Het slechtste en meest frustrerende bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht

Zoals de rest hier had ik precies hetzelfde, kort samengevat heb ik na een maand nog geen bed en nooit ergens reactie op gekregen, al zijn we 10 mails en 20 telefoontjes verder. Ik wil verder niet nog meer moeite doen met een review dan wat ik al heb gespendeerd door dit 'k' bedrijf. Alleen ik moest ze gewoon een 1 geven. Ik ga maar mijn geld teruggeven en zie wel hoe dit loopt, want i ik wil echt niets meer met dit bedrijf te maken hebben

Slecht

Het bed op zich is goed, maar de communicatie naar Beddenleeuw is rond uit zeer slecht. Begint al met de leveringsdatums in te vullen. Ze zijn niet bereikbaar, lijkt wel of meerdere personen zich met de bestelling bezig houden door steeds verschillende mailtjes die je krijgt. Of een persoon weet gewoon niet wat ie doet. Bezorging op zich goed, alleen wel drie keer uitgesteld wegens problemen. Zal niet vlug nog een keer iets kopen bij Beddenleeuw.

Waardeloze service

Het bed kan misschien wel prima zijn, maar goede communicatie zou erg prettig zijn. Kleine moeite mijn inziens, om een hoop leed te besparen en meer goede reclame te krijgen.

Snelle levering, echter tot op heden geen telefonisch of mailcontact kunnen leggen met vragen. Oftewel klantenservice niet voldoende

Zeer slecht

Zeer slecht bedrijf in de communicatie en nakomen van afspraken. 5 dagen bericht gehad te komen bezorgen maar helaas. Daarna onverwacht voor de deur met wel een goed product. Bellen is onmogelijk, telefoon wordt nooit opgenomen. E-mail wordt ook amper tot niet op gereageerd. Kortom ik bestel hier nooit meer wat!

Mijn ervaring is redelijk

Heb 5/6 weken moeten wachten op mijn bestelling er is een afspraak gemaakt en er komt niemand de volgende dag word ik gebeld door de chauffeur dat hij het bed komt brengen hij was niet alte vriendelijk maar ben wel tevreden met me bed

Onvolledige levering.

Ik heb het bed ontvangen, maar tot nu toe heb ik de Dekbed niet ontvangen.

Ik vraag al een maand om hulp ,maar tevergeefs blijven al mijn e-mails onbeantwoord!??

Type gekocht bed niet meer voor handen. Geen probleem ik krijg een ander (duurder) bed in de plaats zonder meerkost. Dan volgen de problemen. De elektrische motoren passen niet op een paar millimeter na. Ik doe alles wat de handleiding aangeeft. Ook bij problemen de motoren via de afstandsbediening op nul zetten. Volgend probleem: drie schroeven steken een stuk uit langs een buitenkant. Dit zal het beddengoed doen scheuren. Na vier weken en verschillende e-mails nog steeds geen antwoord gehad. Ik hoop deze nog steeds te ontvangen.

Niet zo leuk

Niet zo goed ....ik heb mijn bed te laat gekregen ....heb mijn dekbed nog altijd niet ontvangen en de twee boxen zijn met het verkeerde stof bekleed en de top op matras in vlinder is zonder elastieken of anti slip om het op z'n plaats te houden als je het bed verzet in houding ...ben wel tevreden van de kwaliteit van het bed en de matrassen alles netjes afgewerkt

Slecht

Zelfs hier geen moeite voor

Geen communicatie

De dag dat er geleverd zou worden is er niet geleverd dus ik heb een vrije dag weggegooid. Ik wil hier een compensatie voor, maar NIEMAND reageert.

Vreselijk slecht

Tot de dag van vandaag is mijn bed niet geleverd en jullie hebben nooit meer contact gezocht. Belachelijk! Vreselijk slecht bedrijf! Ik wacht al een maand op mijn bed en dan komen jullie met een “beoordeel beddenleeuw” mailtje. Oplichters zijn jullie.

Slecht terugkoppeling van mail

Heb 2 mail gestuurd i.v.m. manco levering potenset. Op geen enkele manier wordt er gehoor gegeven aan mijn mail. Eerst denk ik.nog day het aan de vakantieperiode lig. Hoe kan dat toch? Ik mis gewoon een potenset. Hoe moeilijk kan het zijn. Een keer direct gemaild naar de transport. Daarna naar de info mail van beddenleeuw. Ook heb ik eerder ge.aild.over een niet verrekend korting die ik zou krijgen maar niet in de uiteindelijke prijs is doorberekend. Ook nooit iets over gehoord. Bed heeft me iets meer als €100,- meer gekost dan eigen de bedoeling We hebben tijdelijk zelf klosjes eronder gezet maar zou fijn zijn als het opgelost wordt. Ik zal maandag er maar weer zelf achteraan moeten gaan bellen. Jammer Bed is prima, service slecht

Heel slecht

De bezorger was heel brutaal en heeft mijn s spullen gewoon buiten gelaten hij heeft ook nooit aan gebelt ik zo nooit meer een need bestelen

x

x

Bed besteld, enige minpuntje is dagslot van levering, maar verder geen klachten over bestelling enof levering of bed..

Bestelling niet ontvangen

Bed besteld maar de dag dat deze bezorgt zou worden kreeg ik bericht dat de bezoring door ziekte niet door kon gaan en dat het 3 dagen later(op zaterdag) bezorgt. Mail terug gestuurd dat ik dit begreep maar dat zaterdag eigenlijk niet haalbaar was. Geen reactie gehad. Ze zijn niet geweest zaterdags en ook geen nieuw moment ontvangen. Mailtjes gestuurd en proberem te bellen maar geen reactie. Alleen verzoek om een beoordeling jn te vullen omdat ik de bestwlljng in huis zou hebben.

Zeer slecht

Wij hebben een boxspring besteld en wilden een ander matras erbij. Gebeld gemaild van alles geprobeerd om in contact te komen maar geen gehoor. Anderhalve maand verder en nog steeds niks vernomen van beddenleeuw.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Slecht bereikbaar

Voor de bezorging werd er een tijdslot gegeven van een hele dag, na 3 keer proberen te bellen naar jullie en een mail verstuurd te hebben, kreeg ik nog steeds geen reactie. Ik ben dus maar de hele dag thuisgebleven. Gelukkig kwam het bed snel die dag.

Van bestellen tot leveren is het naar mijn idee goed gegaan. Iets langere wachttijd dan aangegeven 4 weken ipv 2 maar dat snap ik ivm personeelstekort. Tijdsschema levering zou iets nauwkeuriger mogen want ik kreeg te horen tussen 08:00 en 22:00 en heb de hele dag verplicht thuis moeten zitten. Uiteindelijk kwam de chauffeur om 19:15. Verder al met al tevreden !

Komen afspraken niet na !

Had een boxspring besteld. Werd op tijd geleverd, geen klagen over. Ik kreeg hier een gratis beddengoedset bij waar ik nu een maand later nog steeds op aan het wachten ben. Deze zou nageleverd worden via postpakket. Info hierover kan ik niet verkrijgen want hun klantendienst is helemaal niet te bereiken. Via telefoon niet, via chatfunctie niet, via email niet... Na de reviews gelezen te hebben, merk ik dat ik zeker niet de enige ben die zich opgelicht voelt door deze firma. Jammer genoeg had ik deze reviews pas gelezen na de bestelling. Ik ga hier in ieder geval nooit niets meer kopen...

heel goed

ze hebben waar gemaakt wat ze beloofd hebben, ondanks het late tijdstip.

Verschrikkelijk

Ik heb in januari 2023 een bed bij jullie besteld en snel ontvangen, echter het hoofdbord past niet op de boxspring (tot op de dag van vandaag 15-09-2023) en het gratis dekbed zat er niet bij. Ik heb maanden lang geprobeerd in contact te komen met jullie, heel veel bellen en proberen te chatten. Nooit contact kunnen leggen. Hoe fucking moeilijk kan dit zijn!!!!!!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.