Uitstekende info en service

Ik heb zowel Mike als Koen aan de telefoon gehad. Allebei uiterst vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Professioneel

Bij problemen met GLS hebben zij uitstekend geholpen.

top

Top en snel geregeld. Mijn kabel is nu alleen binnen enkele weken niet meer werkzaam. Ik hoop dat ze dit ook prima afwikkelen.

Geheel volgens verwachting

Bestelling prima verlopen

Die Zahlung mit Sofort-Banking hat nicht funktioniert, deshalb musste ich mich direkt an den Kundenservice wenden. Ich wurde sehr gut betreut und die Lieferung ist schnell angekommen

Goede telefonische helpdesk, supersnelle verzending

Telefonische helpdesk wist mijn vragen goed te beantwoorden. Direkt daarna het item besteld, dit werd ook prompt verstuurd.

Expensive, slow shipping

Says "Free shipping" all over the website, with a *, but you can't find what the * is until you dig around the Ts & Cs. Actual shipping was almost as much as the part for a tiny little circuit board, then the shipment has been sitting in the Netherlands for a week. I doubt they'll show this review anyway.

• Would you recommend us? No

Perfecte service, kwalitatieve lader

goed!

Zeer netjes geholpen, na verkeerde bestelling.

Ik had een bestelling gedaan, en niet goed gelezen dat het om een gebruikt model laadbox ging. Bij ontvangst van de laadbox zag ik dat het en gebruikt exemplaar was. Ik gelijk gebeld, en kreeg een zeer nette uitleg, en kon de laadbox retour sturen. Na het retour sturen was het binnen een paar dagen allemaal netjes geregeld, en had gekozen het geld retour te ontvangen, ook dat stond weer snel op mijn rekening. Beste Wallbox Discounter, jullie zijn een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Afspraak is afspraak, jullie zijn top!

Vriendelijke mensen, doen wat ze beloven, goede kwaliteit materialen

contact gehad, ivm leveren panelen, alle afspraken om te leveren rondom mijn vakantie zijn netjes nagekomen

Vraag via chat spoedig beantwoord. En levering verliep top.

snelle en accurate reactie

Door de onoverzichtelijke product omschrijving op de website heb ik de onjuiste producten besteld. Omruilen ging zonder problemen en crediteren was binnen 3 dagen verwerkt. De handleidingen bij de producten (via QR code te downloaden) geven veel informatie maar GEEN gebruikershandleiding. Door uitproberen zijn de producten uiteindelijk naar tevredenheid in gebruik genomen.

schnell, kompetent, preisgünstig

Produktverfügbarkeit ist gut, Preis-Leistung stimmt.

Ladegerät einfach zu bedienen

Gerät einfach zu bedienen Da die Anleitung nicht dabei war wurde auf Anfrage sofort ein Link per Mail gesendet.

Uitstekende service, goede installatie

Uitstekende service, goede installatie

Uitmuntend

Tijdige levering, goed product en goede communicatie.

Ich habe die Ware noch nicht

Ich habe die Ware immer noch nicht !!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede service; prima persoonlijk contact.

Mobiele acculader geleverd volgens afspraak. Minpuntje: gebruiksaanwijzing (via QR-code) verwees naar een ander apparaat.

Super bedrijf en denkt goed met de klant mee.

Staan hun klanten goed te woord en hun producten zijn ten zeerste aan te bevelen.

Duidelijke website en prima afhandeling bestelling

Even telefonisch contact om de juiste keuze te maken en daarna geleverd volgens de verwachting.

Schnelle Lieferung. Keine Beschädigungen. Fairer Preis.

Schnelle Lieferung. Keine Beschädigungen. Fairer Preis.

Guter Preis schnell Lieferung

Gerne wieder

funktioniert

Das Ladegerät funktioniert für den Opel Ampera. Leider ist die Bedienungsanleitung sehr allgemein gehalten und es wird nicht erklärt, wie der Ladestrom dem zur verfügung stehenden Netz angepasst wird. Ausserdsem lässt er sich nicht manuell einstellen.

Alles is volgens afspraak verlopen

Scherpe prijs voor uitstekende lader en prima uitgevoerde montage!

Goed advies snel geleverd

Na de adviesvraag op internet snel teruggebeld met een goed antwoord over de laadbox. De volgende dag geleverd. Prima!

5 Herinckhavestraat

Hengelo 7557JJ

Über Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh Bewertungen