Goede ervaring, alleen jammer dat er verschil van mening was met de chauffeur over de plaatsing van de container. De bomen bemoeilijkte de doorgang en toen is de container op de stoep gezet. Dat zorgde voor meer loopwerk, maar alles is goed gekomen,

Prima service heel flexibel Hele aardige chauffeur die geduld heeft en mee denkt.

Geweldige service

Ontzettend snel, goed bereikbaar en perfecte service! Uitstekend!

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, snelle levering en als je aangeeft dat de container vol zit is het ook zo weer opgehaald.

Snel, duidelijk, makkelijk en heel vriendelijk personeel.

S avonds bestelt en volgende dag om 8 uur stond ie al voor de deur chauffeur perfect neer gezet voor de deur

flexibel, goede communicatie

flexibel, goede communicatie

Spelt container met duidelijke afspraken en snelle service

Grof vuil container van 10 m³ gehuurd met duidelijke afspraken vooraf en instructie bij de aflevering. Eén telefoontje en de volgende dag was de volle container alweer omgewisseld zonder gezeur achteraf.

Fast and convenient

Website is easy to use, container was delivered and collected according to our request and the delivery person was friendly and helpful. The price is fair and I would definitely use them again

Goed geregeld en goed geïnformeerd

Verbeterpunt dat de persoon die hem komt brengen de aan geleverde foto niet goed kan zien. Verder een hele goede ervaring contact aan de telefoon loopt soepel

Helemaal fantastisch

Wanneer ik besteld en betaald heb staat de container er binnen 24 uur. Toen dit eigenlijk in de agenda niet kon hebben ze zelfs geregeld dat container dezelfde dag nog kwam! Fijne mensen. Goed geregeld. Iederwen aan te bevelen.

Uitstekende Service

Bestelling ging simpel en snel. De levering was heel netjes op tijd en keurig op plek gezet. Het ophaal proces was uitstekend en binnen 1 dag van verzoek tot ophalen is de container opgehaald. Uitstekende service en raad Spelt Afvalcontainer zeker aan.

Fijn bedrijf met goede prijzen en service met duidelijke afspraken die worden nagekomen. Met fijne chauffeurs die altijd meedenken.

Prima bakkie, top geregeld!

Bouwbakkie 3 kuub besteld, op tijd geleverd. Belletje gedaan voor dagje later ophalen, geen probleem. Vriendelijke kundige chauffeurs. Verbouwen niet echt mijn hobby maar deze ervaring maakt het wel een stukkie aardiger...

Steeds super geregeld!

Meerdere containers gehad inmiddels. Bouw en sloop afval en schoon puin. Zeer vriendelijke chauffeurs. Ook telefonisch contact gehad met kantoor, ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

De levering en afvoer van de container is prima verlopen.

De container werdd op de afgesproken datum in de ochtend geplaatst. Op de afgesproken datum werd hij netjes weer opgehaald

Super makkelijk

Netjes geleverd en opgehaald op de afgesproken dagen Ik ga zeker nogmaals gebruik maken van Spelt Containers

Alles goed verlopen

Alles is goed gegaan Maar ik zou heel graag de factuur willen hebben van de huur van de container. Die heb ik nog steeds niet gehad.

Spelt goede keuze.

Alles liep volgens afspraak. Goed overlegd hoe de container te plaatsen. Op de aangegeven dag ook opgehaald.

Ze snappen het.

Vriendelijke en meedenkende chauffeur. Onze bak stond erg snel op zijn plek, gewoon goed .

Perfecte service

Ik vond het top dat er ondanks dat er niet gelijk plek was, dit was helaas lastig met een winkelstraat. dat de chauffeur zo behulpzaam was en er toch een container geplaatst kon worden.

Service naar verwachting

De container was makkelijk besteld en geplaatst. De informatievoorziening kan echter beter, het was onduidelijk dat ik de container niet verder dan tot de rand mocht vullen. Deze specifieke informatie is wel beschikbaar, maar alleen in de vraag en antwoord rubriek in drop-down menu's. De chatbot werkt, maar hoe je een medewerker kan spreken is onduidelijk.

Goede service.

spelt is top

super service en nog nooit problemen mee gehad, containers mag je lang laten staan als nodig is , pas na 8 weken betaal je extra. en de chat robot, nog nooit zo een goede ergens gezien. het is alsof je gewoon met een mens chat. dus 24/7 kun je een afspraak maken om op te halen

Super! Precies wat beloofd is; Meedenkende chauffeurs.

Verschillende keren een container besteld. Elke keer weer super.

Blokland 18

2441GG Nieuwveen