Colis Pas complet

Bonjour J'ai réceptionné ma Zappi 2.1 le carton avait quelque coup mais rien de méchant par sécurité j'ai préfère l'ouvrir devant le livraur et à l'intérieur il y avait cette fois le carton d'emballage de la zappi qui était impeccable quand j'ai voulu installer la Zappi je me suis aperçu qu'il manquant des chose à l'intérieur j'ai contacté le site à ce jour pas de réponse mais je ne désespère pas d'en avoir une autrement à part ce petit détail RAS délais de livraison respecté JF1686

Zeer goede service. Altijd worden jou vragen netje en goed beantwoord!!!

Zal zeker dit bedrijf adviseren. Mooie service.

Zeer goede prijs/kwaliteit

Deze zonnepanelen zijn zeer makkelijk en vlug te plaatsen. Ze doen wat ze moeten doen, geven veel wattage. Een heel betrouwbaar bedrijf met goede service. De bestelling was heel vlug geleverd. Top!

Snelle bezorg service!

Bedankt voor de 24 uurs levering.

Fast Delivery

fast deliver and good service due to return in case of problems

Goede services kan niets anders zeggen... En u kan ze ook nog bereiken per telefoon en wordt goed geholpen.. Afzender Jan V

sehr zufrieden

schnell geliefert, Ware wie beschrieben

Snelle en correcte afhandeling. Goed product conform beschrijving.

Tout fonctionne, mais la communication laisse à désirer

Bonjour, Voilà, j'ai placé et raccordé votre chargeur Zaptec Go. Donc l'installation comporte un disjoncteur différentiel 25 A 30 mA qui alimente exclusivement le chargeur. Il est raccordé comme convenu en IT à savoir 3 x 230 V sans neutre avec une phase sur la borne du neutre de l'appareil. J'ai également mis 1 Ampèremetres( à aiguille) sur chaque fil de phase. Lors du fonctionnement j'ai constaté qu'un des ampèremetres restait sur zéro tandis que les deux autres indiquait l'intensité du courant qui passe. Ma question est de savoir si cela correspond à un fonctionnement normal (je suppose que oui, mais je souhaiterais votre avis). Sachez que l'ampèremetre en question a été vérifié et est fonctionnel) Good morning, There you go, I have placed and connected your Zaptec Go charger. So the installation includes a 25 A 30 mA differential circuit breaker which exclusively powers the charger. It is connected as agreed in IT, namely 3 x 230 V without neutral with a phase on the neutral terminal of the device. I also put 1 Ammeter (needle) on each phase wire. During operation I noticed that one of the ammeters remained at zero while the other two indicated the intensity of the current passing. My question is whether this corresponds to normal operation (I suppose so, but I would like your opinion). Please note that the ammeter in question has been checked and is functional). Thanks for your feedback. Voici le retour fait le 16 mai dernier, mais je n'ai pas encore reçu de réponse à ce jour.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Säule für Wallbox

Schnelle Lieferung und problemloses Handling!

Heel tevreden

Snel en netjes geleverd. Plaatsing en monteren heb je geen ervaring voor nodig. Je kan er weinig fout aan doen.

Gemengde score wegens levering verkeerd product

Wegens levering van verkeerd product niet 100 % tevreden. De afwikkeling van deze vergissing was wel ok.

duidelijk site

duidelijke site en goed tel. bereikbaar voor informatie

Der Kontakt und die Bestellung über die Website hat super funktioniert

Die Kontakt und die Bestellung über die Website hat super funktioniert. Die Lieferung war auch OK. Die Ladesäule aus recyceltem Kunststoff macht einen soliden Eindruck, hätte ich so nicht erwartet. Die Verbindung zwischen Sockelplatte, Sockel und Säule, erfolgt über 30cm Lange verzinkte Schrauben. Da hätte ich Edelstahlschraube erwartet, da die Säule im Boden eingegraben wird. Die habe ich jetzt noch nachgekauft. Aufgebaut habe ich die Säule noch nicht, da mir für die Keba P40 die Bemaßungen der Kabeldurchführungen fehlen und Keba diese in den aktuellen Dokumenten (noch) nicht aufgeführt hat.

Snelle levering, prettig contact

top service

Très bon contact, très bon suivant, ... je recommande vraiment cette plateforme

Netter Kontakt

Versand schnell und ohne Probleme

Persoonlijk, snel en meedenkend! Heel prettig contact.

Inmiddels de tweede laadpaal via WD. Zeer tevreden.

Uitstekende service. !

Snelle levering. Goed bereikbaar voor uitleg en advies .

Super Ware guter Preis schneller Versand nach Deutschland

Super Ware guter Preis schneller Versand nach Deutschland

Fijne webshop en goede support

Paar keer problemen met geleverde kabels gehad (verkeerde lengte gestuurd, tot 2 maal toe), maar alles netjes opgelost. Telefonisch advies was ook fijn en werd snel geholpen door mensen met verstand van de producten & electrische aansluitingen.

Super Kabel

Hatte zuerst etwas bedenken, weil es doch ein Superpreis ist. Als ich die 15m Ladekabel in der Hand hatte, war alles super. Prima Qualität.

Alleen maar goede ervaring.

Stekkerklaar paneel met ruimbemeten omvormer. Zeer tevreden!

Above & beyond

Ik had specifieke wensen, maar wist niet goed welke laadpalen daaraan voldeden. Ik nam contact op via de chat en liet mijn gegevens achter met de belofte dat iemand contact met me zou opnemen. En dat gebeurde ook, dezelfde dag nog. Mike heeft me uitstekend geholpen om de juiste keuze te maken. Ik kreeg goede en uitgebreide antwoorden op mijn vragen. Mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden en werd 2 werkdagen later geleverd via GLS. De factuur ontving ik direct na aankoop in mijn mailbox. Ik ben zeer tevreden en zal hier opnieuw kopen als ik iets nodig heb. Warm aanbevolen!

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen