Helemaal zoals gehoopt!

Na de definitieve bestelling bleef het even stil, maar precies zoals afgesproken werden alle materialen de dag van tevoren geleverd en werd ons mooie groene dakje op de gekozen dag geïnstalleerd.

Snelle levering en voldoende goed begroeide sedummatten

Na het op eenvoudige wijze kunnen berekenen van de benodigde materialen deze besteld en werd er vlot en in overleg geleverd. De rollen met sedum zijn aan de zware kant (30-35 kg) als je deze alleen naar boven moet brengen op het schuurdak. (Ik ben 64 jaar). Misschien de rollen wat lichter maken. Het plaatsen van de sedum is heel eenvoudig en kun je prima zelf doen. Na goed watergeven begon alles te groeien en te bloeien en heb ik nu een mooi sedumdak op mijn schuur liggen. Bijkomend voordeel in onze omgeving was dat ik 50% subsidie kreeg op de investering.

Behulpzame website en afspraken worden nagekomen

Na het doorlopen van de website gemakkelijk het juiste kunnen bestellen en dat werd volgens afspraak op tijd geleverd. Keurig. Platte dak ligt er met 19m2 mooi groen bij. En het leggen is echt zo eenvoudig als het filmpje doet vermoeden (op een plat dak dan)

Prima site en alles tip,top geregeld.

Van bestellen tot afleveren en het aanbrengen van het sedum dak is dit alles in een woord geweldig. Fijn om mee te maken hoe enthousiast de medewerker is die het sedum dak gelegd heeft. Beleefd en zeer vriendelijk. Geeft prima informatie en tips en legt alles zeer duidelijk uit en ruimt alles netjes op. Op de site wordt ook informatie gegeven hoe subsidie aangevraagd kan worden.

Goede, snelle en vriendelijke service

Aardige medewerkers, snel werkende leggers en mooi groendak

Wat een top bedrijf!!!

Geweldige website waar het heel gemakkelijk is de juiste keuze te maken, uit te meten, en te berekenen. Heb je toch nog vragen kom je heel gemakkelijk via de telefoon terecht bij Daniël. Hij helpt je uitstekend verder, en regelt de zaken precies naar wens! Ook de levering en materialen waren perfect. Niet te kort, en ook niet te veel. Op tijd geleverd. Met de mooie en makkelijke leg instructie filmpjes ernaast was het ook prima zelf te leggen Topgroen en Daniël bedankt!

Alles klopte, offerte / logistiek / instructies / eindproduct.

Vlekkeloos verlopen van offerte tot levering. Dankzij de video-instructies eenvoudig zelf aan te brengen. Heel tevreden.

Gemakkelijk zelf te doen. Goed contact.

Levering was prima op tijd als afgesproken. Er bleek iets niet meegeleverd te zijn maar dat is dezelfde dag nog opgelost. Dus tevreden. Dak was gemakkelijk zelf te leggen (cassettes) Het dak ziet er prachtig uit.

Snelle en goede service, met een mooi dak op de schuur.

Offerte aangevraagd en deze kwam beduidend lager uit dan bij andere bedrijven. Wanneer een kortingscode wordt gebruikt nog een extra korting van 2,5 %. Elke klant kan deze korting krijgen door de code TPG-DJKX te gebruiken. Na een periode met mooi weer wordt het dak al gekleurd met bloemetjes. Het is een lichtgewicht begroeiing op een licht hellend vlak. Ca 12m2 geplaatst in ca 3,5uur door één persoon, dus goed te doen. Succes met vergroenen van je omgeving.

Heel blij met mijn mooie kleine sedumdakje

Er ging was mis in de communicatie over wanneer de installateurs het dakje zouden komen leggen, maar dat is netjes en vriendelijk afgehandeld. Het dakje is in de verzengde hitte, in een mum van tijd gelegd en ziet er fantastisch uit. Het voorstel over de afscheidingsprofielen was in mijn voordeel. En het advies over onderhoud, bewatering en bemesting duidelijk. Alle spullen die over waren werden netjes opgeruimd en meegenomen. Ik ben helemaal blij met mijn kleine stukje groen.

Toppers.

Voor de 2de keer zeer goede ervaring met jullie. Leuk en spontaan personeel met goede werkhouding en meedenkend vermogen. Voor de volgende keer zal ik weer hij jullie aanbellen.

Goede kwaliteit sedum, snelle levering

Geen gedoe met het complete systeempakket met ‘alles-in-eén’ Mooie kwaliteit sedummatten en alle benodigde materialen snel geleverd door erg vriendelijke bezorger. Zeer eenvoudig om zelf aan te leggen adhv de video’s op de website van topgroen. Zorg wel voor wat sterke hulp want de sedummatten zelf zijn niet licht om het dak op te tillen (in mijn geval 28m2, sedum mix standaard) Resultaat is echter prachtig en goed voor de natuur!

Goed en betaalbaar product, net personeel, netjes en opgeruimd

Een goede en nette benadering in het voortraject en de dagen van productie goed, netjes, vriendelijk en de kennis in huis. Helemaal top zal jullie zeker aanbevelen

Top service met mooi groen dak als resultaat

Met deze code ontvangt u 2,5% korting op uw aankoop: TPG-VNRS. Top kwaliteit groendak wat makkelijk zelf aan te brengen is. Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Ook het telefonisch contact was prettig en op dag van levering word je gebeld met een tijds indicatie wanneer de chauffeur bij u voor de deur staat.

Snel geleverd, goede dekking en super makkelijk te leggen

Sedum matten (light versie) waren mooi begroeid, het geheel was echt super easy te leggen. Ga waarschijnlijk ander plat dak ook voorzien van sedum. Referral programma is mooie aanvulling.

Topgroen is een Topbedrijf

Op onze uitbouw een groen dak laten aanbrengen door Topgroen. 16 april de benodigdheden besteld. Deze werden op 29 april bezorgd en netjes achterom bij de achtertuin gebracht. Op 30 april werd het groene dak snel en vakkundig geplaatst en het afval en alles wat over was werd netjes mee teruggenomen. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Mooi resultaat en prima service!

Heel mooi is ons schuurdak nu. Bedankt voor de service en de vriendenlijke communicatie.

Super goed en duidelijk

In no time goede offerte. Alles volgens planning geleverd en door Topgroen gelegd!

Met Topgroen hebben we de hele buurt vergroend

Topgroen heeft onze buurt (40 buren) heel goed begeleid bij het aanleggen van onze sedumdaken. Wij zijn heel tevreden over het verkoopadvies van Daniel en de praktische hulp van Stijn!

Uitstekende service en prima sedum

Van bestellen naar leggen in een paar dagen. De geleverde producten voldeden aan de verwachting en waren van uitstekende kwaliteit. Hele handige doe-het-zelf pakketten. Ook voor vragen tijdens het leggen waren ze goed bereikbaar en heel vriendelijk.

Prachtig resultaat en een geweldige prijs.

Top Groen (Daniel Schoenmaker) adviseerde ons uitstekend en konden gemakkelijk op de website bestellen . We zijn vakkundig geholpen door een installateur van Top Groen. Achteraf gezien was het zo makkelijk datbwe het prima zonder ervaring zelf hadden kunnen leggen. De prijs was ook goed ten opzichte van andere aanbieders. Het ligt er nu na 2 maanden super bij. Het is volledig groen en al iets gegroeid. Er zijn flinke buien en wind geweest en blijft goed liggen. Wij zijn helemaal blij! Gr. Werner / Bunschoten-Spakenburg

Eerlijk advies!

Offerte gevraagd, situatie opgenomen door een medewerker van Topgroen. Heb twee monumentale platanen in de achtertuin staan die een groen dak geen goed zouden doen. Eerlijk advies was dat ik beter af ben zonder groen dak jammergenoeg!

Deskundig

Snelle en vakkundige service. Altijd bereikbaar voor vragen. Erg prettig in de omgang. Levering zoals afgesproken! Product zoals verwacht.

Top geregeld

Se website is erg overzichtelijk en duidelijk. Je gewenste product is makkelijk samen te stellen en de handleiding op de site spreekt voor zich. Bestelling is exact op tijd geleverd. het leggen van het groendak s met wat spierkracht heel goed zelf te doen. Ik ben erg tevreden over Topgroen en de begeleiding.

Mooi materiaal netjes afgeleverd

Een ochtendje werk en een mooi groen dak als resultaat. De materialen zijn netjes en op tijd gekeverd. Een duidelijke handleiding en filmpje maakten het tot een keuke klus met een mooi eesultaat.

adriaen van ostadelaan 33

3583 AA Utrecht

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!