Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle levering van een mooi product

Zeer klant onvriendelijk

Na een aantal mails van beddentransport.nl waarin onduidelijk was wanneer de bestelde spullen zouden worden geleverd, 29-08-2023 of 31-08-2023, hebben wij 28-08-2023 een mail gestuurd aan beddentransport om duidelijk te krijgen wanneer de spullen geleverd gingen worden, daar is nooit op gereageerd waardoor wij genoodzaakt waren om iemand de gehele maandag thuis te hebben om niet aan de extra bezorgkosten van € 75,-- vast te zitten wanneer het maandag geleverd zou worden en er niemand aanwezig zou zijn. Nu werd het donderdag 31-08-2023 geleverd. Na het uitpakken bleek de topper lossen sticksels te hebben, dit heb ik nu 2 maal gereclameerd, inclusief foto's maar tot op de dag van vandaag helemaal geen reactie van Beddenleeuw. Ik vind dit zeer betreurenswaardige. Ik verwacht dat we via deze melding hier een antwoord op krijgen, graag zou ik willen bellen met beddenleeuw alleen zijn ze nooit te bereiken. Met vriendelijke groet, John van der Arend tel: 06-22801657

Snelle service, mooi product

Bestellen en bezorging gingen snel en gemakkelijk. Wel krijg je een groot tijdsbestek waarin er bezorgd wordt, maar de bezorger heeft mij uurtje ervoor bericht dat ie eraan kwam. Dus dat was echt top. Verder een goed liggen bed, mooi product. Natuurlijk niet de allerbeste kwaliteit voor deze prijs, maar alsnog meer dan prima!

Erg blij mee!

Top service!

Ik heb mijn bed nog steeds niet gekregen

Ik heb mijn bed nooit gehad, zie alle mails

Verschrikkelijk bedrijf

Wat een vreselijk bedrijf. Je kan telefonisch geen contact hebben

Dramatisch slecht niks ontvangen en niet bereikbaar

We hebben niks ontvangen op de dag van levering en daarna niks van ze vernomen . Onbereikbaar per mail en telefoon. Nog steeds geen bed en geen geld terug. We wachten nog op reactie.

Totaal niet aan te raden

Bestel nooit bij Beddenleeuw. Ik heb twee boxsprings van 90x200 besteld, eindstand brengen ze 2 bedden maat 80x200. Leveren de bedden 1 dag voor afgesproken dag, het is maar dat ik die dag toevallig thuis was. De bezorgers spreken geen woord Nederlands of Engels, enkel gebrekkig Duits. Ze waren zo druk en gehaast, mijn hele muur bij de trap hebben ze beschadigd. Een van de bezorgers was een man 60+, raakte helemaal onwel van het tillen en moest naar adem happen. Wij schrokken hier heel erg van. Eindstand laten ze mij een document tekenen waar ik achteraf pas heb gezien dat ik voor de verkeerde afmeting heb getekend. Wel 30x proberen te bellen, dagen lang, gewoon geen gehoor! Meerdere mails gestuurd, nog steeds geen antwoord op gekregen. Wij wachten tot de dag van vandaag dat de bedden worden opgehaald en de juiste geleverd worden of ons geld terug!

Geen bed in huis

Enigszins verbaasd door de uitnodiging om een review te schrijven aangezien ik nooit een bed ontvangen heb (die ik wel betaald heb overigens). Op bezorgdag 1 de hele dag van 8.00-22.00 thuisgezeten en bezorgdag 2 precies hetzelfde. Geen bed gezien helaas. Wel 50 keer telefonisch contact proberen te zoeken, 3 drie keer gemaild, berichtjes via de website gestuurd. Niet te bereiken deze firma! Inmiddels staat er een ander bed in de kamer van mijn zoontje en moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg. Maar hoe???

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Het bed is prima. De levering erg slecht. Die beoordeel ik met 1 ster. Ik kreeg een mail dat het bed op dinsdag geleverd zou worden. Vervolgens dat het woensdag geleverd zou worden en vlak daarna dat het toch donderdag zou worden. Dus donderdag vrij genomen, krijg ik op maandag ineens een mail dat het bed dinsdag geleverd wordt, de volgende dag dus. Ik de hele dag thuis gebleven maar geen bed gezien. Ik heb met het bedden transport gemaild maar nooit een reactie gekregen. Uiteindelijk is het bed toch donderdag geleverd. U snapt dat ik zeer ontevreden ben met het transport bedrijf. Met vriendelijke groet, Astrid Timmer- Schuts

Zeer slecht

Bestelling na 7 weken nog steeds niet in huis. Er wordt niet gereageerd op mails, chats, telefoon,... Reeds 3x bericht gekregen dat ze gingen leveren en de dag zelf bericht gekregen dat er iets was misgelopen en er niet geleverd kon worden. Ik moet wel telkens zien dat er iemand thuis is, want als ze willen leveren en er is niemand thuis zou ik 75€ moeten betalen. Rotslechte service!

Nooit meer

Vanaf het moment dat ik mijn bed besteld had bij Beddenleeuw, ging er van alles mis. Geen bevestiging van mijn bestelling voor zeker 1 week. Er is geen enkel manier waarop je contact op kan nemen met ze. Telefonisch gewoon niet bereikbaar, al bel je 1000 keer. Via de mail, krijg je ook geen antwoord. Het is alsof ze niet bestaan. Alleen als je naar de vestiging gaat, dan is er een mogelijkheid om met iemand te praten en dan nog is de kans nihil dat je daadwerkelijk geholpen wordt. Bij mij koste het 3 ritjes op en neer van zeker een uur heen en een uur terug om alles in orde te krijgen en uiteindelijk heb ik mijn bed zelf opgehaald in plaats dat het geleverd werd zoals aangegeven. Tip voor het bedrijf, zorg voor een goede klantenservice en duidelijke communicatie met je klanten, zo vermijd je veel gezeik.

Waardeloos bedrijf

Waardeloos Slechte kwaliteit Slechte levering Slechte communicatie Geen afspraken nakomen Kost meer geld en tijd dan je lief is

Slecht kreeg niks te horen

Heb er 3 dagen op moeten wachten kreeg niks te horen en de klanten service was niet bereikbaar

Prima bed snelle service

Priijs en kwaliteit staan prima in verhouding

Het product is prima maar de bezorging en service erg slecht

Nadat we de boxspring hadden besteld moesten we 4 data’s doorgeven waarop bezorgd kon worden Daarna kregen we een tijdvak door waarop het bezorgd werd Dat vond ik al apart omdat het vanaf 8.00-22.00 was maar goed ik was die dag toch vrij Tot s’avonds 24.00 gewacht maar er kwam niemand ook geen afmelding De volgende geprobeerd contact te zoeken wat dus niet lukte Die dag erna had ik nachtdienst en terwijl ik lag te slapen kwamen ze de boxspring bezorgen zonder vooraf te bellen Gelukkig was er op dat moment iemand thuis

Super bed, super service

Alleen maar positief

Zeer slechte bereikbaarheid en service

Niet te bereiken. Dekbed nog steeds niet ontvangen. Buit zijn bezorgers uit, werktijden meer als 11 uur per dag.

Kut

Zal hier nooit meer wat bestellen Geen topper gekregen dekbed zat er niet bij Zou achteraf gestuurd worden niks van terug gezien

Contact

Ik wilde graag nog het een en ander bespreken over de levering, maar kon heel moeilijk contact krijgen.

Geen vertrouwen

Bedrijf is niet te bereiken, via hun nummer van de website. Komen niet opdagen op de afgesproken dag, vervolgens na mededelen juridische stappen te nemen, dan pas leveren en verkeerde kleur. Dat is mijn eerlijke mening, en die mag gegeven worden.

Niet alles is geleverd!!

Niet alles is geleverd. Nalevering heeft tot op heden niet plaatsgevonden

Top product, neutrale service

Het product is perfect. Zeer tevreden van het bed, stof, kleur,… maar de levering was alles behalve top. Mijn levering kwam al 1 dag later dan gepland. De chauffeur kon niet tot bij mij geraken wegens een jaarmarkt een gemeente naast de mijne en wou geen moeite doen om een andere weg te vinden. Ik ben de chauffeur moeten gaan halen op een plek waar hij stond en hem dan zo mee begeleiden tot bij mij thuis. En alles moest SNEL gaan want meneer dreigde met weer te vertrekken. We hebben zeker 45 min moeten rijden om elkaar te vinden en tot bij mij te gaan.

Heel slecht

Heel slecht ik koop een bed en kreeg bezorg datum, die werd verplaatst naar week later. Terwijl ik mijn eigen bed al door grof vuil had laten ophalen. Ik probeerde junior te bereiken en kreeg van 's ochtends tot 's avonds hetzelfde bandje .... wegens drukte ..... verbreken wij de verbinding... Dan zie ik mijn bed bij jullie ineens €100 goedkoper .....

Mooie prijzen, top levering

Mooie prijzen, top levering

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.