niet bereikbaar

Boxspring Sara besteld incl gratis topper maar geen topper ontvangen. Hiervoor gebeld en gemaild maar geen reactie. Hoofdbord past ook niet goed Zeer jammer voor een heel slechte bereikbaarheid.

Waardeloos bedrijf

Echt waardeloos. Bedrijf is niet bereikbaar . Wij missen de poten van het bed. Ben nu 6 weken verder en hoor op geen 1 manier iets terug. Via alle mogelijke manieren contact gezocht maar helaas. Meer dan een waardeloze zaak.

Top product, werken aan de service

Met veel geluk en flexibiliteit van onze kant hebben we onze boxspring goed ontvangen. Het is een top product maar de leveringstijden zijn veel te vaag - van 8 tot 22 uur. We hebben vrij genomen en ze hebben last minute laten weten dat het de dag erna pas bezorgd kon worden. Wij werken gewoon en we hadden vrij genomen. Vervolgens lezen ze hun mail niet want we gaven aan dat het de dag erna niet kon. Toen ze hebben gebeld in de avond dat ze eraan kwamen heeft mijn man zijn plannen gewijzigd en heeft hij het bed kunnen ontvangen. We zijn er verder heel blij mee, maar zorg dat je heel flexibel bent want de leveringen zijn rommelig.

Slecht slecht slechter

Bed zou geleverd worden tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Aangezien we gingen verhuizen en we nog niet op het bezorg adres woonde hebben wij deze gehele dag daar gewacht. Niemand gekomen. Gebeld gebeld gebeld en je krijgt niemand aan de lijn. Gemaild maar je krijgt geen reactie. Volgende ochtend in de auto gestapt om er een uur heen te rijden en onderweg werden we gebeld. Mevrouw we staan voor u deur. Wij snel naar het nieuwe huis blijkt het bed een hele andere kleur dan besteld. Omdat er geen contact mogelijk is en wij al druk zat zijn hiermee akkoord gegaan. Hoofdbord is wankel. Verder een fijn bed.

zo slecht nog nooit meegemaakt

verkeerde bed geleverd gekregen en daarna nooit meer enig reactie mogen ontvangen. Mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt structureel niet opgenomen. Inmiddels een advocaat in de handen genomen. BESTEL HIER NIET...!!

Niet best

Bed besteld, met hierbij een kussen en dekbed. Bed werd pas weken later geleverd na meerdere keren allemaal voorkeursdata door te geven. Verkeerde kleur bed geleverd en tot op heden nog altijd geen kussen en dekbed. Bezorgers kwamen uit het buitenland en konden zich niet verstaanbaar maken. Klantenservice niet bereikbaar en reageert niet op mails. Ronduit slecht.

Kapot bed geleverd en niet komen opdagen na een dag thuis wachten!

Bed werd geleverd met een gat in de bekleding en de matrasremmers ontbraken. Vervolgens geen contact te krijgen telefonisch of per mail. Na 1.5 week en 85 mailtjes (letterlijk!) eindelijk een mail terug dat ze het zouden oplossen. Gisteren tussen 8.00 en 22.00 uur (belachelijk tijdslot!) zouden ze het in orde maken. Toen kreeg ik om 16.19 uur een mailtje, niet eens de moeite nemen om even te bellen, dat ze toch maar niet gister kwamen maar vandaag TUSSEN 8.00 en 17.30 uur!! Daar zit je dan de hele dag voor thuis! Gisteren een vrije dag ervoor genomen en vandaag moet ik gewoon werken. Schandalig klantonvriendelijk bedrijf dat elk contact uit de weg gaat! Voorlopig heb ik een hoop centen uitgegeven en vrije dagen moeten opnemen voor een kapot bed en moet ik maar afwachten of dit ooit opgelost gaat worden. Dus denk 10x na voordat je hier gaat bestellen! Geen aanrader!

Slecht

Beddenleeuw houdt zich niet aan hun afspraken tot 2 keer aan toe geen levering van mijn bed maar mij wel thuis laten wachten. Ik zou niemand aanraden bij dit bedrijf te kopen, ze zijn zo slecht bereikbaar, nooit telefonisch en heel moeilijk per mail. Dus wees gewaarschuwd, dit is een waardeloos bedrijf

Op zich ok bed, maar bedroevende communicatie, levertijden en aftersales

Weken op het door ons bestelde bed moeten wachten. Bellen, bellen, bellen maar nooit werd de telefoon opgenomen. Alleen bandje, 'het is erg druk.....' Zelfs s ochtends vroeg net na aangegeven openingstijd.... Nooit iemand aan de lijn gekregen. Enige tel. contact dat er is geweest is met de transporteur. Bed op zich in goede staat geleverd, echter met een standaard topper en niet met de bestelde traagschuim topper van 8cm dik. Weer bellen, bellen, bellen en mailen, mailen, mailen. Maar tot op heden geen enkele reactie. Dus we gaan het dan maar via de juridische weg aanpakken, want die € 150 voor een niet geleverde topper willen we graag terug uiteraard. Dus product best ok, bedrijf een dikke 0.

Goed mooi bed

Het was een beetje verwarrend met de levering. Op de site stond 6 weken en bij het bestellen werd er 10 dagen aan gegeven. Het werden er uiteindelijk 12 waarbij de chauffeur de poten was vergeten af te leveren. Die hebben we zelf bij hem opgehaald. De molten moet na 3 weken nog geleverd worden maar daar hebben we nu bericht van dat dat donderdag gaat gebeuren. Ze zijn niet goed te bereiken telefonisch maar prijs/kwaliteit product zijn we zeer tevreden over.

Wat later geleverd dan afgesproken,mail gestuurd fijne service,uitleg dag erna geleverd

Nee

Slecht

Slechte service, bed zelf is prima voor dit geld

Communicatie met dit bedrijf is ronduit slecht. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, al doen ze dat wel vermoeden omdat er een telefoonnummer wordt vermeld. Als je bed na bestelling op genoemde datum wordt geleverd is er niks aan de hand. Maar in mijn geval werd men pas wakker nadat ik mijn rechtsbijstand had benaderd. Een topper die niet geleverd is en ik mijn geld terug vroeg. Niet reageren op mails. Uiteindelijk na bijna een maand heb ik het bedrag terug. Bed is verder in orde maar ik bestel hier nooit meer.

Slechte service

Bed 180 besteld, wat erg mooi is, topper in maat 160 gekregen , ik heb 4 x gebeld, en een mail gestuurd voor de vraag om t op te lossen, maar nooit niks meer gehoord , Echt super slecht, ik ben in de buurt maar een nieuwe topper gaan kopen, dus ik zou er nooit daar meer iets bestellen

Geen complete bestelling geleverd

Bed besteld met gratis beddengoedset, eindstand een halve week thuis gezeten omdat er elke dag werd vertelt dat ze kwamen leveren en eindstand niet gekomen, einde van de week kwamen ze eindelijk ook moest ik de bezorger helpen met mijn bed naar binnen brengen... mijn dekbed zat er niet bij en werd gezegd dat die met de post levering na gestuurd zal worden, vervolgens nog 1 x mail contact gehad over mijn deken, die werd beantwoord met dat ik spoedig een track en tracé code zal ontvangen..... vanaf dat moment nooit meer wat gehoord! Dus waar is mijn deken ik wacht nog steeds

Slecht

Slecht...geen communicatie met de bedrijf niemand reageer op de mails en word nooit opgenomen als je hun probeer bellen

Verkeerde kleur bed

Ten eerste is dit bedrijf onbereikbaar voor contact. Het heeft mij 2 vakantiedagen gekost omdat ik telkens een andere data van levering doorkreeg die ook zonder pardon weer teruggedraaid werden. Ik heb een ecru bed besteld maar heb een grijs bed ontvangen. Moest dit bed wel gaan gebruiken aangezien mijn oude bed weg was. Tot op heden 0 contact met dit bedrijf te krijgen.

Prima bed, nette service

De schuiven van het hoofdvoedsel zitten niet goed tegenover elkaar. Deze moeten we zelf los schroeven en opnieuw bevestigen. Toch aardig wat werk om het goed te krijgen. Dat was een beetje jammer.

Na aankoop zijn ze niet te bereiken.

-Beschadigde artikelen -incomplete levering -telefonisch en digitaal niet te bereiken Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier koop en zal ook zeker geen reclame maken.

Er is geen communicatie mogelijk afspraken worden niet nagekomen.

De communicatie met dit bedrijf is erg slecht. Bellen en mailen of chat wordt niet op gereageerd. bestelling wordt niet geleverd op afgesproken datum. Er wordt een tijdslot van 8.00 uur tot 22.00 uur afgegeven. Meerdere keren de bestelling niet geleverd op afgesproken dag. uiteindelijk via een 06 nr contact gekregen en is de bestelling geleverd op de afgesproken datum en tijd. geleverde topper is prima. Zo jammer dat dit bedrijf zo slecht communiceert en zich niet aan de afspraken houdt.!! ik zal dit bedrijf niet aanraden om iets te kopen!!

Goed bed, levering belabberd

Op 3 augustus bestelde ik een boxpspring. Deze zou 24 augustus geleverd worden. Ik werd die dag gebeld dat de chauffeur ziek was en we spraken af dat het bed 31 augustus zou komen. De 29e ontving ik een mail dat het bed op 1 september was ingepland. Niet volgens afspraak en ik moest mijn werk verzetten. Toen het 1 september was ontving ik om 16.48 een mail dat het bed 2 september kwam en dat ik er zeker van kon zijn dat ze kwamen... je raadt het al, ze kwamen niet. Wel kreeg ik om 19.01 bericht dat de bestelling was afgerond. Raar, want ik had geen boxspring en beddegoed gehad. De volgende werkdag gebeld, maar kwam op een bandje uit die verwees naar een emailadres. Mmail verstuurd en deze werd met een uur al beantwoord. Nieuwe levering zou 11 september worden. Gelukkig kwamen ze nu wel rond 15.00 uur. Bed en kussens waren er, echter het dekbed niet. Hierover gemaild, bleek niet op voorraad, maar zou zsm worden nagezonden. Dekbed kwam uiteindelijk 14 september. Als je wat geduld hebt en vrije tijd... prima te doen, want bed zelf is gewoon goed. Het is gewoon vervelend dat je niet op de levering aan kunt en dat moeten ze echt aanpassen.

Bed is top, klantenservice is slecht

Na 2 weken vertraging is mijn bed netjes geleverd. De bezorger was erg vriendelijk een heeft mij goed geholpen. De klantenservice daarentegen is verschrikkelijk. Beddenleeuw en/of beddentransport is telefonisch niet te bereiken en reageert niet of nauwelijks op de mail. De eerste keer heb ik 3x een andere dag doorgekregen wanneer mijn bed bezorgd zou worden waarna ik daarna 14 dagen heb moeten wachten voor de echte datum. Ik begrijp dat er sprake is van onderbezetting maar netje communiceren naar de klant zit er niet in. Het bed staat gelukkig en slaapt erg goed! Kwaliteit is prima!

Service en afspraken zeer slecht

Bestelling geplaatst meerdere malen gebeld slecht bereikbaar vervolgens wordt afspraak op hun verzoek verzet een dag later. Had een bed besteld met gratis dekbed deze nooit mogen ontvangen dat is een lokkertje om een bestelling te plaatsen eigenlijk te mooi om waar te zijn. Volgende keer ga ik gewoon bestellen bij Leenbakker of Kwantum dan weet je zeker dat het te vertrouwen is.

Nooit meer

Na online een bestelling te hebben gedaan begon de ellende. Vrijdag geven ze door dat ze op maandag komen tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Zaterdag geven ze door dat het niet doorgaat dat ze dinsdag komen, wederom tussen 08:00 uur en 22:00 uur. Omdat ik eerder voorkeursdagen heb opgegeven en dinsdag geen optie was geprobeerd contact met ze te zoeken. Dat lukt dus op geen enkele manier. Geen chat, telefoon, mail etc. Ze reageren werkelijk nergens op. Zondagmiddag een mail gehad dat ze maandag komen. Nu snapte ik het niet meer en ben de hele maandag thuis gebleven. Niemand gezien. Vervolgens was ik er klaar mee en heb een mail gestuurd naar de vervoerder die gelukkig wel reageerde en heb de bestelling geannuleerd. Dit duurde vervolgens nog 10 dagen voor ik m’n geld terug had. Al die tijd niks gehoord van Beddenleeuw. Nu na een aantal weken mij wel mailen of ik een recensie wil schrijven. Niet op gereageerd. Maar na mailtje drie, nu kan het ineens wel, toch maar iets geschreven. Waardeloos bedrijf is het, bestel er nooit wat want er valt geen afspraak mee te maken.

Zeer tevreden over bed, slechte communicatie

Had een bed besteld voor mijn dochter en kon daarna voorkeur dagen voor levering opgeven. Op 1 september zou het bed geleverd worden. Dat was al vrij snel. Ik kreeg ruim op tijd een mail dat dat niet ging lukken. Het bed zou Zaterdag 2 september geleverd worden. Tijdsindicatie: tussen 8:00 en 22:00. De hele zaterdag thuis gebleven en na wat reviews gelezen te hebben ging ik er vanuit dat ze ook zomaar niet zouden kunnen komen....en dat was ook zo. De volgende dag werd het bed helemaal compleet geleverd door vriendelijke bezorger maar zonder bericht vooraf. Mijn dochter is superblij met haar bed...het was een verrassing. Het stond snel in elkaar en de topper ligt heerlijk. Als het bedrijf duidelijke afspraken maakt voor bezorging en beter gaat communiceren dan wordt het een aanrader. Prijs/ kwaliteit is goed.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.