Goed!!

Nette afwerking! Goede prijs-kwaliteit verhouding, De bezorger was veel later aankomen dan was afgesproken. In die tussentijd is zowel het bedrijf als de bezorger telefonisch niet bereikbaar, jammer. Voor een beter begrip zou de bezorger ook telefonisch bereikbaar moeten zijn. Eenmaal aangekomen is ons bed goed en deskundig gemonteerd door twee vriendelijke mannen. Toch wel een tevreden klant!

Bespaar jezelf de hoofdpijn

Ik had de fout gemaakt om niet eerst de reviews te lezen voor ik een bestelling plaatste. Dat doe ik dus ook niet meer. Ik heb dan nog geluk gehad. Maar het had me een hoop hoofdpijn bespaard als ik dat wel had gedaan. Alles liep voorspoedig, tot dat het tijd werd om de bedden te bezorgen. Ik kreeg een tijdslot tussen 7 en 11. Ik heb daardoor dingen moeten regelen zodat iemand anders de kinderen naar school kon brengen. Buiten dat had ik al mijn afspraken na 12 uur verplaatst. Inmiddels was het 11:30 en nog steeds niks. Telefonisch is ook niemand bereikbaar natuurlijk. Uiteindelijk iemand aan de chat te pakken gekregen. Inmiddels was het 13:00 geweest Bleek dat de bezorger pas vertrokken was. Ik heb cliënten moeten afzeggen omdat dit bedrijf zich niet aan de afspraken houdt en nog nooit heeft gehoord van communicatie. Uiteindelijk zijn de bedden alsnog rond 14:00 bezorgd. Achteraf bleek ik nog geluk te hebben gehad dat de bedden uberhaupt geleverd zijn. Ik heb het te doen met de mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf. Ik raad niemand aan om hier iets te kopen.

Mooi bed voor een mooie prijs!

Duidelijke communicatie betreft levering. Bed zelf samen te stellen via de website. Keuzes voor extra's. We kunnen weer lekker slapen!

Helemaal top

bestelden de kinderboxspring. EcWijht een top bed. Zijn er blij mee. Wij hebben geprobeerd het bed iets eerder te krijgen vanwege dat het een kado was. Maar dat lukte niet voor die datum wegens drukte. Heel begrijpelijk! Werden later nog opgebeld voor 1 dag eerder levering. Maar dat maakte voor ons geen verschil meer. Wel super dat er mee gedacht word! Goed te bereiken. En waar het om ging een top bed en levering!

0 sterren

Op maandag 2/9 ontvang ik een bevestigingsmail voor levering en plaatsing op dinsdag 3/9 tussen 14u en 18u Daarop verzet ik mijn professionele afspraken van dinsdag 3/9 zodoende thuis te zijn voor de levering Ik krijg een nieuwe mail met de melding dat de levering en plaatsing van dinsdag 3/9 verzet worden naar woensdag 4/9 tussen 14u en 18u. Daarop verzet ik opnieuw mijn professionele afspraken van woensdag 4/9 Inmiddels wordt ook het oude bed gedemonteerd aangezien dit uit de kamer dient verwijderd te zijn voor plaatsing en slaap ik dus momenteel op de huidige matras op de grond. Op woensdag 4/9 dient de levering en plaatsing tussen 14u en 18u plaats te vinden. Om 13u30 ontvang ik een mail dat de levering verplaatst is naar donderdag 5/9 tussen 14u en 18u. Dit is voor mij niet mogelijk op donderdag 5/9. Ik kan toch niet de ganse week thuis blijven omdat de levering stelselmatig niet wordt nageleefd en uigesteld. Ik vraag om levering op vrijdag 6/9. Echter is niemand bereikbaar, noch per telefoon noch via de chatbox etnmails aan de klantenservice worden niet beantwoord. ONDERMAATS

Goed betaalbaar, meer dan genoeg kwaliteit, er komen zelfs gratis extra spullen bij en de service is gewoon fijn en eerlijk.

Levering slecht

Tijdsblok van 7.44 tot 11.44 hele ochtend wachten niemand tussen die tijd, uur later dan toch het bed vaak gebeld geen gehoor via de chat niemand aanwezig. Bed in elkaar gezet krijg ik een belletje van de chauffeur dat er een eindstuk is geleverd ipv het hoofdbord einde van de dag komt hij hem omruilen. Bed weer uit elkaar gehaald voetbord eraf naar beneden Eind van de dag weer een belletje ga het toch niet redden hij wordt na geleverd en dan verwachten dat je weer een dag thuis blijft? Voetbord wat voor iemand anders is met er nu weer op anders schuift het bed uit elkaar. Hopelijk wordt het netjes opgelost! Chauffeur belde netjes en heeft een foutje gemaakt oké maar contact met jullie krijgen is onmogelijk echt mega slecht!

Nooit bestellen hier

Slecht bedrijf zoals in veel recensies te lezen is. Toch ervoor gekozen om een bed bij hun te bestellen. Ik wilde de leverdatum aanpassen, niemand telefonisch bereikbaar op verschillende dagen. Ook de chat duurde een dag of 3 en meerdere berichten voordat ik een reactie kreeg. De volgende reactie op mijn bericht duurde ook weer dagen. Leverdag gewijzigd, eindelijk. Vervolgens moet ik zelf helpen om de bestelling uit de bus te halen en in huis te brengen. Geen idee waarom want de bus was vrijwel leeg en hij was ruim optijd dus waarschijnlijk geen zin om zelf te tillen. Ook de kleur is heel anders dan op de website. Conclusie; bestel hier niet!! De negatieve recensies zijn er niet voor niets!

Heerlijk bed, vriendelijke medewerkers en goede service

We waren door ons nogal oude bed heengezakt en sliepen al binnen 1 week in een spiksplinternieuw heerlijk comfortabel bed! Na een online speurtocht kwam Beddenleeuw als meest interessante winkel naar voren. Dus online het bed besteld en de keuze gemaakt om het bed zelf even op te pikken bij de fabriek. Direct kregen we bericht: Een week later kon dat al (en 24 uur vantevoren een mail met tijdslot). Even een aanhanger lenen en het was zo geregeld. De vriendelijke medewerkers hielpen ons zelfs met inladen (extra service, niet standaard) en we mochten ter plekke uitzoeken welke pootjes we het mooist vonden passen. Eenmaal thuis was monteren met een halfuurtje klaar: verpakkking eraf, pootjes erop draaien en het hoofdbord erin schuiven. Iedereen kan dit. Een uur later lag mijn man al prinsheerlijk te slapen :-) We zijn tevreden over het bed en alles eromheen van Beddenleeuw, dus een aanrader. Oh en beste lezer, In andere reviews op Google las ik wat negativiteit. Als je logisch nadenkt en beseft dat er mensen werken in plaats van robots is alles prima te verklaren en relativeren. De medewerkers lopen de benen onder hun lijf vandaan voor jouw bed, dus enige flexibiliteit accepteren kan geen kwaad. Alvast veel slaapplezier gewenst!

Prima ervaring en geholpen

Beste, Dank u wel voor snelle reactie. Wil u ook zeggen dat zeer tevreden ben hoe netjes het bezorgd is. Ben tevreden erover hoe het bed eruitziet. Mooie kleur en netjes afgewerkt. Laat zwarte pootjes maar. Er over na gedacht te hebben. Grijs past er goed bij. Dank u wel

Super slecht bedrijf!

Bed besteld en bleek de foute afmetingen te hebben. Naderhand niemand te bereiken, telefonisch, chat, mail, contactformulier, NIETS werkt! Weggegooid geld door dit schandalige bedrijf. BESTEL HIER NIET!

Stelletjes amateurs

Net als jullie heb ik deze reviews erg laat gelezen en ben ik slachtoffer geworden van deze stelletje amateurs: je kunt ze niet bellen, ze reageren niet op je mails, kortom: "de klant is koning". Gevraagd of ze op een andere dag kunnen bezorgen en vervolgens hoor ik er niks over. Ze komen daarna aan de deur op de dag dat wij er niet waren. Op afstand probeer ik een gesprek aan te gaan met de bezorger die overigens anoniem belt en nauwelijks Nederlands spreekt. Uiteindelijk hebben ze het bed geleverd met beschadigingen en ze hebben onze parket flink beschadigd, zojuist een klacht ingediend! Kortom, slechtste bedrijf ooit. Tegen mensen die dit lezen: zoek svp een andere bedrijf, tenzij je vanwege masochisme leuk vindt om jezelf te kwellen en stress wil ervaren. Dan ben je bij hen aan het juiste adres.

Dit bedrijf moet gestopt worden.

Dit is een typisch bedrijf die bewust mensen oplicht. De eigenaar pronkt graag over zijn bedrijf en zijn centen. Typische naam ook de eigenaar. Samen met andere gedupeerden starten wij een zaak tegen dit bedrijf. Hier moet een halt op komen

Zeer slecht bedrijf!

Gisteren is het bed geleverd met zichtbare schade. Ik heb een verhuislift moeten huren voor het bed wat mij 100 euro kostte. Nu staat het bed boven en willen ze deze "kosteloos" omruilen wel via de trap naar beneden door hun bezorgers. Ik zeg dat dit niet kan dan heb ik schade aan mijn muren en of trappen. Dat interesseert ze niet. Ik heb als optie geboden dat ik een vergoeding dan ervoor wil. Hier krijg ik geen antwoord op. Ik heb eerder een kinderbed besteld die was probleemloos verlopen, maar wil je voor grotere bedden gaan zou ik beddenleeuw NIET aanraden. Ik ga nu ook een gesprek met de consumentenbond en vakbond inschakelen. Ook zal ik aar Zaltbommel gaan want dit is belachelijk!!

Goed product, matige communicatie

Voor een kleine prijs een goed, lekker liggend bed die makkelijk in elkaar te zetten is. De communicatie van het transport is helaas niet zo goed. Net als anderen kwam de levering 1 dag later dan ingepland stond en werd ik 20 minuten van tevoren gebeld door de bezorger, maar er waren gelukkig mensen thuis.

Geen contact voor een oplossing

Begin mei hebben we een 1 persoons boxspring voor onze zoon besteld. Iets later dan aangegeven, maar na 19 dagen netjes geleverd. Bij uitpakken bleken er gaatjes in de stof te zitten en kon het hoofdbord niet worden bevestigd. Gebeld, maar werd steeds opgehangen. Dus gemaild. Na 9 dagen uiteindelijk de 1e reactie. En na nog eens 14 dagen een 2e reactie met een nette oplossing. 11 dagen later werd de box opgehaald en een nieuwe geleverd. Eind goed al goed zou je denken. Maar bij het uitpakken van deze box blijkt het de verkeerde box te zijn. Met angst en beven maar weer opnieuw in de mail gekropen. En nu na talloze berichten van mijn kant verder is er nog totaal geen reactie geweest vanuit beddenleeuw. Dit laatste loopt nu sinds 1 juli, dus we zijn ruim 6 weken verder zonder enkel contact. Het bed op zich lijkt een fijn bed te zijn. Dus kopen bij beddenleeuw kan. Maar als er iets mis is, geven ze niet thuis. Uiterst onprofessioneel.

Fijn bed! Langere levertijd dan aangegeven..

Prima bed, alleen de levertijd is veel langer dan op de website word aangegeven erg jammer

Slechtse bedrijf ooit

Bij dit bedrijf is het gewoon een prestatie.... dat ze zoveel fout kunnen laten gaan. Ik heb nu eindelijk na 3 maanden mijj bed compleet in huis. De bezorging is een cluster fck. Je kan geen bezorgdag kiezen die krijg je gewoon te horen,pas een dag van te voren weet je hoe laat ze komen (dat kan tissen 0800 en 2100 zijn!!) . Ze zeggen een dag van te voren af, komen niet op dagen, brengen een foutief beddeel, komen hun fout herstellen maar vergeten de juiste spullen mee te nemen en als top op de kaart willen ze je €75 laten betalen als je niet thuis bent. Boycotten die handel

goede kwaliteit!

Makkelijk te bestellen, mooie twee persoon- boxspring, goede kwaliteit, levering en plaatsing zoals duidelijk als afgesproken, aardige bezorgers en snel geplaatst, dus top!!

Bijzonder verrast

Door alle negatieve reviews vond ik het een beetje spannend moet ik eerlijk zeggen. Maar ik ben blij verrast. En alles is tot nu toe na wens. Het is net of ben ik de princes op de erwt. Zo prachtig is t bed heb een stof ecru en elektrische nou wat wil je nog meer. Over al is wel wat. Maar ik zou @beddenleeuw met mijn ervaring wel aanbevelen

Alles tip top!

Prima ervaring. Bedden van zeer goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Goede communicatie omtrent de levering. Alles is gelopen zoals het hoort. TOP!

Een mooie bed en voor weinig geld

Mooie box spring bed en netjes bezorgd thuis Ik zal iedereen dit aanraden.

Zeer prettig

Na heel lang twijfelen en heel veel negatieve reviews te hebben gelezen toch de keuze gemaakt om 3 kinder boxspring te kopen voor een nieuwe start in ons nieuwe huisje met ons 4tjes. Nou lieve mensen ik kan het jullie ECHT aanbevelen. Super mooie bedden die op de afgesproken tijd en dag geleverd zijn. Hele vriendelijke bezorger. Helaas had ik de verkeerde kleur pootjes ontvangen maar ook die worden gelijk nagestuurd. Kortom twijfel niet en koop gewoon bij beddenleeuw.nl

Fantastisch!

Super service! Zeer vriendelijke chauffeur. Belde 15min voor aankomst nog even op dat die er bijna was. Bed is ook erg fijn en van goede kwaliteit. Ik raadt Beddenleeuw zeer zeker aan.

Bed is leuk maar hoofdbord en klachtenservice totaal niet klantgericht

Erg mooi bed geleverd gekregen. Alleen verkeerd hoofdbord. Klantenservice heeft geen contact opgenomen via de mail en alleen met de robot contact gehad. Zou een nieuw hoofdbord krijgen. Eerst tijdslot verkeerd doorgegeven en nu een hoofdbord dat gewoon hard is en waar wat knopen op geplakt zijn. Dit is nirt de kwaliteit die jullie beschrijven en hoop ook dat er contact wordt opgenomen om dit op de juiste manier op te lossen.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.