Prima service.

Snelle levering van de wallbox. Door mij gestelde vraag werd direct en adequaat beantwoord.

Goede hulp bij vragen

Gevonden via marktplaats en keurig geholpen met bestellen. Product ook gewoon netjes

heel goed geholpen geweest

ik had problemen na het plaatsen van mijn wallbox en heb tot tweemaal toe,heel goed geholpen geweest door uw medewerkers,waarvoor dank

Prima levering

We hebben snel onze juiste wallbox ontvangen. Bij andere bedrijven was deze niet voorradig. Hij doet wat hij moet doen. Alleen zijn we er nog niet uit hoe we deze kunnen locken.

Noch nicht installiert!

Meine Walbox ist noch nicht installiert! Deswegen kann ich noch nicht beurteilen! Mit freundlichen Grüßen Michael Bachmaier

PRIMA TE INSTALLAREN WALLBOX

Aansluitsnoer op de box wat kort om aan te sluiten!

Goede duidelijke website, goede service, snelle levering.

De ene dag besteld, de volgende dag reeds geleverd.

Schneller Service

Lieferbar - schneller Service

Achteraf blijk ik veel te veel betaald te hebben voor mijn wallbox

Ik moet zeggen dat ik zeer vriendelijk geholpen ben, ook bij vragen, maar het is wel zuur dat dan achteraf blijkt dat dezelfde box elders 300 euro goedkoper is, ook mijn eigen schuld natuurlijk, dus kijk goed waar je een box koopt.

Vriendelijk,meedenkend personeel.

Unproblematisch und schnell!

Goede diensteverlening

Goede dienstverlening , enekel de installatie instructies waren beperkt, de Q code werkte niet.

In afwachting van juiste antwoord

Telefonisch contact en goed advies echter staat er een geadviseerde laad oplossing op marktplaats voor 169 euro aangeboden maar op de site van jullie voor 189 tot op heden is het niet duidelijk waarom er ers hil is. Prijs is inmiddels op juiste wijze aangepast ben in afwachting van levering. In tot toe netjes geholpen.

Sehr gut

Schnelle Lieferung Sehr gut verpackt Qualität der Säule perfekt

Alles bestens!

Gutes Ladekabel, guter Preis, schnell geliefert!

Bestellt, sofort geliefert, was will man mehr

Wir sind sehr zufrieden, Produkt funktioniert einwandfrei, gerne wieder

Fijne service, goed gesprek mogelijk aan de telefoon

Op zoek naar een thuislader werd goed meegedacht en adviseerde een andere oplossing omdat de gewenst laadpaal niet voorradig was. Hierdoor nu al een thuisader iov van einde van de maand ivm levertijd. Vorig jaar ook contact met het bedrijf gehad (over laadkabels( en ook toen vriendelijke en goed goed geholpen. Daarom was het een simpele keuze om weer met Waldiscounter in gesprek te gaan.

Goede voorlichting en snelle levering.

Vriendelijk, deskundig en geduldige beantwoording van vragen. Optimale adviezen en tevens nog extra mail met gegevens.

Über den günstigen Preis und die schnelle Lieferung waren wir sehr erfreut!

Die gesamte Abwicklung ging erwartungsgemäß schnell vonstatten. lediglich die etwas sparsame Verpackung ließ etwas zu wünschen übrig, da der direkte Artikelumkarton einige Beschädigungen durch Transport oder Lagerung aufwies.

Overzichtelijke site, goede product informatie.

Prima product voor een mooie prijs

Zeer tevreden met de aankoop

schnelle Lieferung und ein ausgezeichnetes Produkt

Der Wallbox-Discounter hat mich von Anfang bis Ende beeindruckt. Die Website war sehr informativ und einfach zu bedienen, die Produktbeschreibung war detailliert, der Bestellvorgang verlief reibungslos, die Lieferung war sehr schnell und das Produkt selbst war hervorragend im Gebrauch. Ich empfehle diese Firma auf jeden Fall.

gut, pünktlich - aber:

aber: das Frontglas ist verkratz - schon bei Lieferung. außerdem vermisse ich eine schriftliche Bedienungsanleitung mit technischem Beschrieb.

Excellent Experience

The staff were extremely helpful and the product was delivered in good time.

So wünscht man sich das

Viel gibt es nicht zu schreiben... Erstens: Gerät war verfügbar (was heute schon ein Glücksfall ist), ein wirklich guter Preis, dann eine sehr schnelle Lieferung.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen