Prima geholpen

Het was duidelijk en het werkt naar behoren

Perfekt und besser

Extrem kundenorientierte und kulante Serviceleistungen. Nochmals besten Dank.

Behulpzaam en bereid tot meedenken

De aanloop verliep allemaal prima. Er werd meegedacht etc. Er werd snel teruggebeld. Informatievoorziening OK. Ik wacht nog wel op een factuur voor meerwerk maar ga er vanuit dat daar geen verrassingen in zullen zitten. Het opstarten van de wallbox van mijn keuze ging in het begin even moeizaam. Onduidelijk welke versie van de app ik moest installeren en nadat die geïnstalleerd was liep het ook niet onmiddellijk van een leien dakje. Maar toen het opstartprobleem was opgelost ging het verder goed.

falsche Lieferung

ich hatte eine Duosida Wallbox 3,7 KW 16 Amp. bestellt. Im Packet befand sich 7,2 Kw, 32 Amp. Wallbox. Diese kann ich aus Anschlusstechnischen Gründen nicht installieren. Am Packet aussen war 3,7 KW, 16 Amp vermerkt. Wenn die Rückabwicklung gut verläuft bin ich dennoch zufrieden und würde wieder beim Wallbox Discounter bestellen. Mit freundlichen Grüßen Gerhard Sannwald

Uitstekend advies

Men nam telefonisch alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Uitstekend advies, zonder verplichtingen. Via internet alsnog tot aankoop overgegaan. Zeer tevreden met het product.

Prima service en persoonlijk aan huis geleverd, top.

Prima service en persoonlijk aan huis geleverd, top.

Gute Qualität und sehr schneller Versand

Alles super gelaufen.

Goed advies en snelle levering

Super zufrieden! Top Service, Top Preise, Tolles Team

Sehr zu empfehlen - hatte direkten Kontakt mit den Eigentümern. Auch für deutsche Kunden eine perfekte Wahl: Unkompliziert & schnell.

pünktliche Lieferung, professionelle Unterstützung

pünktliche Lieferung, professionelle Unterstützung bei Problemen bei Installation

goed voorgelicht

snelle llevering, goede uitleg !

Niet compleet

Mijn geleverde bestelling was niet compleet, het zou nog weken duren voor het geleverd wordt. Dat is jammer, verder is het een mooi product.

had een paar technische vragen maar deze zijn goed opgelost door telefonische medewerker

Blij dat ik deze levernacier gevonden heb!

De Besen wallbox kost zowat de helft van de meeste andere. Hij werkt supergoed en de App via bluetooth is voldoende in mijn ondergriondse garage waar toch geen wifi of 4G is. Stel je een vraag aan WallBoxDiscounter dan krijg je razendsnel antwoord. Goede ervaring en de Besen doet wat ie moet: laden en info verschaffen. Superding uit China!

Na overleg zijn onze problemen opgelost

Hierna zijn de laadpalen omgeruild en zijn wij nu tevreden klanten

snelle reactie op vragen

vragen over de laadpaal werden snel en duidelijk beantwoord. Keuze gemaakt en laadpaal netjes bezorgd alleen nog niet geplaatst in verband met vorstperiode.

Snelle levering, geen klachten, helemaal goed

Snelle levering, geen klachten, helemaal goed

Mooi en makkelijk

Mooi om te zijn en makkelijk aansluiten en werk goed

Ik twijfelde welke laadpaal ik moest hebben en heb toen telefonisch contact gezocht met Wallboxdiscounter. Ik werd goed geholpen en geïnformeerd. Ze denken graag mee en zijn flexibel in hun oplossingen.

Uitstekend.

Top service, altijd bereikbaar, reageren snel en correct. Chapeau.

aankoop Besen

Mooi plat design wallbox Besen 11 kWh 3 fase. Goed verpakt, snel geleverd.

Top Versand! Schnelle Lieferung und sehr günstige Preise.

Zappi Wallbox bestellt und kurz darauf geliefert. Jederzeit weiter zu empfehlen.

Had eerst nog wat vragen, werd netjes te woord gestaan. Na plaatsen bestelling was hij de volgende dag binnen.

Goed netjes en mooi

Paar keer gebeld met een vraag. Telkens netjes en goed geholpen top

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen