Parfait, envoi rapide et soigné

J’ai reçu cette box rapidement, emballage parfait, elle marche très bien

Duidelijk om te bestellen, germakkelijk te installeren

Top Service

Ich habe das erst mal dort bestellt, und bin absolut zufrieden.

Goede prijs en betrouwbaar

tja wat kan ik zeggen. Ik heb een oplader besteld voor de elektrische auto, die is aangekomen, voldoet aan verwachting, en voor een gunstige prijs. Ik ben tevreden!

Zusammenfassung

Auf Fragen wird nicht wie angekündigt reagiert, die Ware ist z.T. mit Mängeln behaftet (Sägespuren auf dem Material)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

So far so good

De levering was snel… ik moet hem nog ophangen. Misschien is de vraag naar de beoordeling een beetje te vroeg.

Alles ok

Alles schnell und reibungslos geklappt. Gerne wieder!!

Alles super!!

Uiterst goed geïnformeerd

Omdat ik in mijn meterkast een 3-fase aansluiting heb werd ik in het doolhof van aanbieders steeds op een fout been gezet. Uiteindelijk bij Wallbox Discounter terecht gekomen. Diverse malen per mail contact opgenomen en elke keer werd mij duidelijker, hoe ik wat en waarom het beste kon kiezen. Nu helemaal tevreden met een wallbox die mijn auto binnen 4 uur weer voorziet van een volle accu. Een wallbox die helemaal compleet wordt geleverd, incl. een 6 mtr. laadkabel. Daarbij is de installatie gemakkelijk en snel geregeld. En de box zelf is net zo gebruiksvriendelijk.

Goede lader tegen scherpe prijs

Snel geleverd na bestelling. Werkt goed. Prijs was gunstig.

Sehr schneller Versand

.....

Sehr gute Beratung und schnelle Lieferung!

Absolut empfehlenswert! Sehr gute und professionelle Beratung. Alle Fragen wurden zeitnah beantwortet und die Lieferung war schnell und unkompliziert. Ich kann es uneingeschränkt weiterempfehlen!!!

Uitermate klantvriendelijke service

Alles verliep zoals je als klant wenst

Jong enthousiast team

Dit team is leergierig, antwoordt prompt en denkt mee. Bovendien is er commerciële bereidheid om mee te denken met de klant

Allerbeste Erfahrung mit der Bestellung.

Von der Bestellung bis zum Erhalt der Wallbox alles super geklappt. Noch besser oder schneller geht nicht. Würde jederzeit wieder bei Ihnen bestellen.

Nice website

Fast expedition

wel goed

de bestelprocedure is eenvoudig. de wallbox is vlot en net verpakt geleverd. en lijkt het ook naar behoren te doen. Een goede gebruiksaanwijzing heb ik nog niet kunnen vinden. Via bleutooth of wifi contact maken met een app is nog niet gelukt. Er is dan ook niet veel te zien of uit telezen. Maar de accu van de auto vult. Daar gaat t om

Goed geregeld

Professional service!

Alles gegaan zoals het hoort.

Sehr schnell und reibungslos

Das Sortiment ist sehr übersichtlich und genau beschrieben. Sehr schnelle Bearbeitung .

Snelle en correcte levering en het product lost de verwachtingen in.

Dit betreft mijn eerste aankoop. Degelijk product aan betere prijs dan de concurrentie.

Schnelle Abwicklung und guter Preis

Bin zufrieden. Danke

Lieferung erfolgte innerhalb der angegebenen 3Tage

Standfuß für Zappi-Wallbox wurde pünktlich geliefert. Fehlerfreie Ware, konnte nach Gießen eines Betonsockels sofort montiert werden.

Top Service unschlagbare Preise

Ich bin sehr zufrieden mit dem Service. Schnelle Lieferung. Bester Preis! Ich habe eine Zappi Wallbox gekauft. Kann ich nur weiterempfehlen!!!

Very reliable

Very satisfied. Good and reliable communication and fast delivery.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen