Snelle levering de goedkoopste goed bereikbaar goede info.

Snelle levering de goedkoopste goed bereikbaar goede info. Enige mindere punt is dat bedrukking op product is anders dan het binnenwerk van het product. Levering is wel juist en werkt prima.

Supersnel en keurig bezorgd

Laagste prijs en supersnel bezorgd. Goede site.

Ik ontving eerst geen bevestiging per mail, maar dat is op redelijke termijn goed opgepakt en opgelost. Bestelling vlot en in goede orde ontvangen.

Super snelle levering en super service

Prima service en snelle levering Snelle reactie op vragen en goede ondersteuning Eenvoudige montage laadpaal.

Besteld en netjes gebeld over de levertijd en perfect gegaan allemaal.

Zeer goede communicatie, afspraken perfect nagekomen, zelfs uit eigen beweging een extra handleiding erbij geleverd. Zeer goed gegaan allemaal, als alle webwinkels het zo zouden doen, heb je geen ergernis of ellende...….

24/7 support!

Heb zelf een horeca achtergrond en ben opgevoed met "klant is koning". Dat hebben de heren hier ook heel goed begrepen. Tegenwoordig red je het alleen door uitstekende service en bereikbaarheid. Snelle levering, zeer snelle reactie op hulpvragen en ondersteuning. De Wallbox is zeer gunstig geprijst. (De laadpaal van Mercedes kostte ruim € 2.100!) Ook de aardige jongeman die de Wallbox kwam installeren verdient een mooi compliment!

Perfect en snel geholpen

Super service, duosida besteld en kon direct worden opgehaald binnen 15 min. En dat buiten reguliere openingstijden. Vervolgens een luxere versie gekregen voor de prijs van de “standaard” uitvoering. Moet de paal nog installeren maar ga ervan uit dat dit geen bijzonderheden oplevert. Dag later nog via de mail een Nederlandse montage handleiding ontvangen. In de doos zit alleen een Engelse versie. Al met al zeer tevreden, Coen bedankt!

Altijd bereikbaar & klantvriendelijk

Heel prettig om via de site ‘savonds laat nog te kunnen overleggen cq advies te krijgen.

Prima geregeld

Goede duidelijke afspraken en komen ze na

Snelle en goede levering van de Duasida laadpaal. Daarnaast nog paar keer gemaild met vragen over de installatie en instellingen van de laadpaal en werkelijk waar binnen no time een goede reactie. Top bedrijf!

Keurig geholpen

Wallbox besteld. Netjes optijd geleverd. Makkelijke installatie. Scherpe tarieven. Geen enkele negatieve opmerking

Snelle Levering Grortjes Falk

ok

Levering duurde wat langer ivm dat het uitgekozen type niet in voorraad was , maar was van te voren gecommuniceerd , levering compleet en ziet er goed uit , helaas nog niet gebruikt omdat levering van de auto weer uitgesteld is ivm corona.

Hulpvaardig

Ik kreeg de smartbox in een neutrale doos thuisgestuurd. Er zat geen gebruikshandleiding bij. Met de chat op de site was dit wel snel geleverd. Iedereen echt hulpvaardig, hoop wel dat de box van goede kwaliteit is. mvg Frans

Prima bedrijf, snelle levering en concurrerende prijs

Prima service en snelle levering. Ik heb een laadpaal voor mijn hybride BMW besteld, Zij gaven aan: “Past de laadpaal niet?, geld terug”. Gelukkig werkt de laadpaal uitstekend!

Zeer snelle levering

Muurlader werd zeer snel geleverd. Het bijgeleverde montagemateriaal kan gelijk de prullenbak in, even de eigen pluggen en schroeven gebruiken scheelt een hoop ergernis. Van de grote stekker welke in de auto moet, brak direct al een stuk plastic af. Verder doet de lader wat ie moet doen en dat is laden zonder het gebruik van een RFID sleutel op een gsm module., dus inpluggen en laden zonder contract bij een derde partij en dat was de bedoeling.

uitstekende service, blabberde documentatie

Levering was naar behoren, eenvoudig op te halen en een goede prijs voor een goed werkend apparaat. Bijgeleverde documentatie en opdruk op het apparaat zijn op zijn zachts gezegd misleidend. Behoefd grondige verbetering.

Prima ervaring, snel en duidelijk antwoord

Ik had een aantal vragen over levertijd en dergelijke. Deze zijn snel en goed beantwoord door Guido. Box besteld met het risico op wat langere levertijd maar de box was snel en netjes geleverd. Inmiddels hangt hij aan de muur en kan ik makkelijk en probleemloos laden.

Goede uitleg en afhandeling van de aankoop

Na mijn bestelling is er contact geweest over de zending omdat de box niet op voorraad was. Echter na 2 weken kreeg ik een telefoontje dat de box weer geleverd kon en de dag erna ontvangen, super. Installatie is niet veelzeggend echter heb ik hem door een erkend installateur laten plaatsen ivm eventuele gebreken. Wel een opmerking want de handleiding in Nederlands vertaald zou niet misstaan. De koppeling met mijn telefoon krijg ik niet gerealiseerd, jammer.

Op tijd geleverd en vriendelijke mensen.

Ik ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Savonds een berichtje gestuurd via marktplaats. Binnen een uur had ik reactie met DUIDEKIJKE info welke wallbox ik moet hebben en ook waarom. Deze dan ook besteld en die was binnen 2 dagen binnen. Dankje!!

Prima service en meedenkend

Recent een walbox aangeschaft voor mij Passat GTE. Na wat overleg tot een keuze gekomen maar vanwege het Coronavirus stagneerde de aanvoer vanuit China. Echter ben ik goed op de hoogte gehouden omtrent de levering en uiteindelijk een walbox ontvangen die een langeren snoer had dan besteld maar zonder meerprijs. Goed meegedacht en opgelost. Het apparaat aangesloten en alles werkt zoals verwacht op 1 puntje na. Uit fiscaal oogpunt had ik verwacht ( en was ook beloofd) dat ik ook de totaalstand kon aflezen van wat ik heb geladen. Echter lijkt telkens de teller op 0 te springen zodra je afkoppelt. Ook in de app is dit niet af te lezen. Ik begrijp dat de producent nog een jong bedrijf is en de leverancier gaat er zich sterk voor maken om deze aanpassing door te voeren. Ben benieuwd. Verder een prima product voor de prijs en zeker een goede service.

Zeer nette en correcte service

Gewoon zoals het hoort te gaan, super!

Goed geholpen en adequaat geleverd in overleg.

snelle levering en de Wallbox ziet er solide uit.

Zeer fijne communicatie

Destijds middels marktplaats Wallbox aangeschaft. Dit is en blijft een risico, maar de communicatie met de heren was top! Snelle en duidelijke reacties.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen