Met behulp van de enthousiaste en vakkundige medewerkers van TOPGROEN hebben wij een TOP groen dak.

Wij hebben met de gehele straat onze daken groen gemaakt. Met behulp van de duidelijke uitleg van TOPGROEN was dit een klus die makkelijk geklaard kon worden. Met als resultaat een groen dak van een goede kwaliteit. Het ziet er nu na 5 maanden nog steeds fantastisch uit. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Het ziet er ook zo gezellig uit, als ik boven uit het raam kijk

Vond het zeer gezellig om dit met de hele straat te doen, zo hebben we toch nog meer groen in onze wijk.

Alles volgens offerte en afspraken gerealiseerd, met uitstekend resultaat

Topgroen heeft bovenop mijn geïsoleerde keukendak een groen sedumdak aangelegd. Alles conform offerte en afspraken. Keurige uitvoering en afwerking. De uitvoerders waren duidelijk terzake kundig en bovendien netjes binnenshuis (de parketvloer werd beschermd) en rustig buitenshuis.

Een prachtig groen dak met top service.

Topgroen is snel, stipt en betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met onze keuze voor een groen dak op de uitbouw.

Prima geregeld.

Samen met onze buren de dakbedekking van het platte dak tussen onze huizen laten vernieuwen en daarna het Topgroen sedum laten plaatsen. Ook voor het dak van een overkapping in onze tuin is de dakbedekking vervangen en sedum gelegd. Alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmensen.

Perfecte service!

Op het dak van onze schuur heeft TOPGROEN B.V. een sedumbedekking aangebracht. Keurig en professioneel afgewerkt. Het is een prachtig gezicht om elk seizoen de kleuren te zien veranderen en mooi dat de vogels naar hartenlust zich vermaken op het dak. De schuur was voorheen erg warm in de zomer en door het sedumdak is de temperatuur behoorlijk gedaald.

Top service en top resultaat!

Wij genieten al enige tijd van ons groene dak. Het is keurig gelegd door echte vaklui!

adriaen van ostadelaan 33

3583 AA Utrecht

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!