Wat kan je meer wensen

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Wat kan je meer wensen!

Heerlijke boxspring voor een mooie prijs

De boxspring Novia werd precies volgens de aangegeven levertijd geleverd. De dag van aflevering werd op tijd bekend gemaakt en de vriendelijke bezorger kwam ietsje later dan het aangegeven tijdvak. Het hoofdbord is wel echt bedoeld om tegen de muur te plaatsen. De achterkant is niet heel luxe afgewerkt. Maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs. Het bed slaapt heerlijk.

Tevreden over de boxspring

Een boxspring gekocht voor onze dochter, we zijn in de showroom geweest en werden netjes geholpen. Omdat wij in de buurt wonen wilden we het bed zelf ophalen, dit kon in dezelfde week al. Dus snelle service! Mijn dochter is er blij mee en slaapt er heerlijk op zegt ze.

boxspring

vraiment TOP et livraison à temps bonne qualité mon fils est ravi du boxspring

Een droom, die eindelijk waarheid is geworden!❤️

Je zou denken, voor dit geld kan het nooit een goede kwaliteit zijn. Dan heb je het echt mis !! Een super bed waar ik geen pijnen in mijn rug en benen meer heb. Een bed waar ik 6-8 uur aan 1 stuk doorslaapt. En een prachtig verzorgd uiterlijk heeft. Toppie !!

Afrader

Ook wij zijn helaas te laat de revieuws gaan lezen. Zoals bij ieder ander gezeur omtrent levering, gekozen kleur niet aanwezig en tot overmaat van ramp ligt het bed uiterst oncomfortabel, veels te hard. Hoofdbord en voetenbord staan niet stabiel. Het bed ruikt na 20 dagen nog steeds super erg naar spaanplaat. Het bed kraakt bij verstellen ( electrisch ). Ik heb gemaild hoe we dit kunnen gaan oplossen. Maar als ik zo zie dat mensen weken tot maanden of hun geld wachten houd ik mijn hart vast.

Snel en makkelijk besteld

Snel besteld en nog vlugger geleverd Goede prijs kwaliteit Vriendelijke jongeman die kwam bezorgen

Was zeer goed, in tijdsblok geleverd en vriendelijk geholpen.

Duidelijk wanneer het geleverd werd, zodat je er ook rekening mee kan houden. Zeer tevreden.

Zeer goede ervaring

Goede communicatie. Levering was 1 dag later dan voorzien , maar dit werd per mail op tijd aangegeven, tijdslot was correct. De boxspring (de matras ) viel iet wat hard uit, maar dit op zich vormde geen noemenswaardig probleem. Voldeed aan mijn verwachtingen volgens de betaalde prijs. Zeker aan te raden. Vriendelijkheid. Ondanks sommige negative reviews heb ik uit ervaring daar niets van gewerkt. Huys Roland

Levering zou in onze vakantie komen.

Heb het via de chat kunnen verplaatsen. Netjes op gereageerd een een bevestiging via de mail. Prima geregeld! De bedden voor de kleinkids zien er prachtig uit en ze hebben er heerlijk in geslapen. Goede matras en een mooie uitstraling.

PRODUCT OK PERSONEEL ******

Twee maal twee boxsprings besteld, maanden geleden en nu terug. Het product is naar wens de service is echter beneden alle peil. Beddenleeuw kan vrij bepalen wanneer ze leveren, geen probleem ....maar ze veranderen de leveringsdag net voor ze gaan leveren. Het ergste is echter de houding van de chauffeurs, net als de vorige keer was de chauffeur ****** en ze waren beiden nors, onbeschoft en onvriendelijk.....enkel omdat diegene die de deur opent....een vrouw is. Mocht het mogelijk zijn geweest dan hadden ze onze bestelling op de grond gegooid en hadden ze mijn vrouw in het gezicht gespuwd.

EEN NACHTMERRIE !!!!!

Heb een boxspring voor mijn dochter besteld, deze werd geleverd maar we kwamen bij het in elkaar zetten erachter dat deze schade had! Contact opgenomen via whatsapp, mevrouw aan de lijn uitgelegd dat bed boven staat en er schade aan bed is geconstateerd. Uitgelegd dat mijn man hernia heeft en dat wij ervoor hebben betaald om bed naar boven te brengen enz. Zij gaf aan dat zij een nieuwe bed gaan leveren en dat er monteurs meekomen om bed naar boven te brengen en in elkaar te zetten. (heb whatsapp contacten als bewijs) bed werd geleverd maar zonder monteurs. Weer een afspraak gemaakt voor monteurs. Kwamen 2 monteurs bijna 3 uur te laat. Chagrijnig en ze spraken geen woord Nederlands of Engels! wisten niet wat zij moeten doen, met handen en voeten uitgelegd. Uiteindelijk zijn ze zuchtend en steunend naar boven gegaan en hebben oude bed naar beneden gebracht, hierbij mijn muur op 4 plekken beschadigd. Toen wij ze hierop aanspraken, lieten ze bed in de tuin achter en zijn weggereden. Oude bed ligt tot op heden nog in de tuin. Via mail, telefoon en whatsapp geprobeerd om in contact te komen met Beddenleeuw tot op heden geen enkele reactie !!! Ik waarschuw iedereen om niks te kopen bij Beddenleeuw. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo onbeschoft behandeld, als ik dit had geweten, dan zou ik nog niks hebben gekocht ook al had ik dit gratis gekregen.

Prima boxspring

Afgelopen maandag de bestelling binnengekregen. Ik had twee mails met verschillende tijdsloten gekregen. Het bed zou uiterlijk 14.29 uur geleverd worden. Dit werd uiteindelijk een stuk later. Helaas was er geen communicatie mogelijkheid met Bedden Leeuw. Telefonisch en via de chat waren ze niet bereikbaar. En via de mail ook geen reactie meer gehad. Ik kan begrijpen dat het wat uitloopt met uitleveren, maar laat het de klanten wel weten. Het bed is in ieder geval geleverd en mijn zoon is er blij mee.

Onze meiden zijn erg blij met hun boxspring en we zijn tevreden met alles met de contact en levering .

Prima ervaring!

Bestelling met behulp van chat prima verlopen. Levertijd volgens afspraak. Gekozen om zelf te monteren, wat heel gemakkelijk was. Nabestelling van extra opties snel geleverd. Communicatie via chat heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een prima ervaring!

Wel tevreden over klantenservice

Ik ben wel tevreden over de klantenservice die hebben goed te woord gestaan het bed was een beetje beschadigd en heb het niet direct kunnen zien door de rare bezorging maar heb daardoor 2 fantastische hoofdkussens ter compensatie gekregen. Maar over de bezorging laat veel te wensen over was niet echt vriendelijk personeel die het bed bezorgd hebben .dat viel me erg tegen .

Ronduit slecht

Ik wil eigenlijk graag 0 sterren geven aan dit bedrijf. Hoe ze met klanten omgaan is ronduit buiten alle redelijkheid. Er is mij een bed verkocht met smart tv en nu is deze niet geleverd en wordt mij gezegd dat ik er geen recht op heb omdat het een actie was en deze bij uitlevering niet meer gold. Ik heb dit bed begin maart gekocht en betaald. Ik vind het een ronduit onbeschofte manier van klanten behandelen. Ik raad daarom ook niemand aan nog iets te kopen bij dit bedrijf. En zal dit overal waar kan ook rondvertellen.

Mijn bed was zo besteld en geleverd en hij ligt heerlijk

Alles goed verlopen

Ondanks alle negatieve reviews die ik zag passeren, is er bij mij niets misgelopen. Goede communicatie, afgesproken dag geleverd door een zeer vriendelijke bezorger. Ik raad jullie dan ook aan als er mensen een bed zoeken

Vorige keer al 1 boxsping gekocht en nu 2 boxspring bedden bestelt snel geleverd Netjes op de hoogte gehouden Netjes afgeleverd

Prima bedden

Alles goed verlopen. Alleen de bezoeging bastde mij zorgen. Want ik moest dat monent weg. Ik schreef dat men de bedden in de schuur kon achterlaten op mijn risico. Ik kreeg geen bevestiging dat ze dat zouden doen. Het bleek echter dik in orde. De bedden waren in de schuur achter gelaten zoals ik gevraagd had. Nog een tip: schrijf overal duidelijker waar het magazijn is zodat je in geval van nood weet waar je te kunt afhalen. Ook heel goed is dat ik een email kreeg dat het bedrijf zich er van bewust is dat de communicatie nog wat verbeterd kan worden en dat nen daaraan werkt.

Mijn ervaring is bijna goed

De communicatie verliep goed. Levering 1 dag later. Gelukkig was ik ziek en thuis, maar als ik expres een vrije dag zou nemen en er zou geen bezorging zijn, zou ik echt boos zijn. Alle boxspring onderdelen zijn netjes verpakt, jammer dat het niet mogelijk is om het bed zonder montage naar de 1e verdieping te brengen voor minder dan € 75.

Tevreden over Beddenleeuw

Beddenleeuw is de gemaakte afspraken nagekomen. Eerst email contact gehad over het bed. Deze vragen werden binnen een dag beantwoord. Toen het bed besteld was werd het binnen twee weken geleverd incl montage op het aangegeven tijdstip. Een van de twee bezorgers sprak maar een beetje Nederlands maar dat was verder geen probleem. Mooi bed en netjes gebracht.

Goede en snelle levering, bezorging op tijd, een goed product, heel tevreden, dankjewel!!

Mooie bedden, uitstekend bezorgd!

Zeer vriendelijke bezorger die de bedden voor mij naar binnen heeft gebracht. Daarna de bedden in elkaar gezet en ze zien er top uit! Mijn kinderen waren helemaal happy!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.