Goed advies en prima service

Goed advies en prima service Top bedrijf

Tres bien

Livraison tres rapide emballage ok Petit bemol le prix de la livraison

Goede ervaring

Telefonisch contact met medewerker wallbox Discounter B.V, positief. Duidelijke uitleg op de vragen betreffende de laadpaal.

Super tevreden, doen wat ze beloven.

Scherpe prijs en volgende dag al geleverd. Echt een aanrader!

rapide et conforme

Bien emballée livraison rapide

Uitstekend advies en service/order opvolging

Goede service, communicatie en opvolging

Netjes geholpen aanrader !

Echt een aanrader prijs technische goed

Zeer snelle levering met heel goede service. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Alles is erbij geleverd. De montage wijst zichzelf uit, heel makkelijk. Zeer goede service achteraf. Top!

Helemaal goed

Besteld plug & play zonnepaneelset besteld dat daags erna al geleverd werd.

top service en goed hulp bij vragen heel goed geholpen en snelle levering.

Breites Produktangebot, etwas unübersichtlich

Website ist etwas unübersichtlich gestaltet, mein gekauftes Produkt ist gut.

Service rapide et compétent

Vu que la commande a été effectuée depuis la Suisse, avec la douane, retard normal.

Gutes Produkt, Ware entspricht der Beschreibung

Sehr freundliche Beratung und schneller Versand

Goede communicatie

Vragen worden meteen beantwoord. Top.

Goede prijs, uitstekende klantenservice

Ik had mijn laadpaal snel in huis. Toen ik nog vragen had tijdens de installatie werd ik telefonisch vriendelijk en vakkundig bijgestaan.

Goede correcte stipte communicatie

Zie boven

Verkoper is top qua advies en service, winterkorting wordt echter niet gegeven

Het advies en de service van de verkoper is top! Echter de 100 euro winterkorting waarover op de site gesproken werd bij bestelling niet gegeven. Ook de chatbox wist het antwoord wordt, waarom deze korting bij bestelling niet verrekend werd, zij moest dit gaan overleggen met een collega. Op goed vertrouwen de box toch besteld want wij hadden een beetje spoed en er waren nog maar twee laadpalen beschikbaar. Een paar uur nadat we besteld hadden kregen we een kortingcode door waardoor je de 100 korting toch zou krijgen bij online bestelling. We hadden echter al besteld, dus vragen wij of de 100 euro alsnog gecrediteerd kon worden. Dit kon alleen als we de laadpaal in januari zouden laten leveren. Dit stond nergens vermeld in voorwaarden en wij hadden laadpaal nodig. Samenvatting: Pluspunt: 1. De verkoper met goede adviezen en service. Twee minpunten: 1. De winterkorting werd wel vermeld, maar je kreeg hem niet automatisch als je bestelde. 2. Achteraf na schriftelijk verzoek werd alsnog 100 euro niet gecrediteerd, alleen als we levering in januari accepteerde. Ook dit was op het moment van bestellen nergens zichtbaar.

Goede communicatie

super service!

Goed telefonisch advies, snelle levering en goede after service. Meerdere keren gebeld met Davy en altijd bereikbaar of belde snel terug. Kom daar bij Shell Recharge eens om. ga zo door! met vr groet, Martin

makkelijk te bestellen via de website

Snelle levering binnen 24 uur.

Fantastisch en meedenkend bedrijf.

Had een laadpaal en accessoires besteld en vanwege voorraad verschil was deze niet meer, of tijdelijk niet, leverbaar. Zonder enig probleem werd een ander model, met een hoger vermogen en eigenlijk duurder, geleverd. En alles binnen een werkdag thuis geleverd. Had nog een vraag over de installatie en ook deze werd netjes beantwoord. Dus ik ben zeer tevreden met dit bedrijf en de medewerkers.

Vooraf duidelijke product info ontvangen. De levering was uitstekend verzorgd, een vette pluim - maar ook een vette pluim voor de bezorgdienst GLS (dat zou voor PostNL een voorbeeld moeten zijn)

We zijn voor de zekerheid nog even in het bedrijf gaan kijken, maar alles perfect, super geholpen!

Twee keer gebeld, fijn geholpen en langsgeweest om toch even alles in het echt te zien. Ook weer perfect geholpen, aardige jongelui met een schat van een Golden Retriever (Huub, zie ook zijn eigen mailadres op de website, onder het team..). Thuis alles nog even verder uitgezocht en besteld. De volgende dag (in overleg met Wallbox Discounter) werd alles netjes bezorgd. Twee dagen later hebben we het zelf geïnstalleerd (zonnepanelen), ook dat ging allemaal prima (behalve dat het regende ..)! Ik heb het bedrijf inmiddels in mijn eigen kring al aan meerdere mensen aanbeveeld, zegt genoeg, toch!

Goede prijs Tel contact Snelle levering Goed product

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen