Sehr guter und schneller Kundenservice

Die Bestellung wurde zwar vom Logistiker GLS an diefalsche Adresse geliefert, aber das Problem wurde für mich zufriedenstellend schnell und unbürokratisch gelöst.

helpdesk deskundig advies en neemt tijd voor advies op maat

Ik kocht een Wallbox met montagepakket, montage zal nog in jan 2022 geschieden. Wat tegenvalt is dat de helpdeskmedewerker Dave vast zit aan harde afspraken met de montagefirma. In mijn geval ligt de kabel er al; het is een kwestie van schroeven boven de grond en in de meterkast (aanbrengen van aardlekautomaat). Dit kan in een half uur. Toch blijkt het niet mogelijk om de prijs voor het monteren afhankelijk te maken van de te leveren prestatie. Ik heb voor de montage alleen een extern certificaat van goed aangebracht nodig, anders zou ik het zelf doen. Dit valt mij erg tegen. NB Bij montage zal blijken of de reeds aanwezige kabel voldoende dik is!!

Reibungsloser Bestellvorgang

Ich bin sehr zufrieden, die Ware ist qualitativ hochwertig, der Preis fair und der Support vorbildlich. Fragen wurden zu meiner Zufriedenheit beantwortet. Bedankt!

Schnell und zuverlässig

Unkompliziert, schnelle und zuverlässige Lieferung. Produkt so wie beschrieben.

Alles prima

Netter Kontakt. Meine Fragen wurden alle beantwortet. Qualität war wie versprochen.

Oplossingsgericht!

Eerst een wat teleurstellende ervaring met een Duosida wallbox (3,6KW-16A) die steeds stroomstoring bleef geven. Na telefonisch overleg en controle door een installateur kon deze worden teruggezonden en ontving ik kostenloos een ander model laadpaal die voor mijn situatie beter geschikt zou zijn. Deze paal is onlangs aangesloten en alles werkt inmiddels naar volle tevredenheid. Daarom een bedankje voor de manier waarop jullie dit hebben afgewikkeld en natuurlijk ook voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar in goede gezondheid. Een tevreden klant.

Zeer tevreden over Wallbox .

Alleen positieve ervaringen met Wallbox. Van begin tot aflevering product zeer tevreden. Ook telefonisch correct en duidelijkheid. Product snel geleverd. Ik geef dit bedrijf een 10 .

Goed advies snel geholpen

Via de chat om advies gevraagd. Kort daarna werd ik gebeld. Samen de wensen doornomen en daar rolde een advies uit. Wallbox besteld, volgende dag in huis.

Schnelle Lieferung und auf Rückfrage Rechnung kam sofort Abends noch Antwort und Rechnung morgens.

Schnelle Lieferung und auf Rückfrage Rechnung kam sofort Abends noch Antwort und Rechnung direkt morgens. SUPER Firma bemüht sich!.

Vlotte afhandeling van de bestellingen en retour

Per ongeluk verkeerde laadpaal besteld maar retourneren is geen probleem.

Hat alles wunderbar geklappt

Der digitale Kontakt hat mir ebenfalls gefallen. Ich würde hier erneut bestellen!

Lieferung erfolgte schnellstmöglich, Informationen kamen später

Späte Information

Op tijd en goed ingepakt.

Keurig volgens afspraak. Wel even getwijfeld of het juiste type in de doos zat, omdat op de doos een doorgehaalde andere typeaanduiding stond!

Zelfs de dag voor kerst mijn vragen snel beantwoord

Al eerder iets besteld bij de walbox discounter. Toen om persoonlijke redenen de bestelling geannuleerd, was geen enkel probleem. Nu een walbox besteld en deze was vlot binnen. Over de installatie had ik een vraag die werd diezelfde avond nog beantwoord. De volgende dag had ik nog een vraag over het installeren, ook deze vraag werd bijna direct beantwoord. Goed werk Wallbox Discounter en fijne dagen. Miquel.

Mijn ervaring met Wallboxdiscounter

Normaal schrijf ik geen reviews omdat ik vind dat iedereen zou moeten weten hoe je een bedrijf runt en hoe je je klanten tevreden moet stellen. Toch maak ik een uitzondering voor Wallboxdiscounter want zij laten zien hoe het hoort. Via de chat een paar keer contact gehad en als ze het antwoord niet wisten dan werd er gevraagd naar je naam, email adres en telefoonnummer. Je wordt vrij snel gebeld of teruggemaild. Ook op vragen over het monteren van de box heb ik vragen gesteld. Ze hadden kunnen antwoorden met: "wij monteren laadpalen in heel Nederland. Dat kost 339 euro". Maar nee. Je krijgt gewoon fatsoenlijk antwoord op al je vragen. Dus aanrader? Nou en of. En ik overdrijf niet. Oja, ik lees een review met als titel "Chat s’avonds niet, je krijgt geen antwoordt op je vraag". Vrij normaal. Ze kunnen niet altijd voor je klaar staan. Ik kreeg buiten kantoortijd gewoon antwoord op mijn emails. Hoeft niet maar ze doen het gewoon.

Die englische Beschreibung ist na ja

Ich würde ein Video zur Erklärung vorschlagen. Das Gerät ist besser als man so im Internet sehen kann. IP 66 hat auch nicht jedes Gerät auf dem Markt.

Uitstekende nazorg!

Na mijn bestelling werd er contact opgenomen om te bepalen of de bestelling wel bij ons paste en dus niet een miskoop zou worden. Waren hier zeer content mee.

Beeindruckender Einsatz des Chefs

Nach einer Reklamation wurde vom Chef umgehend die Sachlage geklärt und sehr korrekt gelöst

Perfect service

Fast and so far prefect product

Gut

Bestellung und Lieferung alles gut, wuste nicht, das es aus Holland kommt, von daher hat die Lieferung etwas länger gedauert. Leider lädt das Kabel etwas weniger als mit dem Kabel was mitgeliefert wurde für den normalen Hausstrom. Leider um 14 % weniger.

Wallbox Discounter is een top bedrijf!!!

Wallbox gekocht online voor hybride plugin , telefonisch info gevraagd, voor het elektrisch aansluiten van de wallbox,ben geholpen door vriendelijke medewerker met duidelijke en correcte aanwijzingen.

Goede snelle service zelfs in het weekend

Goede laadpaal binnen 1 dag verzonden en snelle service

Chat s’avonds niet, je krijgt geen antwoordt op je vraag

2x s’avond gechat op de site, ze hebben geen antwoord!!! Advies is laat u naam, telfoonnummer en e-mail adres achter dan krijgt u morgen bericht van m’n collega. Helaas, niets. Tijdens kantoor uren zal het mogelijk beter zijn.

xxxx

xxxxx

Mooi maar niet compleet

Ik vind dat Wallbox discounter er een Nederlandse beschrijving van de installatie en koppeling naar de telefoon bij moet doen. Niet iedereen is een vreemde talen beheerser en IT er.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen