Goede omschrijving en punctuele levering

Aanrader

Vriendelijk service, goed advies, ogelijkheid om zelf op te halen

Netjes en zeer goed te woord gestaan.

Ik had best wel veel vragen, maar ze hebben mij iedere keer netjes en goed geholpen. Goed bedrijf waar je zeker terecht kan voor een goede koop van je laadpaal.

Prima prijs, apparaat & levering

Besen 11 kw 3 fasen lader is no nonsense. Goed verpakt en snel geleverd ( 1 dag) Kabel getrokken, lader gemonteerd en meterkast aangepast. Display geeft precies aannaait er gebeurt. Advies was zeer helder. 22 kw vraagt andere aansluiting van de installatie. Als particulier doe ik feitelijk niks met smart functie gericht op doorbelasting aan leasemaatschappij. Dat advies scheelt veel geld. Meeste laadfuncties regel ik via mijn auto app. Bij Ali kan het goedkoper denk ik maar ik ben hier nu happy mee.

Telefonisch en -er mail goed bereikbaar, verstand van zaken, snelle levering

Zie hierboven

Ruime keus in voordelige laadpalen.

Goede prijzen voor een ruime keuze aan laadpalen. Bestelling werd inderdaad dezelfde dag verstuurd, was goed te volgen en werd de volgende dag al geleverd, top!

Snelle, duidelijke communicatie en vakbekwaam.

Ik ben snel en goed geholpen. Ik ben onbekend met laadpalen en had meerdere vragen. Heb meerdere malen gebeld en ben steeds zeer vriendelijk en met kennis van zaken geholpen. Vervolgens op maandagmiddag voor de kerst een laadpaal besteld en deze werd op dinsdagmorgen al afgeleverd. Beter kan je niet wensen.

Zeer klantgericht gedacht!

Na bestellen van een artikel -dat niet in voorraad bleek- werd er meteen een voorstel gedaan om tot een oplossing te komen.

Bessin 11kw

vandaag geleverd en uitgepakt mooi compact toestel en in een mum van tijd aangesloten bedankt

Mooie en simpele oplaadbox

Makkelijk te installeren en te bedienen. ik heb er zelf nog een Kwh meter voor gezet om het totaal geleverde Kwh te weten.

Gewoon top !!!

Super snelle levering. Persoonlijk gebracht service kan niet beter gewoon top !! Ga zo door jongens.

Snel geleverd, net product.

goede en snelle service ook wat betreft de door mij gestelde vragen.

Goede service en een goed product

Na wat heen en weer gepraat met de heren van de Wallbox discounter kwam de wallbox en een paar dagen later de monteur. Netjes geplaatst en het werkt prima! Ik ben zeer tevreden!

Wat een top bedrijf

Wat een top bedrijf/eigenaar Netjes en correct denkt goed mee... Je vragen worden goed beantwoord hij neemt de tijd om dingen met je door te nemen of je wel de juiste keuze hebt gemaakt...meterkast groepen etc etc Netjes... Ga zo door Gr Önder

Helemaal goed

EO Mini besteld en volgende dag in huis. Hangt ondertussen aan de muur.

Prachtig apparaat,

Prima prijs kwaliteit, apparaat oog heel mooi, veel strakker design in vergelijk met de meeste standaard boxen. Mooi informatiescherm met led. Zeer goed advies gekregen om een socketlader (dus met losse kabel) te nemen, zodat iedere auto kan worden geladen èn -zeer belangrijk- ik kreeg het advies om meteen een 3-fasen systeem te installeren, waardoor je op de toekomst bent voorbereid. De twee auto’s die ik nu moet laden zijn beide 1-fase en die kunnen hier probleemloos op. Je ziet ook op het scherm dat hij maar één van de en gebruikt. Slechts één minpunt: de kabel die naar de meterkast moet, is maar 1 meter lang, dat is in 99% van de gevallen te kort. Je kunt de kabel niet in zijn geheel vervangen (wegens IP67), dus hij moet verlengd worden. Erg jammer, want bij bij zit hij pal tegen de meterkast en dan nog was de kabel te kort

Snel geleverd. Mooi en degelijk

Lader ziet er prima uit en voelt stevig. Veilig en zeer degelijk verpakt.

Goed geholpen

Met vragen word je vrijwel direct geholpen( ook in de avond) En heel vriendelijk

Proff

Jeg er fornøyd

• Vil du anbefale oss? Ja

Ik zocht een Wallbox zonder abonnement en kwam via marktplaats terecht bij Wallbox discounter. Zeer tevreden met de geleverde Wallbox.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service

Snel geleverd en concureren prijs

Prima service...

Snel opgepakt en dito levering. Perfect verpakt... nu alleen nog ophangen en in gebruik nemen

Prima bedrijf, heldere communicatie en contact gehad met vriendelijk en personeel wat meedenkt. Top.

Ik heb een aantal keer contact gehad over de aanschaf van een wallbox. Ik had mijn elektricien verkeerd begrepen, en moest uiteindelijk het product wat ik besteld had ruilen, ook dat verliep prima en wallbox discounter dacht ook met mij mee, waren vriendelijk en prima bereikbaar. Kan het aanraden.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen