Prima service.

Snelle levering van het juiste product.

Doen wat beloofd wordt! zo aangenaam... top!

Snel en zeer goed bereikbaar

Staan open voor alle vragen en nemen er de tijd voor en goed verpakt en snel afgeleverd

Alles OK

Alles Ok

je suis retraite automaticien en retraite

avec le site internet on trouve facilement le produit. Quand on a une question un technicien nous réponds

Schnelle Lieferung, top.

Schnelle Lieferung, leider gebrauchte Ware erhalten

Das Paket wurde schnell versendet. Der Preis war auch sehr günstig. Leider ist die My Energy EDDI offensichtlich schon einmal ausgepackt worden. Auf dem Gehäuse sind Kratzer, die Folie auf dem Display sah zerkratzt aus. Die Lasche zum Abziehen der Folie klebte schief mitten drin. Das Display hat glücksweise nichts abbekommen. Die Schrauben für die Kabel-Zugentlastungen fehlen. Für B-Wäre finde ich den Zustand völlig OK. Aber ich habe eben keine B-Wäre gekauft. Preislich ist somit die Eigenschaft als günstig nicht haltbar. Zu erwähnen ist allerdings, dass ich das Gerät trotzdem verbaut habe und dem Händler keine Möglichkeit gegeben, nachzubessern. Nachtrag.... Schon einen Tag nach der Bewertung meldete sich der Händler, sprach sein Bedauern aus und besserte mit einem Rabatt nach. So sollte es sein. Danke.

goede service en super snelle levering !!

2 Wallboxen besteld goede informatie gekregen en de volgende dag al in huis Bedankt !! zeker aan te bevelen mvg Gerrit Venema

Bon produit, bon prix, rapide à la livraison

*****

Uitstekende service en toewijding

Mobiele lader teruggestuurd voor eventuele reparatie. PostNL raakt het pakket kwijt en ik had achter het net gevist, zij het niet voor twee dingen: 1. Het pakket was aangetekend. 2. Wallboxdiscounter heeft me erg goed geholpen door elke mail binnen notime te beantwoorden, alsook PostNL te beantwoorden, waardoor ik mijn rechtmatige geld terug kreeg. Dit is service zoals je tegenwoordig niet meer tegen komt. Koop met een gerust hart hier je spullen want wallboxdiscounter has got your back! Hier zitten mensen met passie voor de klant. Mijn vervangende lader hier uiteraard besteld.

snel in huis, duidelijk in gebruik.

Uitstekende thuislader voor een PHEV waarbij snelladen geen rol speelt.

Slecht

Verzenden via gls heeft min 3 snipperdagen gekost

Vlotte levering

Vlotte levering en uitstekende service.

Gutes Produkt, schnelle Lieferung

Kauf, Lieferung und Kommunikation waren einwandfrei. Die Qualität der zum Download angebotene Bedienungsanleitung der "ChargeXpert einstellbare Mobile Ladestation - Typ 2 - Schuko" lässt jedoch zu wünschen übrig - übrigens in allen Übersetzungen.

Snelle, goede service

Makkelijk om het goede product te vinden op de site. Snelle, goede verzending!

Passt

Macht was ein Ladekabel halt so macht. Kabel und Box fühlt sich wertig an. Langzeiterfahrung steht noch aus.

Alles super

Schneller Versand und faire Preise.

Uitstekend product - functioneel en goed hoeft niet duur te zijn

Zeervtevreden

Uitstekend geholpen

Behulpzaam

Bon produit, livraison rapide!

Cable à la bonne longueur (15m), marquage CE sur les prises et TUV sur le câble, livré comme indiqué sur les images avec les 2 capuchons obturateurs. La livraison a été rapide en France via GLS avec numéro de suivi.

Prima laadkabel besteld

Mijn originele laadkabel was te kort en daarom bestelde ik bij Wallbox Discounter een Ratio Pro kabel van 10 meter. Deze was na 2 dagen via GLS in België afgeleverd. Een technische vraag over het product werd snel en duidelijk beantwoord.

Gut es geht aber noch besser

Ich musste erst mal zwei anfragen machen um mich entscheiden zu können ob ich das Produkt kaufe. - unzureichende Kennzeichnung des Produktes (16 oder24 mm) Ausführung. - unübersichtliche Versandkosten auf den ersten Blick. Ich bin zufrieden und würde das Produkt wieder bei Ihnen kaufen.

Sve savršeno odradjeno,ljubazno osoblje ,5+

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Das bestellte Wallboxkabel kam schnell und mit guter Nachverfolgung. Die Qualität ist einwandfrei.

tot zover, niet slecht

de levering liep niet helemaal volgens afspraak waardoor ik een aantal uren voor niets had vrijgehouden. de levering verliep in 2 fasen. de kabels etc op de afgesproken dag maar de panelen pas een dag later waardoor ik dus weer vrij moest nemen. ook het configureren van de solarsmart app was een hopeloze onderneming. contact gezocht via de chat en om verduidelijking gevraagd. heb ik nog niet gehad. word nog aan gewerkt ,hoop ik. aanbevelen met toelichting, nog niet helemaal zeker. voorlopig nog ja omdat het product me wel goed overkomt. kan alleen zonder de app nog niet zien hoe of hoeveel.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen