Snelle levering, goede communicatie

Quick delivery. good price

will shop there again

Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung

Ich hab einfach online bestellt, bezahlt, es ging bequem und unkompliziert. Der Artikel wurde schnell geliefert, war gut verpackt und sofort einsatzbereit. Alles wie in der Beschreibung passte.

Fast ,delivery, helpful staff

Fast ,delivery, helpful staff

Preiswert und gut

Gute Abwicklung und erträgliche Lieferzeit. Fast alle Geräte verfügbar und sehr preiswert- empfehlenswert!

Prima uitleg en zeer behulpzaam. TOP!

Zelfs al had ik de verkeerde besteld geen problemen met omruilen.

Topkwaliteit voor scherpe prijs

Let bij de aanschaf op de IP standaard. Voor elektronica buiten is IP66 of hoger (IP67 en IP68) vereist. Deze website geeft dat goed en expliciet aan. Dit voorkomt een miskoop. Uitleg over deze IP (Internal Protection) standaard op de website zelf kan kopers helpen de juiste kwaliteit aan te schaffen.

Alles wie erwartet - Einfach reibungslos

Einfacher Bestellprozess und kostenfreie Lieferung. Informationen zu den Bearbeitungstatus. Immer gerne wieder! Vielen Dank!

Snel en correct geleverd. Over het product zelf nog geen mening omdat het nog niet is gebruikt.

Prima product, voordelig, waterdicht.

Prima lader voor bij onze vakantiewoning. Waterdicht (IP67). 5 meter kabel is niet genoeg, maar meeste laders hebben maar 5 meter. Standaard verlengsnoer (waterdicht) lost dit op.

super

hele nette mensen goede uitleg over wat ik het beste aan kon schaffen en een dag later al in huis.

Still not delivered

Sorry to inform you that, perhaps a stupid action by GLS , the carrier company, my product has not been delivered even after i bought it almost one week ago. Since i am also getting some similar adresses producta and mails from also other transportation or mailing companies seesm it is kind of a habit in Netherlands not to red the delivery adress carefully However, the response team is also slow Ozgur Zagli

• Would you recommend us? No

Erg vriendelijk en behulpzaam wordt ook gebeld of het klopt wat we bestelt hebben kreeg goed advies dat was super gr fam gerrits

Uiteindelijk toch goed gekomen

Zappa met hun en Harvi waren snel in huis, echter ontbraken de 3 extra klemmen om alles op zowel huis als zonnepanelen aan te kunnen sluiten. Hierdoor moest de installatie dus in 2 keer afgemaakt worden, ook omdat de installateur de metingen niet goed voor elkaar kreeg koste het erg veel tijd en moeite. Zoals vooraf duidelijk in de offerte aanvraag genoemd moest er ook een hoofdschakelaar geplaatst worden aangezien deze nog niet aanwezig was, echter dit was niet in de opdracht naar de installatie monteur doorgegeven. Na verschillende telefoon gesprekken is de schakelaar toch geplaatst en zijn ook de extra klemmen geleverd en gemonteerd. Prijs zoals afgesproken betaald zonder extra kosten. Netjes opgelost door Wallbox.

Uitstekende service!

Voorafgaand aan mijn bestelling had ik nog wat vragen, deze werden zeer duidelijk beantwoord. Ook na de aanschaf zat ik met nog wat vragen waarover ik werd gebeld en goed werd ingelicht. Naast de prijs-kwaliteit zeer gunstig is ben ik oprecht te spreken over de klantenservice!

Hat alles einwandfrei und schnell geklappt - Tolles Preis-/Leistungsverhältnis

Tolles Preis-Leistungsverhältnis, schnelle Lieferung, inkl. Paketverfolgung. Immer gerne wieder.

Gisteren besteld dag later in huis

Alles einwandfrei

Vom ersten Kontakt bis zu Zustellung alles super. Immer freundliche und schnelle Antworten auf alle meine Fragen

Angegebene Lieferzeit nicht eingehalten

Angegebene Lieferzeit zu lange

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

In één woord GEWELDIG.

Niets aan toe te voegen, wij zijn gewoon zéér tevreden!!

Schnelle und freundliche Beratung

Ich habe hier zwei Ladekabel bestellt, die leider aufgrund der Länge nicht kompatibel sind mit meinem Auto. Der Support war für meine Fragen immer zur Stelle und hat schnell und kompetent geantwortet. Die Produkte die bei mir ankamen, waren immer tip top und die Verarbeitung war wie erwartet. Die Rückgabe der Artikel und die Gutschriften haben schnell und unkompliziert funktioniert. Wenn auch leider die Produkte zu meinem Fahrzeug nicht gepasst haben, würde ich es auf jeden Fall weiterempfehlen!

Alles wie es sein sollte.

Die Ware kam sehr schnell an und entsprach genau der Beschreibung... alles perfekt!

Very fast delivery and High quality product!!!!

Excellent quality product, very well packed and fast delivery without shipping costs, very recommended!!!

Gutes Preisleistungsverhältnis

Wir brauchten ein 15m Ladekabel, was gar nicht so einfach war zu bekommen. Aber hier jede Menge unterschiedliche Längen vorhanden. Schnelle Lieferung, funktioniert einwandfrei. Top

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen