Alles zeer correct geleverd , en zeer scherp geprijsd!!

Goede communicatie , scherp geprijsd , correct en snel geleverd...

Kommunikation und Bearbeitung gut.

Ein deutsches Manuel hätte ich mir gewünscht.

Zeer deskundig en behulpzaam

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam behandeld Er word snel gehandeld en ook geleverd Alles was moei verpakt Ik heb van te voren een goed advies gehad Ik heb zelfs meerdere mensen Wallbox aan geraden Ik zou zeggen ga zo door

Super!!

ik ben super goed en leuk geholpen door een medewerker (Dave). Hij gaf goede uitleg en goed advies. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Service uitstekend

Stekkerpaneel gekocht ontbrak snoer direct nageleverd en ook kwaliteit van paneel en omvormer uitstekend netjes zijn ook telefonisch alle vragen beantwoord. Eindelijk weer een bedrijf dat echt aan service doet.

Goede site met complete product info

Goede firma die qua product info uitblinkt. Mooie mobiele oplader die er kwalitatief zeer goed uitziet. Snel geleverd. Firma die je vertrouwen meer dan waarmaakt.

Telefonisch goed geholpen

snel verstuurd

fast shipping,competitive price

fast shipping,competitive price

Goede prijs

Goed verpakt, levering via GLS traag.

Pas encore

Jespère ne pas avoir de frai de douane jaten mon coli avant de donné mon avis

Prima geregeld. Prima korting gekregen.

Von der Bestellung zur Lieferung ging alles schnell und zuverlässig

Eine Bedienungsanleitung bei dem Gerör wäre sinnvoll

Een zeer betrouwbare onderneming

Klant vriendelijk, meedenken, en helder communiceren, en toezeggingen ook nakomen

Keurig en correct geholpen.

Zonnepanelen besteld via internet, volgende morgen gebeld door wallbox discounter over mijn bestelling hoe de bestelling zou verlopen, En zo als afgesproken volgende dag alles keurig in huis . Mvg G Meijer

Sehr schnelle Lieferung. Kompetente Hilfe.

Alles bestens.

Super Service

Habe ein balkonkraftwerk gekauft und selbst abgeholt. Der email Kontakt war hervorragend und auch vor Ort alle super freundlich und hilfsbereit Empfehle gerne weiter Gruß Andree

Scherpe prijzen en goed assortiment

Via de website snel een goede en voordelige oplossing gevonden. Afhalen op lokatie snel kunnen regelen. In mijn geval betrof het een "outlet" aanbieding. Deze was als nieuw, precies volgens de opgave en niets op aan te merken.

Snelle levering. Wel altijd bijzonder als het artikel niet helemaal lijkt op de foto’s weergeven op de website. Verder werkt hij goed en is makkelijk in te stellen.

Sehr schnell und alles geliefert wie bestellt! würde immer wieder dort bestellen!

Wenn ich wieder etwas brauche, immer diesen Shop!

bangelijke service

zeker aan te bevelen

Vlotte levering, prima kwaliteit.

Wel erg stugge kabel, moeilijk in de kabel-opbergruimte te krijgen.

Perfekt

Kommunikation, internationaler Versand schnell und korrekt

Lieferung zuverlässig, zeitnah und günstig.

Alles wie vom Besteller erwartet.

We zijn hartstikke blij mee

Super makkelijk geïnstalleerd en zeer vriendelijk in gebruik en is echt goedkoop t.a.v. van andere merken. We zullen anderen ook aanraden om dit product te kopen.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen