Goed advies en mooi sedum

Ik wilde een groen dak op mijn garage en had hierover een paar vragen. Deze zijn heel goed beantwoord en Topgroen dacht met me mee, bijvoorbeeld bij het berekenen van de hoeveelheid sedum dat ik nodig had. De levering was netjes op de afgesproken dag en de kwaliteit van het sedum was heel goed.

Top service met een fantastisch eindresultaat!

De mannen van TOPGROEN hebben afgelopen vrijdag ons dak 'vergroend'. We zijn erg blij met het fantastische eindresultaat. Daniël & Thijs: bedankt hiervoor!

volledig groen dak in één keer.

Betrekkelijk eenvoudig zelf te leggen. Een mooi resultaat.

Top ervaring

Is netjes geleverd op afgesproken dag en was heel makkelijk zelf te plaatsen. De plantjes groeien goed en we krijgen veel complimenten over ons dak. Reactie bij vragen of opmerkingen ging steeds heel snel en vriendelijk. Voor 2,5% korting gebruik je code TPG-VNDRS

Mooi product met goede service

We genieten elke dag van het genot van het zicht op een groen dak vanuit onze slaapkamer. We zijn door Topgroen goed geholpen om de juiste keuzes te maken. En de producten werden vlot geleverd.

Nette prijs en mooie volle sedumplantjes

Zowel telefonisch als via e-mail goed te woord gestaan. Vrijdag besteld woensdag netjes geleverd. De casettes zijn makkelijk in elkaar te klikken.

Mooie groene daken als verfraaiing van het straatbeeld.

We hebben met enkele huizen in de straat onze schuren met groene daken bedekt. Al met al leuk buurt project en heel veel positieve reacties gekregen. Met de hete zomer is het ook nog eens een stuk aangenamer in de schuur door de natuurlijke isolatie.

Snel, duidelijk en top kwaliteit.

Vlotte communicatie en hoogwaardig product! Aanrader!

Prachtig product en top service

Met bestellen gaat het al heel makkelijk met google maps of eventueel je eigen maten invullen. Duidelijke communicatie met de medewerker van Topgroen en goede service. Er is ruim gerekend in de geleverde producten waardoor je zeker niet tekort komt. Mooi product en goed begroeid! Kan het iedereen aanbevelen!!

een prachtig dak!

de sedum dakbedekking met onderlagen is keurig netjes volgens afspraak gelegd. De plantjes groeien al mooi in elkaar en bijen hebben de weg snel gevonden.

Mooi en duurzaam resultaat

Duidelijke instructie video. Aanleg is goed te doen met 2 man.

Goede en vlotte begeleiding Aanleggen was een leuk klusje

Prima werk verricht en het dak mooi vergroend !

Goede communicatie, meedenken en sympathiek

Een advertentie van TOPGROEN in ’t Groentje trok mijn aandacht. Ik was al langer van plan om een groen dak te laten leggen vanwege de warmte ‘s zomers. TOPGROEN kwam met een aantrekkelijk aanbod en duidelijke informatie. Bij vragen kwam er snel antwoord, de afspraken zijn goed nagekomen. We hebben nu een prachtig groen dak boven op ons huis. De mensen van TOPGROEN zijn helemaal TOP!

Snelle service, mooi product geleverd

Ondanks dat het bedrijf in de eerste week van de coronacrisis zat en thuis moest werken, werd ik uiterst snel geholpen, ook met wijzigingen in de leveringsdetails. Zo'n 6m2 groendak werd op een stevige palet afgeleverd met daarbij alle nodige materialen. Het dak leggen was zo gedaan en het sedum is van goede kwaliteit. Nu het dak twee maanden ligt is wordt het beetje bij beetje nog steeds mooier.

Super simpel, lekker Groen!

Alles conform afspraken geleverd gekregen met een super vriendelijke en uitgebreide uitleg erbij! Daardoor was het aanleggen van het dak binnen een uurtje geregeld! We genieten nu elke dag van het uitzicht op ons groene dakje!

Gemakkelijke website, goed zelf te installeren

Er is veel aanbod. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een groen dak pakket van Topgroen vanwege de gebruikersvriendelijke website en duidelijk instructie filmpje. Bij het bestellen moesten we nog wel even pas op de plaats maken. We hadden vooraf gedacht lengte maal breedte te moeten invoeren. Dat bleek omtrek en oppervlakte, even scherp op zijn dus. Levering was een dag vroeger, maar met de ophokplicht waren we toch thuis. Materiaal een klein beetje anders aangeleverd dan verwacht. Vooral het onderste zeil bleek niet op losse rollen van een meter breed, maar kwam van een grote rol zoals je ook wel bij tuincentra ziet hangen. Niet getreurd, beetje knip en plak werk en ook weer voor elkaar. Ons groene dakje van 2,65*2,60 zat er binnen 2,5 uur op. En dat was inclusief voorgenoemd knip en plakwerk + een paar keer de plannen bijstellen omdat de stenen nauwelijks genoegd waren voor 15 cm rand in plaats van de 25 cm die we uit de handleidingen afgeleid dachten te hebben. Al met al tevreden over de aankoop en over de totstandkoming van het dak in het plan van andere maatregelen om meer vogels, vlinders en ongedierte :-) onze tuin in te krijgen. Na de oorspronkelijke review (hierboven) is meteen actie ondernomen en zijn verbeteringen op de in de systemen , op de website en in de handleiding meteen doorgevoerd. Prettig om te ervaren dat het “TOP” in de naam Topgroen zo bijdraagt aan een een nog betere ervaring en dienstverlening. Van prima goed naar nog beter👍

deskundig en goede kwaliteit

veel keus, goede instructie om het zelf te leggen, goede kwaliteit, snelle levering en goede klantenservice en deskundigheid voor inhoudelijke vragen

In goede handen

Acht jaar geleden hebben wij een sedumdak laten aanbrengen op onze garage. Niet alleen zijn wij zelf erg over het resultaat te spreken, ook onze buren waren erg blij met de vergroening van hun uitzicht. En het dak is niet alleen mooi voor het oog; het geeft ook een goed gevoel om de bijen te horen zoemen als het in bloei staat (en nee: geen insecten die naar binnen vliegen). Onlangs hadden we een kleine lekkage als gevolg van hevige regenval. Topgroen gebeld en de dag erop is een kleine aanpassing aan de afwatering gedaan: nergens meer last van gehad. Snelle en betrouwbare service!

Ons groene dak werd zeer kundig en zorgvuldig gelegd!

Wij wilden graag een groen serredak en ook onze buren wilden meedoen en aldus geschiedde door Topgroen. Het dak werd heel zorgvuldig en voor zover wij konden beoordelen op zeer deskundige wijze gelegd met een prachtig resultaat! Wij, en onze buren, zijn dan ook bijzonder tevreden over Topgroen en willen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan ieder die ook graag een groen dak zou willen!

Prima uitleg, planning, plaatsing en service.

Prima. Heldere info en uitstekend uitgevoerd.

Had niet beter gekund!

Ons badkamerdakje werd in hoog tempo geprepareerd en met sedem bedekt. En het ziet er nog fantastisch uit! We zijn er erg blij mee

Mooier dak, betere isolatie en beter voor het milieu!

Professioneel bedrijf. Duidelijke afspraken, nagekomen beloftes en een uitstekend resultaat.

Prettig bedrijf

Goede uitleg bij levering van al de materialen. Heel duidelijk. Topgroen levert ook mensen die e.v.t kunnen assisteren. Als u bv zelf niet in staat bent om het zelf te leggen. Zeer fijn geholpen. Wij zullen dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen. Grote klasse. Professionele aanpak.Hier onder een linkje van een videofilmpje hoe onze dag en ervaring verlopen is. https://www.youtube.com/watch?v=5Kr0MbsyVeY&ab_channel=Richenyoutube

Super gedaan, mooi groen dak van ca. 7 bij 13 meter. Goede service, aardige lui.

Staat hierboven: TOP.

adriaen van ostadelaan 33

3583 AA Utrecht

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!