Pakket nog niet ontvangen. Komt nu morgen pas. Zit er al meer dan 2 weken op te wachten.

Service is slecht

Zeer goede ervaring

Snelle service en goede informatie op de site. Het product kan ik nog niet beoordelen, want het is nog niet geïnstalleerd.

plug and play zonnepanelen 2x 400 w

Plug and play systeem zeer gemakkelijk te installeren. Pech gehad: omvormer ging stuk na zeven dagen. Zonder problemen omgeruild. Met dank aan Mike. Systeem werkt nu perfect. Opbrengst gemakkelijk te volgen met meegeleverde AP-systems. Systeem en firma zeer aan te bevelen.

sympa mais le tout en Français serai mieux

RAS

Unkompliziert

Schnelle,Einfache,Unkomplizierte Abwicklung der Bestellung

Toppie

heb op de site gekeken voor een mobiele lader en met behulp van de helpdesk geslaagd met de aankoop van de lader het advies en de kennis van de medewerker was in een woord geweldig en wat ook heel belangrijk was dat de prijs van de lader uitermate laag was in vergelijking met andere websites

Sehr guter Service und freundliche Mitarbeiter

Auch wenn man mal einen.Fehler macht wir das Problem freundlich mit einen abgearbeitet ohne das es Nachteile für den Kunden gibt.

Rasche Lieferung und damit verbundener Sendungsinfos.

Sehr professionelle Bearbeitung des Auftrags.

Gut, schnell und günstig

Gewählt wegen guter Preise der gewünschten Wallbox. Bestellung und Lieferung waren problemlos und schnell. Kleiner Dämpfer: Originalverpackung war bereits geöffnet und wieder verschlossen.

Goede communicatie

Geen opmerkingen

Topleverancier

In twee afzonderlijke zendingen de héle set in perfecte staat mogen ontvangen. En de prijs is gegarandeerd superscherp, waardoor terugverdienen van deze 600Watt 'plug&play'-stekkerset voor 'de kantoorruimte' kinderspel wordt....zeker nu de salderingsregeling vooralsnog overeind blijft. Mooie Hoogkwalitatieve FullBlack-panelen én *randapparatuur (*al had ik die Wi-Fi zender niet persé nodig gehad), én had ik daarmee dus nog wat extra uit kunnen sparen op het geheel... Kortom: zeker de moeite waard om hier straks ook nog 2 sets van 8 panelen te bestellen (*bucketlist), voor op het platdak van de onderneming zelf... Het jaar is nog niet voorbij :-)

befriedigend

Betriebsanleitung nur online erhältlich

Snelle levering volgens het boekje

Levering was snel en keurig verpakt. Installatie was voor mij als ervaren dhz-er ook zo gedaan. Apparaat ziet er netjes en degelijk uit(ook aan de binnenkant) en werkte zonder problemen.

snel geleverd en goed behandeld

Goed product

Heel fijn en goed contact behulpzaam en snelle levering Zeer tevreden

Mooie oplossing voor een thuislader

Alles zo als het beschreven is werkt goed

Alles zo als het beschreven is werkt goed prijs is ok

Awesome

Very friendly and knowledgeable staff. Explain everything to me clearly and with understanding. I would use your service again.

Top snel en goed

Prima shop. Snel geleverd en exact wat ik besteld heb.

Makkelijke site, vlotte bezorging, goede (tel) nazorgg

Duidelijke product beschrijvingen oo de site, goede prijs, vlot bezorgd, vragen nadien keurig beantwoord.

Faire Preise, rasche Lieferung, gut organisierte Abwicklung. Empfehlenswert.

Orima

Verkeerde kabel gestuurd maar met een E-mail correct opgelost. Wat ik wel mis is een kleine handleiding.

Macht auf den ersten Blick einen soliden Eindruck. Stecker und Kabel wirken hochwertig und der Ladevorgang startet zuverlässig.

Duidelijke website

Snel en goed geadviseerd.

Goede producten met een top service!

2 keer de set van 2 plug in zonnepanelen besteld met 600W omvormers. Beide keren super snelle levering. Een persoonlijk bedankje voor de order tijdens een telefoontje is iets wat je tegenwoordig niet vaak meer mee maakt, maar dit bedrijf snapt dat gelukkig nog wel. Telefonisch overleg over de beste dag voor levering van de panelen en de volgende dag stonden de panelen met behulp van de aardige chauffeur netjes in de woonkamer. installatie was een fluitje van een cent.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen