Prima.

Er waren 2 flessen tekort, gebroken maar er werden direct 2 nieuwe gestuurd.

snelle verzendactie en heerlijke mooie wijn besteld

XXX

Gewoon lekker rustig wijntje.

We kijken rond een uur of vijf uit naar een lekkere witte of rode wijn. De rode heeft momenteel de voorkeur in deze donkere dagen.

Snel, simpel en lekker

Recent mijn favoriete wijn bij Valkwijn besteld. Snelle levering en simpele afhandeling. Prijs tevens beter dan bij de maker zelf.

Vlotte bezorging

Bestellen ging vlot, bezorging ging vlot, uitstekend verpakt, helemaal tevreden

Uitgebreid assortiment, makkelijk en snel besteld en een snelle service. Enige kanttekening is dat het soms lastig zoeken is. Ik wist dat de wijn er was maar was lastig zoeken

Gewoon een prima wijntje.

3 november een avond uit in Doetinchem ervoor bij valk in gecheckt daar prima gegeten met een paar wijntjes de volgende morgen een meer dan prima ontbijt, een dikke pluim voor ons verblijf in de valk duiven.

Prima wijntje

Xx

Prettig bestel proces. Goede wijn, snel in huis

SNEL - GOED - MAKKELIJK

We hebben al diverse malen wijn besteld Goede wijn Wit - Rood en Rose alles van heel goede kwaliteit

helemaal oke

kon niet beter!

goed advies en altijd snelle levertijden

snelle levertijden, goed advies, en fijne wijnen

Prettig ervaren

Heerlijk

Verschillende soorten witte zoete wijnen geproefd, maar deze is heerlijk zacht.

Alles tip top van het begin tot het einde

Voor het eerst wijn bij van der valk besteld,alles is naar wens verlopen.

Voor de zoveelste keer Spier sauvignon blanc besteld omdat ik dat erg lekkere wijn vind. Keurig op tijd geleverd en alleen maar tevreden!

Kom vaak bij van de Valk en drink daar altijd een bepaalde wijn. Nu besteld en heb dan ook de smaak in huis die ik alleen maar daar anders drink.

Heerlijke wijn en snelle levering

Wederom de heerlijke Carnivor wijn besteld. Makkelijk drinkbaar en zeer smaakvol. Allemansvriend. Snel geleverd.

Heerlijke wijn en perfecte service

De wijn is heerlijk, service perfect, en snelle levering

Besteld , bezorgd en lekker genieten

Prima website, mooie producten, snelle service!

Eerste kennismaking met Valkwijn.nl . De gekozen wijn hebben we meerdere keren gedronken bij van der Valk Almere. Vandaar dat we deze ook thuis willen hebben.

Zeer snelle levering

Hele lekker wijn zeer snelle levering

De wijn kwam heel snel binnen en smaakte super!

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

(071) 561 3736

Over Valkwijn.nl

Valkwijn.nl is online uitbreiding van Wijnhandel De Gouden Leeuw, gevestigd bij de Valk Versmarkt te Voorschoten. Een grote online-wijnwinkel waar u terecht kunt voor het kopen van de Van Der Valk restaurantwijnen en een groot assortiment van rode, witte én rosé kwaliteitswijnen uit alle windstreken. Waarom wijn bestellen bij Valkwijn.nl? Bij Valkwijn staan we bekend om de van der Valk-kwaliteit en om de scherpste prijzen voor onze wijnselectie, alsof het altijd in de aanbieding is! Ook kunt u altijd de juiste wijn-bestellen voor iedere gelegenheid en deze online per fles kopen, hierdoor is het makkelijk om zelf een leuk pakket wijnen samen te stellen om te bestellen.