Servicequalität gleich null

Leider antwortet das Unternehmen seit Wochen nicht auf meine Fragen. Zu allem Überfluss ist es nicht möglich null Rating Sterne zu vergeben.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

factuur niet gekregen...!

schnelle Lieferung. Guter Preis

schnelle Lieferung eines sonst vergriffenen Produkts

Vom Kauf bis zur Lieferung alles bestens, sehr guter Support

Hervorragender Support, Fragen wurden umgehend beantwortet in deutsch, der aktuelle Preis für das Produkt ist ebenfalls in Ordnung, die Lieferzeit wurde fast eingehalten. Telefonkontakt mit deutschsprachigem Mitarbeiter auf deutscher Handynummer mit Rückruf. Produkt original verpackt und funktioniert. Habe die Firma einem Bekannten weiter empfohlen!

War alles in Ordnung

Hat mit der Bestellung sowie Lieferung perfekt geklappt.

alles wunderbar gelaufen

Lieferung kam auf dem Punkt. Die Ware war im einwandfreien zustand Versandnachrichten waren sehr zuverlässig

Schnelle Abwicklung, alles korrekt.

Die Wallbox ist installiert. kann aber weiter nichts sagen, weil das Fahrzeug erst am 12.11.2021 geliefert werden soll.

Sehr schnelle Lieferung, alles Super

Gute Komunikation, einfache Bestellung und sehr schnelle Lieferung. Einziger Punkt war dass bei PayPal zahlung noch Gebühren dazukommen. Vielen Dank

Ich hätte nicht gedacht dass es einen onlineshop so einen guten Kundenservice bietet.

Vdhkgui

Vstjzukbb

Als je genoeg pech hebt gehad wordt meteen duidelijk of je een goede service hebt. In eerste instantie had ik een verkeerde wallbox (eigen schuld) omdat ik op het laatste moment toch een 3-fase auto aanschafte. Die ruil ging al heel soepel. Na 10 maanden zorgeloos gebruik van de wallbox was ik een van de uitzonderingen waarbij de box het niet goed meer deed. Kon ik gewoon via de post ruilen met een andere. En nog meer pech, want die wilde niet met de auto communiceren?! Even langsgereden, alles bekeken, en met een goede/uitgebreidere wallbox weer naar huis. Draait weer prima. Als je garantie wilt benutten gaat dat zelfden zo soepel! Ergens anders was je de box waarschijnlijk gewoon een paar weken kwijt geweest.

Empfehlenswert

Bin sehr zufrieden. Wallbox OK und entspricht der Beschreibung. Bestellung und Lieferung nach Deutschland schnell und unkompliziert.

Snel geleverd, matige productkennis

Mijn wallbox EO met load balancing zou volgens de verkoper uitgerust zijn met een App om de laadtijden in te stellen. Blijkt bij levering helemaal geen App aan deze wallbox gekoppeld te zijn.

Duidelijke website. Eenvoudig besteld en snel geleverd

De informatie op de website was voor mij voldoende om mijn keuze te kunnen maken. Bestellen ging eenvoudig met betaaloptie achteraf. Keurig op de hoogte gehouden van de levering die ook snel volgde. Betaling inmiddels gedaan. helemaal tevreden.

Degelijk product, snel in huis

Eerst even telefonisch wat extra informatie opgevraagd en ik werd door een uiterst vriendelijke medewerkers te woord gestaan en zodoende heb ik precies kunnen bestellen wat ik nodig had. De deskundigheid was prima. Product lijkt uitstekend, ik moet er nog ervaring mee opdoen.

Zeer goede en professionele service

Ben erg goed geholpen door Wallbox discounter. Ik had advies nodig welke laadpaal beste past bij situatie en kreeg daarbij zeer professionele hulp. Levering was snel. Kortom erg tevreden

Laad goed, en ziet goed uit voor dat geld

Enig min punt is de qr code werkt niet voor de handleiding

Ging alles sehr reibungslos

Ging alles sehr reibungslos

schnell und korrekt.

trotz Ausland sehr guter Kontakt, beim anruf wurde sofort reagiert und es wurden sehr gute Antworten auf Fragen erteilt. Da ich noch weitere Wallboxen benötige werde ich wieder bei Wallbox Discounter bestellen. MfG Josef

Top levering

Snel en betrouwbaar

De laadbox met Socket werden in een korte tijd geleverd en was perfect verpakt. De laad installatie is als je een beetje handig bent zelf good te installeren.

Mooi ding werkt

Hoe lang zit er garantie op?

Sehr schnelle Lieferung

Sehr kurze Lieferzeit. Die Besen Wallbox ist einfach zu montieren und funktioniert einwandfrei. Sehr freundlicher Kontakt.

Snelle reactie op vragen

Laadstation Besen 11kW top. Past laadvermogen automatisch aan. Overzichtelijk kleuren display. Kabel van 6 meter iets te kort (beter 8 m) Levering via DPD heeft wel langer geduurd dan beloofd en ook niet aan huis geleverd.

Blij met mijn wallbox

Goede service. Doordat mijn product niet voorradig was kreeg ik een luxere type. Top........!

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen