Rampzalige service na verkoop

Bestelling en betaling online ging zeer vlot. Leveringstermijn was bijzonder schappelijk. Echter een leveringswindow van 8u in de ochtend tot 22u ‘s avonds deed mijn wenkbrauwen fronsen. Dan begon de miserie. De levering kwam een dag later aan, zonder verwittigen. Na levering bleek de verkeerde topper afgeleverd en om dan de firma te contacteren … RAMPZALIG GEEN GEHOOR VIA TELEFOON OF MAIL.

Kut!

De allerslechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!

Dieven

Bed besteld begin augustus en per direct een aantal mails ontvangen dat ze onderbemand waren en het langer ging duren. Allemaal geen probleem maar na die mails, ‘nul’communicatie, geen reactie op oproepen, mails, chat en dus nog steeds geen geleverd bed noch mijn geld terug. Vreselijk!

Contact slecht

Er is geen contact te krijgen. Met iemand datum.van levering is niet gehaald maar er is ook nooit bericht geweest dat ze het niet gingen redden, dag later waarop je dingen gepland heb komen ze ineens langs waardoor je schema door de war loopt verkeerde kleur bed geleverd

Dramatisch

Bed in verkeerde kleur geleverd, geen contact te vinden met het bedrijf. Twee weken geen contact tot ik het nummer van de eigenaar via de KVK had gevonden. Alleen omzet telt en dat is te merken in elk aspect in het bedrijf. Ook al is het goedkoop, doe het niet.

Klantenservice kan beter

Mooie website, goeie en mooie producten. Helaas was de levering vertraagd en zijn we hierover niet op de hoogte gesteld. Het werd de volgende dag zonder overleg geleverd. Gelukkig kregen we twee kussens als compensatie. Verder dus heel tevreden en aan te raden maar het informeren van klanten kan beter.

Wel betaald niet geleverd

2x leverdatum verzet maar niets ontvangen. Aangifte van internet fraude gedaan. Dit heb ik op het kantoor laten zien en kreeg daarna mijn geld terug. Telefonisch en per mail waren ze niet bereikbaar. Als je de referenties leest zie je dat ik niet de enige ben

Slecht

Hoofdbord past niet in de schuiflaag zit maar aan een kant vast. Geen deken geleverd. Krijg helemaal geen contact met ze, ze reageren ook nergens op.

Slecht

Op de dag van levering verlof opgenomen omdat wanneer ik niet thuis ben 75 euro in rekening word gebracht. Maar niet geweest op woensdag. Volgende dag weer verlof maar weer niets geleverd . Pas vrijdag geleverd . Heeft mij drie dagen vrij gekost. Wanneer ik dat omreken naar euro heb ik een enorm duur product gekocht.

Mooie bedden maar mega slechte communicatie

Helaas is beddenleeuw nooit maar dan ook nooit bereikbaar. Alles geprobeerd, bellen,emailen,fB en instagram.. dit jan echt niet!! Eindelijk mn bed ontvangen. Montage kosten betaald maar chauffeur heeft het bed gewoon in de woonkamer neer gezet zonder monteren!! Daarnaast nog steeds mijn luxe hoofdkussens niet ontvangen, deze waren ze vergeten en zou nagepost worden.. Echt jammer dit!!

Na een wat gebrekkige communicatie correct afgeleverd

Communicatie is lastig. Beddenleeuw is telefonisch niet te bereiken. Emails worden soms wel soms niet beantwoord. Tijdsvenster levering is belachelijk: van 8:00u in de ochtend tot 22:00u in de avond. Dan toch nog een mail krijgen aan het einde van de middag dat het die dag niet gaat worden. Uiteindelijk is het bed later wel geleverd. Verder in prima staat ontvangen.

Goed bed, slechte communicatie

1 leveringsdatum verzet, dan opnieuw levering, zit het bed niet in de vrachtwagen! Na 2 weken alsnog geleverd. Communicatie zeer slecht,. Wordt niet op telefoon gereageerd. Na vele appjes te hebben gestuurd, wordt ik uiteindelijk terug gebeld. Chauffeurs spreken geen Nederlands of Engels en ze zetten bed gewoon naast de vrachtwagen en vertrokken.

Word snel geleverd slaapt lekker

Jammer genoeg wordt er niet eerlijk gecommuniceerd over de levertijden!

Wij werden op de dag van de eerste afspraak tot levering, rond 14.30 uur pas gemaild dat het bed niet gemaakt was vanwege problemen met onderdelen!? De tweede afspraak, op de dag zelf wederom rond 14.30 uur gebeld dat men niet kwam en dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. De derde afspraak werd daags van tevoren via email afgezegd en door het bedrijf verschoven naar 2 dagen verder. Uiteindelijk is het bed geleverd op die afspraak, echter door alleen de chauffeur die niet bereid was een stapje meer te doen, omdat hij alleen was. Communicatie was ver zoek en in de gehele periode was het bedrijf niet te bereiken, alsof men zich aan het verstoppen was!!! Kwaliteit is geen issue over, echter leveringen en communicatie, daar moet men echt aan werken daar gaat men echt klanten verliezen!!!

Zenuwachtig

Goed product, zeeer slechte klantenservice.

Enorm slecht

Levering tot 2x toe verzet (2x voor niet thuis gebleven) na contact met directeur uiteindelijk toch geleverd echter: Verkeerde kleur geleverd, ipv ecru is zilvergrijs geleverd, verder geen melding van gemaakt (op pakbon stond ecru) omdat t dan weer lang ging duren met mogelijke kans op geen levering (nav alle gelezen recensies) Chauffeur was overigens wel aardig en had van tevoren zoals afgesproken gebeld! 2 beddenstukken kunnen niet verbonden worden dus staan los van elkaar… vraag of onderdeel hiervoor beschikbaar was niets meer van gehoord! Bed ligt overigens wel goed en ziet er netjes uit!

Bezorging doet veel te lang en communicatie/customer service heel slecht

Matras was bezorgd vier maanden na bestellen

Geen bed ontvangen

Ik heb mijn bed nog altijd niet ontvangen terwijl volgens de mails van wel! Ik krijg ook geen reactie op mijn mails en telefoontjes worden ook niet beantwoord

Slechte levering

Ze gingen 3 weken leveren maar nog altniks ontvangen. Heel slechte leveringsbeloftes.

Zeer slecht. Zoveel spijt!!!

Dit bedrijf is totaal niet bereikbaar en reageren nergens op.

Hele slechte communicatie

Ik heb voorkeursdatums doorgegeven. Hier werd echter niks mee gedaan. Ik kreeg maandag een bericht dat het bed woensdag (geen voorkeursdag van mij) geleverd zou worden. En verplaatsen kon niet meer. Dinsdag het bericht gekregen dat de bezorger tussen 8:00 - 22:00 uur zou komen. Mijn moeder is hier speciaal de hele dag voor thuis gebleven. Aan het einde van de middag bericht gekregen dat het niet gelukt is om te bezorgen en dat het de volgende dag ZEKER bezorgd zou worden. Donderdag hetzelfde verhaal met het bericht dat het vrijdag ZEKER bezorgd zou worden. Vrijdag uiteindelijk wel bezorgd. Bezorger was aardig maar voor de rest was het een slechte ervaring.

Goed bed ,slechte service!

Het bed is prima! Echter verkeerde levering verkeerde kleur. Niet bereikbaar voor service geen afspraken kunnen maken voor levering g. Het bedrijf is zoveel telefonisch. Als per mail niet bereikbaar en antwoord niet op gestuurde mails.

Op geen enkele manier contact te leggen en bed is niet geleverd

Bed besteld bij beddenleeuw. Zou op maandag geleverd worden. Kreeg de dag van tevoren een tijdslot door, bleek van 08.00 tot 22.00 te zijn, schiet ik dus niks mee op. Hele dag thuis gebleven maar bed werd niet geleverd. Om 15.00 een mailtje gekregen dat het vertraagt was en de volgende dag geleverd zou worden. Weer de hele dag thuisgebleven en bed opnieuw niet geleverd. Aan het eind van de dag weer een mail met excuses en dat ik zeker mocht zijn dat het de volgende dag geleverd zou worden. Opnieuw een hele dag thuisgebleven en opnieuw geen bed en geen mail. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op de mail kreeg ik geen reactie. Bestelling via de mail geannuleerd, gelukkig netjes mijn geld teruggekregen.

Heerlijk en mooi bed.

Ik kon gemakkelijk het bed zelf in elkaar zetten.

Oplichters

Alle reviews kloppen! Ze zijn overvraagd en ze kunnen het niet aan! Sluit die deuren en stop ermee. Ga geen bedden beloven als je het niet kan!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.