer vriendelijke en professionele verkoper gesproken! Alles top geregeld!!!

Super behulpzaam en goede adviezen

Helaas paste de standaard lease oplossing, geboden, vanuit werkgever/leasemaatschappij niet op onze situatie (twee elektrische leaseauto's met slechts één 11kW laadpunt). Toen we eindelijk akkoord kregen voor een maatwerkoplossing (een duo laadpunt), door een goede ervaring vier jaar geleden, wederom bij Wallbox Discounter terecht gekomen. En wat een verademing na de drie voorafgaande maanden 'trekken en sleuren'. In steekwoorden: snel, responsief, wèl kennis van zaken, oplossingsgericht (óók na de levering) en dat allemaal voor een hele redelijke prijs!

Liefertermin nicht eingehalten

Leider wurde der versprochene Liefertermin nicht eingehalten. Angegeben war der 28.11, das Paket ist gemäß NLPost immer noch in Holland. Schade!! Ergänzend: Das Kabel ist da. Die Qualität wie erwartet gut. Preis-Leistung sehr gut. Abwicklung über Onlineshop sehr gut.

Schnell geliefert, Ware perfekt .

Gut erklärte Produktinformation, hilft enorm bei der Kaufentscheidung.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Voldoet 100%

Zeer vlotte levering. Snelle en gemakkelijke montage. Werkt prima. Schappelijke prijs.

Superbe matériel

Après une livraison qui n’était pas pour moi mais avec une adresse correcte finalement tout ils ont été très rai actif je recommanderais cette maison

Pleasant customer service

Very helpful and responsive customer service - a rarity in this day and age.

Sehr gut und unkompliziert

Ihre Firma arbeitet sehr zuverlässig und schnell leider ist ab der deutschen Grenze Schluss mit der schnellen Zustellgeschwindigkeit. Mit freundlichen Grüßen Westenweller

Op 28/10 besteld en op 2/11 geleverd, met weekend en feestdag tussen bestelling en levering. Betaald op Belgische rekening, en de verwerking duurt iets langer dan verwacht. Uitstekend materiaal.

Sehr schnelle Lieferung

Levering van de ene op de andere werkdag - prima. Goede telefonische reactie op vragen. Lieferung von einem Werktag auf den folgenden - prima. Gute telefonische Reaktion bei Rückfrage.

Mijn ervaring met wallbox discounts is prima, telefonisch goed geholpen

Kort en bondig: Prima geholpen en goed te woord gestaan. Zeer snelle levering

Alles in Ordnung!

Guter Anbieter!

Duidelijke website en persoonlijke benadering

Er bestaan vele websites zoals deze, maar het telefonisch contact verliep heel snel en prettig. Je voelt je hier geen "nummer" / één van de velen. Het contact is veel persoonlijker dan dat. Levering (van een Zappi) verliep ook voorspoedig. Enige nadeeltje: alleen een Duitstalige handleiding bij deze Zappi...

Top zeer goed advies

Samen met een medewerker de juiste laadpaal uitgezocht. Goed advies en niet proberen je iets ( duurders ) aan te smeren. Gewoon "dat heb je nodig dus die laadpaal is het beste voor je " !

Gewoon goed

Ruime keus en snel bezorgd. Wallbox hangt al sinds april en werkt perfect.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen