Rundum zufrieden

Umgehende und freundliche Reaktion auf Anfrage per E-Mail. Schneller Versand. Alles bestens!

Zeer deskundig en meedenken met de klant.

Vlot telefoongesprek waarbij ik geduldig een antwoord op al mijn vragen. Ik heb de indruk het voor mij meest passend product te hebben gekocht volgens prijs/kwaliteit/mijn wensen. Bij het verkeerde product te hebben besteld, dit signaleren en mij daarover terugbellen.

Günstige Preise, guter Service, lokale Ansprechpartner

Alles in allem sehr empfehlenswert. Würde jederzeit wieder dort kaufen

Super service zowel bij aanschaf als achteraf.

Schnell, zuverlässig, günstig

Guter Service, schnelle Bearbeitung. Top Immer wieder empfehlenswert.

Alerte reactie op mails en klantvriendelijke ondersteuning telefonisch

Op mailberichten wordt alert gereageerd en meegedacht over oplossingen. Bij telefonisch contact wordt goed ingeschat welke oplossing het best toepasbaar is of ruim voldoende oplossing oplevert.

Tot nu toe alle afspraken na gekomen.

Ik heb de wallbox nog niet gebruikt,dus ik kan nog niks over schrijven. een revieuw over de box komt nog.Ik moet wel kwijt,dat Wallbox Discounter netjes op tijd geleverd heeft.

Correcte leveringstijd, correct product, goede communicatie.

goede afspraken die worden nageleefd.

Goede service, op tijd en duidelijk.

Goede service, op tijd en duidelijk.

Alles bestens

Mittags bestellt, am Vormittag des nächsten Tages bereits geliefert - besser geht's nicht !

Supersnel en netjes verpakt geleverd.

Heel mooi verpakt om beschadiging tegen te gaan.

Echte kennis en goed service

Ik ben langs geweest met mijn vriend om de juiste wallbox te vinden. Op internet zagen we door bomen het bos niet meer. De twee heren van wallbox discounter hebben goede uitleg gegeven en hebben een goed product verkocht aan ons. Erg fijn

Alles gut

ALLES gut. Nur bitte mehr nachkontrolle wenn einer bezahlt hat und sie es nicht reagieren.

Prima leverancier

Binnen één dag het bestelde Duosida laadstation in huis. Aangesloten en draaide gelijk naar behoren. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Prima adres om te bestellen. Ik heb nog twee maal telefonisch contact gehad met vragen. Verliep uiterstst plezierig. Het laadstation heeft een erg dikke voedingskabel, maar mogelijk wordt de kabel op termijn wat soepeler. Geen tag nodig. Na mijn vervelende ervaringen met EV Box is dit een verademing.

Schnelle Lieferung und schnelle Antwort auf Fragen und Anmerkungen (guter Service)..

Das habe ich oben versucht, in einem Satz auszudrücken. Die Wallbox kann ich noch nicht beurteilen, da sie noch nicht angeschlossen und in Betrieb ist.

Prima laadapparaat

Snel bezorgd en keurig verpakt. Eenvoudig om zelf te installeren. Alleen de aansluiting in een lasdop vond ik erg lastig vanwege het dikke (vierkante) adereind wat niet in een lasdop past. Ik zou het fijn gevonden hebben als er op z’n minst een passende lasdop per draad was meegeleverd.

Great

Easy to order and really fast communication with them in case of problems.

Perfekt!

Günstige Preise, sehr schnelle Lieferung, angenehmer Kontakt im Chat und per E-Mail, prompte Reaktion und vor allen Dingen zeitnahe und zielführende Unterstützung bei Problemen. Bei diesem ausgezeichneten Service kann ich dieses Unternehmen nur weiterempfehlen. Meine nächste Wallbox kommt mit Sicherheit wieder von Wallbox Discounter.

Iets later maar geen probleem

De box is een aantal dagen langer onderweg geweest- waarschijnlijk op één van de distributiepunten wat langer blijven staan- maar vind dat geen probleem. Levering hoeft niet altijd gepaard te gaan met gehijg. Keurig aangekomen en ik ga de box nu ophangen.

Vandaag besteld, morgen in huis. Toen ik belde was de koeriersdienst daar reeds aanwezig. Zij hebben deze laten wachten tot ik de bestelling had ingevoerd, waardoor die mijn order mee kon nemen. De volgende dag werd de bestelling netjes afgeleverd.

Alles so wie es sein soll!

Alles prima!

alles bestens

Bestellung, Versand und Verpackung waren ausgezeichnet. Was die Wallbox leistet werde ich erst herausfinden, wenn mein neues Auto da ist.

Top! Schnelle Lieferung alles i.o

Alles top in Ordnung

Schnell, günstig, zuverlässig

Nach der Überweisung des Rechnungsbetrages ist die Lieferung sofort raus gegangen. Wenn das Produkt jetz hält was es verspricht, ist alles super.....

Alles topp! Gerne wieder.

Ich war erst etwas skeptisch, da von meiner Bank auch eine Rückfrage bezüglich der Zahlung nach Holland kam und die Lieferzeit doch erheblich war (10 Wochen). Die Versendung erfolgte dann aber sehr viel früher. Die Ware ist wie bestellt. Montiert und ausprobiert habe ich sie aber noch nicht.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen