Goed product en ik ben fantastisch geholpen aan de telefoon.

Sehr schnell Guter Kontakt

Praktisch en efficiënt

Via internet snel en volledig geregeld met snelle respons en levering.

Geweldig en eerlijk bedrijf met kennis van zaken.

Omdat de eerste ervaring met een concullega bedrijf zeer slecht is verlopen (iets bestellen op de site wat op voorraad was en niet geleverd krijgen omdat het er toch niet was en met veel bellen pas geld terug) Direct bij dit bedrijf gegaan waar bij je ook een product specialist aan de lijn krijgt die je vragen keurig beantwoord. Dit bedrijf is niet de goedkoopste maar ook daar ging wat water bij de wijn en hebben ze een zeer tevreden klant er bij. Levering super snel zoals beloofd met goede tips en trucs montage etc.

Ich habe bis auf Bestellung und Lieferung keine Erfahrungen gemacht.

Was die Wallbox angeht, ist es nicht möglich, sich wie in der Beschreibung angegeben, mit WLAN zu verbinden sondern nur mit Bluetooth. Das liegt daran, dass das Kennwort für das Netzwerk länger ist, als die Stellen, die man in der App der Wallbox eingeben kann. Das ist meiner Meinung nach der absolute Witz und kann einfach nicht sein! Damit hat jedoch der Discounter nichts zu tun.

Guter zügiger Service

Gute Abwicklung mit schnellem Versand

Gute Kommunikation

Nach anfänglichen Missverständnissen über den Erhalt einer schriftlichem Bestellung/Rechnung/Bankverbindung lief der ganze Einkaufsprozess sehr positiv ab. Die bestellte Ware war sehr schnell angekommen. Gerne wieder.

prima geholpen uitstekende service

Vriendelijk te woord gestaan en omruilen ook geen probleem.

Deskundige en goede en snelle service

Gied advies gekregen. Pro actieve service en snelle levering!

Im Gegensatz zu anderen Lieferfähig aber schlechte Kommunikation

In der aktuellen Situation ist es schon hervorhebenswert wenn man auch beliefert werden kann. Das gilt leider nicht für alle Lieferanten. Was mir gar nicht gefallen hat, es gibt weder eine Bestell-Bestätigung nach der Bestellung noch eine Lieferzusage noch eine Rechnung.

Goed er ging wel vier dagen over voor levering maar dat is te begrijpen want er was één week- end tussen dus te ben tevreden grt

Sehr gut!

Ich war auf der Suche nach einer Wallbox, brauchte die auch relativ schnell, zumal man ja oft von Lieferengpässen hört und liest. Dann wurde ich bei euch fündig und innerhalb von 5 Tagen (inkl. Wochenende) war das Teil da. Vielen Dank!

Ik had een vraag over een product en werd zelf s'avonds nog teruggebeld. Toen heb ik het direct besteld

alles super

alles super gelaufen, von der Beratung bis zur Auslieferung

Hervorragende Anwicklung.

Sehr empfehlenswert.

prima geregeld

Ik heb een montagepaal voor laadpaal besteld, makkelijk en snel via webshop aangeschaft, snel geleverd op volgende dag. Aanbevolen.

Uitstekend!

Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk uitgelegd gekregen wat de mogelijkheden en voor- en nadelen zijn. Kortom, precies wat ik verlang.

Schnell, problemlos, einwandfreie Ware.

Die Bestellung war problemlos, die Lieferung erfolgte schnell, die Ware wie beschrieben. Eine gedruckte Betriebsanleitung wäre toll gewesen; aber sonst Alles top.

Verkeerd advies gekregen

Helaas bleek de stekker toch verkeerd te zijn Maar na telefonisch overleg heel goed geholpen met t snel omruilen en gratis terugzenden

Prima verlopen

Prima verlopen is mijn 2 wallbox reedsen steeds zeer snelle levering. Als je tel. contact opneemt steeds snelle respons ook via mail, als ik nog 1 nodig heb 1 adres WALLBOX DISCOUNTER

Bestens funktioniert, rasch, gut verpackt.

Tevredenheid

Tevreden over het product, verrast door de attentie, en de snelheid van bezorging.

Schnell, zuverlässig und günstig

Ich habe ein 10 Meter Ladekabel Typ 2 11 kW 3-Phasen 16A für meine Vestel EVC04-AC11 Wallbox gesucht und das günstigste hier gefunden. Der Preisunterschied inklusive Versand beträgt zum nächstbesten Angebot 60€. Die Qualität sieht ordentlich aus. Getestet habe ich es noch nicht, da ich noch kein Elektrofahrzeug für die Starkstrombetankung habe.

Service top - levering flop

Na contact via de chat werd ik opgebeld zoals afgesproken omdat er niet direct op mijn vraag kon geantwoord worden. Bestelling verliep perfect en dezelfde dag kreeg ik een mail dat alles opgehaald was door PostNL voor de verdere afhandeling. Levering door PostNL laat veel te wensen over. Wat er tussen 17/09 17:55 en 21/09 5:41 gebeurt is blijft een raadsel. Denkelijk werd het pakket van Nederland naar België te voet overgebracht. Op 21/9 stond het pakket plots op de tafel in de tuin. Afgetekend door mijn vrouw die niet thuis was. Toch misschien uitkijken naar een andere besteldienst. Hiervoor geen aftrek van een ster, maar wel voor de betalingswijze via PayPal. Hiervoor zou bijna € 16,00 extra gerekend worden.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen