Goed advies en after sales ook perfect!

Heb 2 sets zonnepanelen besteld voor een kleine oplossing. Het advies en de after sales zijn perfect. Ze denken mee en goed bereikbaar via de mail en de telefoon. Ga als ik meer nodig heb zeker bij hun bestellen.

Perfect!

Duidelijke site, snelle reactie op bestelling en betaling

Tevreden over product, levering, communicatie zending

Globaal tevreden over mobiele thuislader Besen PCD020. Was wel verrast door de lengte van het laadsnoer. Dacht dat het laadsnoer (vanaf de instelbare unit tot de stekker voor de wagen) 6m was. Maar in jullie website staat duidelijk aangegeven dat de totale lengte van de lader 6m is. Heb ik over het hoofd gezien. Maar kan wel mijn plan er mee trekken. De totale lengte (inclusief schuco stekker en laadstekker voor het voertuig) is trouwens 5.50 m. Groetjes.

Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung

Einfache Handhabung. Einfach einzustellen. Das 15 m Kabel ist sehr angenehm in der Anwendung. Wann ist nicht auf kurze Wege angewiesen. Das Kabel ist in der Qualität sehr hochwertig und der Preis sehr angenehm. Nur zu empfehlen.

Alles Bestens

Sehr schnelle Lieferung und Artikel (mobile Ladestation fürs E-Auto) sieht aus und funktioniert wie beschrieben.

Klantvriendelijk

Snelle reactie zowel per mail als telefonische Snelle levering. Erg vriendelijk en denken mee

Un produit et un prix adaptés

Ayant une petite voiture, je cherchais un câble type 2 adapté. Je l'ai trouvé sur votre site qui propose un large choix, 2 fois moins cher que chez le concessionnaire près de chez moi et avec la garantie CEE. Merci beaucoup.

Alles einwandfrei

Schnelle Lieferung, Ware top. Alles bestens.

Goede kwaliteit

Heb bij jullie een.plug en play setje gekocht. Ben er zeer tevreden over. Het was een beetje lastig vervoeren maar met hulp van een medewerker is het prima gelukt om ze op de imperiaal van de bus te krijgen. Nu de zon nog

positief, deskundige medewerker,

Besen wallbox aangeschaft. ABL was helaas, in tegenstelling tot op website stond, niet beschikbaar.

Schnelle und günstige Art des Einkaufs

Hatte ein Wallboxkabel 5 bestellt. Kam innerhalb von 4 Tagen! Bezahlung kein Problem. Gerne wieder.

Quick delivery, good value

Bought a 15 m charger cable here, Best price available w good quality. Recommended.

Excellent

Good price, informations, fast delivery.

Sehr einfache Abeicklung

Schnell und zuverlässig abgewickelt. Nichts zu besnstanden.

Alles perfekt gelaufen!!

Vom Bestellvorgang bis zur Anlieferung alles korrekt und schnell gelaufen. Das einzig schade ist vielleicht das kein Kauf auf Rechnung direkt möglich ist, sondern dafür Klarna einspringt.

Prompte Lieferung

Auch wenn GiroPay nicht funktionierte und auf PayPal gewechselt werden musste, die Lieferung verlief reibungslos und schnell.

Alles prima, de oververpakking was wel erg groot.

Alles Gut!

Schnell und einfach, Top!

Exzellente Abwicklung des Auftrags

Der Spediteur, der die bestellte Montagesäule lieferte hatte keine Benachrichtigung geschickt. Da ich im Urlaub war, konnte ich die Lieferung nicht bestätigen. Wallboxdiscounter hat auf meine Anfrage sofort reagiert und nachgeforscht. ... das ist exzellenter Kundenservice. Die Ware wurde in einwandfreiem Zustand geliefert.

Afspraken prima nagekomen.

Als er vragen zijn wordt er direct en adequaat reageert.

Er wordt mee gedacht

Zoals het hoort. Makkelijk bestellen, snel geleverd...

prima tel contact

afspraak nagekomen ..top

Vlotte levering van gevraagde materialen

Zeer goed,.

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen