Je hoort het niet vaak maar bestelling super snel geleverd . min puntje is: ik wilde mijn bed in oktober geleverd hebben en verschillende mails gestuurd geen antw op gekregen. Het uitkiezen van mijn gewenste datum was voor mij te kort liep tot half september. En kon ik niet zelfstandig veranderen naar een later tijdstip en datum. Pluspunt : het bed is heel keurig door de chauffeur afgeleverd.Ik ben heel tevreden met slaapcomfort.

Mooi bed

Levering werd veel verplaatst. Kussen is nog niet geleverd. Monteur service niet nodig. Inpak materiaal werd niet mee genomen.

Nooit kopen, slechte zaak

Het duurde weken voordat ik mijn bed kreeg, heb alle mogelijke moeite gedaan om contact te krijgen. Via mail ,chat en bellen maar nergens kreeg ik reactie. Pas toen ik dreigde met aangifte konden ze me wel te woord staan en had ik het bed binnen een week. Schroef van een poot zat scheef in het bed waardoor ik hem er niet op kreeg, niet eens de moeite gedaan om contact te zoeken en zelf maar opgelost. Nooit maar dan ook nooit zou ik deze zaak aanraden!!!

Bed kapot na amper 2 weken

Boxspring besteld voor mijn dochtertje. Ze was hier super blij mee en trots op. Na 2 weken bed al kapot. Beddenleeuw geprobeerd te bellen, maar krijg niemand aan te telefoon. Ook op de e-mail geen antwoord..

Zeer slechte service

Lange levertijden Onduidelijk hoe lang het gaat duren Tot 2x toe dag gepland en uiteindelijk niet geleverd, waarvan 1 dag ik van 8 tot 22u voor niets thuis heb gewacht. Klantenservice reageert heel traag of niet en zijn telefonisch en via chat onbereikbaar Uiteindelijk weer een leverwindow van 8 tot 22u s avonds ontvangen en het bed staat er nu! Conclusie: grote onderbezetting van personeel

Kwaliteit goed, contact zeer slecht

De dag van levering (tussen 8.00 u en 22.00 u!) totaal geen contact kunnen krijgen op welke manier ook. Levering om 19.30 u, maar zonder poten vh bed. 2 wkn lang mails gestuurd, toen klacht ingediend via geschillencommissie. Dag daarna mail van klantenservice van Beddenleeuw. Binnen 2 dagen had ik de poten. Duurt dus lang, maar komt goed en mooie kwaliteit voor deze prijs!

Geen bedden geleverd

2 bedden besteld nog niet geleverd. Kreeg mail dag voor vakantie dat ze bed kwamen leveren. Helaas niemand meer te bereiken zowel niet pee telefoon, als per mail als bij chat. Stonden aan de deur en wij moesten op vakantie. Niets meer gehoord. Andere bed nog helemaal niets van gehoord. Ik heb spijt dat ik hier besteld heb wil graag een oplossing

Totaal niet bereikbaar.

Totaal niet te bereiken voor wat dan ook, terugbellen nee hoor. Reageren op mail zeker niet...

Goed bed voor een mooie prijs, alleen de bezorging kan beter.

vreselijke levering

de levering bleef langer uit dan verwacht en toen er wel een moment bekend werd gemaakt, kreeg ik een tijdsblok waarin de levering plaats vond... Hoera... tijdsblok: tussen 08:00 en 22:00 ... geef dan geen tijdsblok aan zou ik zeggen, dus de hele dag zitten wachten, maar geen bed gezien, alsook geen verwittiging. De volgende dag kreeg ik antwoord op mijn boze mail, de levering zou die dag plaatsvinden, alweer tussen 08:00 en 22:00 uur, hoera. uiteindelijk 's avonds laat de levering ontvangen na enkel boze mails. Tot slot... paste de beugels van het hoofdbord slechts in 1 van de 2 beugels van het bed (de ruimte tussen de beugels kwam niet overeen).

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mij bed

Niet te bereiken maar levering is goed

Niet per telefoon te bereiken en mails worden niet beantwoord,toch 2 bedden op tijd geleverd en top kwaliteit voor dat geld

Echt heel slecht!

Ik heb dit bedrijf zo’n 20x gebeld en 5x gemaild toen ik aan het wachten was op mijn bed. Nooit een reactie of antwoord gekregen. Dat is toch wel gek met zo’n aankoop. Ook staat inmiddels een hele andere kleur in mijn kamer dan ik heb besteld, ook hierop reageren ze niet. Ik ben inmiddels een een maand verder. Nog steeds geen reactie. Slecht dus.

Levertijd te lang, en heb de dekbed niet eens gekregen.

Ik heb zeker langer dan 6 weken moeten wachten voor dat ik een leverdatum kreeg. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen bellen en mailen maar gen een reactie wat heel vervelend is. Vervolgens werd ik in de middag, na de hele tijd thuis te wachten pas gebeld dat de bed de volgende dag pas wordt bezorgd. Ik vroeg een medewerker om een ander bestelling die ik daarvoor had besteld en niks van gehoord heb, hij zei dat die nog niet ingepland staat om verzonden te worden, heel raar... ik vroeg vervolgens wanneer dat dan wordt verstuurd en dat zou nig 1 week duren, ik werd boos omdat ik niet snapte hoezo er andere bestellingen die later besteld zijn eerder verzonden worden?? En meneer hing gewoon op en liet mij tegen me zelf praten, heel onprofessioneel. Ik dacht oke geen probleem er wordt nu in ieder geval 1 bestelling gestuurd ik wacht nog wel een dag, volgende dag kwam de bestelling ik helmaal bij eindelijk! Maar natuurlijk moest er iets weer niet kloppen, de dekbed die ik erbij had besteld was er niet. Aangezien ik de hoop al verloren in bellen dacht ik laat ik een mail maar sturen en hopen dat ik een reactie krijg, helaas nog steeds geen reactie en geen dekbed. 2 weken later kreeg ik een mail over me andere bestelling. Die kwam de volgende dag en zeer teleurstellend was het niet de kleur die ik besteld had. Heb hier niks mee gedaan omdat ik toch geen reactie zal krijgen.

Waardeloos

Waardeloos! Bed besteld en betaald en nog steeds geen bed gezien en ook geen reactie op mijn meerdere mailtjes en belletjes.

Prachtig bed!

Heel fijn bed voor een goede prijs! Snelle service!

ik koop hier nooit meer een bed!

zeer slechte service, na 5 pogingen werd het bed om 1:30 'snachts bezorgd en onvolledig!!!

Levering was bizar slecht!

Na de eerste email dat het bed op Dinsdag tussen 08.00 en 22.00 geleverd zou worden werd dit toch aangepast naar donderdag. Donderdag helemaal geen tijdvak ontvangen. Word ik gebeld door een meneer die geen Nederlands spreekt, en heel boos word als ik hem niet versta en geen Duits spreek. Ik geef aan binnen 2 min thuis te zijn, maar meneer is gewoon weg gereden en heeft het bed voor de deur gesmeten (letterlijk)

service viel tegen

had graag een paar medewerkers gehad die Nederlands spraken en die misschien na het plaatsen ook het vele plastic op ruimden en niet maar zo achter lieten ben ik niet gewend van bezorgers die grote stukken komen plaatsen.

Het was een heel avontuur met beddenleeuw maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen en ze hebben een geweldig bed afgeleverd. Na voorheen twee leverdagen gemist te hebben kreeg ik gister toch echt een sms'je dat ze zouden komen. De bezorgers waren supervriendelijk, meedenkend en hard werkend. Het bed is fantastisch en nog eens voor een mooie prijs. conclusie: het duurt misschien iets langer dan aangegeven en de communicatie is niet goed. Maar de kwaliteit die wordt geleverd is top.

Dramatisch

13-8 bed besteld zou 5-9 geleverd worden nog niet geleverd geen gehoor bij bellen en mailen nu rechtsbijstand ingeschakeld mail gestuurd en binnen uur reactie ben benieuwd hoe het nu gaat lopen

Slechte communicatie

Telefonisch niet te bereiken en reageren niet op e-mail. Verkeerde bezorging niet opgelost.

Slechte bezorgdienst en niet te bereiken

De bestelling zou geleverd worden door een dienst die geen rekening houdt met de opgegeven voorkeursdagen. Bij wijziging moet je extra betalen, maar zij mogen wel wijzigen wanneer het hen schikt. Dit hoor je allemaal pas achteraf. Wanneer je probeert contact te zoeken met zowel de bezorgdienst als Beddenleeuw, krijg je geen gehoor. Na meerdere malen bellen, mailen, contactformulieren invullen en de chat op meerdere dagen geprobeerd te hebben, nooit contact gekregen. Het bed zelf is van matige kwaliteit. Het (gratis) hoofdbord past niet goed op het bed, want de scharnieren zitten niet gelijk. De troep van het bed wordt achter gelaten (ik ben gewend dat dit wordt meegenomen).

Defect bed en geen oplossing

Bestelling 2 boxsprings met opslagruimte onder, daar missen 6 veren voor het openen van de koffer, na het sturen van 20 mails en talrijke telefoons waar custumor service niet bereikbaar is, krijgen we totaal GEEN anrwoord. slechtste bedrijf ooit. hebben een goed product maar geen klantendienst en lossen niets op.

Kwaliteit goed, service zwaar kloten levering nog erger dan zwaar klote

Kwaliteit van bed is netjes . Service is zwaar kloten, klantenservice zeer slecht tot niet bereikbaar. Levering tijd niet betrouwbaar, tijdslot van 8 tot 10 savonds zelfs een dag later dan gepland geleverd. Bed wordt geleverd zonder deken nooit meer iets van terug gehoord.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.