2e bestelling perfect afgeleverd

1e x bij de bestelling ging er vanalles mis omtrent afleveren en kwam de chauffeur bijna midden in de nacht. Wel helemaal compleet. Bij de 2e bestelling van een bed was alles perfect. Op de dag naar keuze en om half 5 in de avond netjes compleet geleverd. Al met al slapen de bedden fantastisch volgens de kids. Dus ik zou beddenleeuw zeker aanraden

Geen volledige levering en GEEN contact te krijgen

Zie het onderwerp. Zeer slechte leverancier. Meerdere malen via telefoon of mail contact proberen te krijgen omdat de bestelling niet compleet is afgeleverd en nu naar een maand nog geen contact en ook geen nalevering!

Positief

Levering was snel. Klantenservice dacht goed mee. Na een fout in de bestelling dachten ze goed mee in de oplossing. Was vergeten de topper aan te vinken. De boxspring met (nageleverde) topper staan goed.

Leveren beschadigd product daarna onbereikbaar

Bed werd geleverd op de afgesproken tijd. Echter ging de chauffeur zeer ruw met de spullen om en moest ik hem achterna rennen omdat hij de topper vergat. Toen we het bed gingen monteren bleek het hoofdbord beschadigd. Hierover gemaild maar ze zijn sindsdien onbereikbaar.

Je krijgt geen opvolging ivm levering

En spullen die je gratis bijkrijgt zoals dekbed, krijg je niet.

Slecht

Je kan niet met ze in contact komen. Wacht nog steeds op het dekbed. Maar al gebeld maar nemen nooit de telefoon op. Mail wordt niet beantwoord. En het bed moet je ook niet veel van verwachten. Dus erg jammer dat het zo moet gaan.

Klantenservice reageert niet

Bed besteld voor mijn zoon. Dit is binnen het (ruime) tijdsvak besteld. So far so good na alle slechte recensies op de site was mijn vertrouwen een beetje gedaald. Helaas staan de boxen onderaan niet tegen elkaar. Klachtenformulier online ingevuld, reactie ontvangen dat er binnen 2 wk contact opgenomen zou worden. Na 2 welen opnieuw een reactie gestuurd op die email. Maar helaas nog niks gehoord. Je voelt je niet serieus genomen en dat vind ik vervelend. Dus hopelijk gaan ze dit nog wel oplossen.

Om te janken

Levertijd ongeveer net zo langzaam als de zwangerschap van een olifant. Niet te bereiken en tot 4 keer aan te een ander bezorg moment. Kortom, doe-het-niet.

Ik mis mij dekbed nog!!

Slechte service en ik heb hele andere poten gekregen die er niet eens bij hoorde Verder ook niks meer gehoord van mij dekbed die erbij zou moeten geleverd worden de man die het bed bracht zei dat hij het op zou laten sturen via de post tot de dag van vandaag nog niks over gehoord

Zelfs dit half punt is nog TE VEEL

1 grote scande. Meer woorden heb ik er niet voor over

Nog steeds het dekbed niet in huis

Bed geleverd maar dekbed er niet bij en geen communicatie

Totaal onbereikbaar

Via telefoon, chat en mail onbereikbaar. Dus herroepen is niet eens mogelijk, dan zul je er naar toe moeten gaan.

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen, snel in huis en goed geïnstalleerd door aardige mensen. Bed slaap lekker

Slecht

Bed besteld zou woensdag komen krijg op de dag zelf mail dat het vrijdag word heb 2 dagen gebeld geen gehoor vrijdag rond 17.00 uur word ik terug gebeld dat het wel 23.30 kon worden voor ze er waren hij was er rond die tijd maar er zat geen dekbed bij dat is nu 3 weken geleden maar nog niks bellen heeft geen zin mailen ook niet moet er maar een keer naar toe gaan en boel op zijn kop gaan zetten koop er niks krijg je spijt van

Mijn bestelling was incompleet.. Wacht straks al 3 week op mijn dekbed die nog steeds niet geleverd is.

Niets ontvangen

24 Juli een boxspring besteld. Volgens de site: Wij proberen jouw producten binnen 10 werkdagen te leveren (in verband met de vakantieperiode hebben we de verwachte levertijd opgehoogd tot 6 weken). Ze konden niet leveren binnen de eerste termijn, we moesten nieuwe voorkeur data aangeven. 15 augustus zouden ze komen. Tijdvak 8:00-22:00 uur om 15:30 uur een mailtje dat het niet ging lukken. Nieuwe data doorgegeven, niemand geweest niemand afgemeld. Geprobeerd te bellen, maar krijgt een bandje waarna de verbinding wordt verbroken. Mail gestuurd geen reactie op ontvangen. Vandaag 13 september staat nu als lever datum. Niemand gezien. Inmiddels drie dagen thuis moeten zitten vanwege het extreem ruime tijdslot, geld betaald maar geen boxspring!

Snel

Heel snel geleverd.

Achterlijk bedrijf.

Geen contact mee te krijgen Geen concrete informatie Beloven dingen die ze niet nakomen

Levering prima, communicatie dramatisch

Het bed & daarbij behorende dekbed besteld, qua communicatie is er zeker verbetering. Je moet een hele dag beschikbaar zijn van 8u - 22u dit bericht krijg je 1 dag ervoor (niet correct & niemand beschikbaar voor vragen). Probleem is nu dat ik er een dekbed bij had besteld maat 240*200 (geleverd 200*200) al tig keer gebeld, geen contact. Wordt verwezen bij een klacht naar: [email protected] --> dit mail adres bestaat niet! Via de info mail krijg je 0 reactie. Oftewel nu zit ik met een te klein dekbed en krijg geen gehoor/respons, kan hem dus zelf op eigen kosten retourneren terwijl de fout bij hen ligt. Dit klopt naar mijn inziens niet, maar krijg niemand te pakken... dus hoe wordt dit nu opgelost??

Leveren niet volledig en reageren vervolgens nergens meer op

Ben al 2 maanden bezig om in contact te komen nav het defect leveren van een tv lift.

Prijs/kwaliteit TOP

Aankoop vlot verlopen, tijdsslot gekozen, dag is vastgezet maar dag van levering via mail beddenleeuw verplaats naar dag erop. Half uur op voorhand zou ik telefoon krijgen maar leverancier stond hier zonder verwittigen Gelukkig was ik thuis. Erg vriendelijke behulpzame man. TOP bed voor deze prijs. Ik ben echt wel tevreden. Misschien kan beddenleeuw eens zijn levering systeem bekijken verder geen opmerkingen. Leuk goed gemaakt bed.

Incomplete bestelling ontvangen +niet bereibaar

Aug 2023 een incomplete bestelling ontvangen. Wel het bed niet het dekbed en kussens. Ze zijn niet bereikbaar.

Communicate slecht - planning bezorging nog slechter

Lees de andere reviews - had ik niet gedaan anders had ik hier niet gekocht. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, afleverdatum moest verschoven worden en zou de eerste op de route zijn. Rond 14.30u kwamen ze bezorgen, maar eind van de ochtend natuurlijk telefonisch NIET te bereiken. Gelukkigers het product oké. Alleen had ik niet om de achterland gevraagd. Toch geleverd, best jammer want ik kan er niks mee en moet het weggooien.

Contact slecht

Bed is geleverd. We wachten nog steeds op een 4 seizoenen dekbed die niet is geleverd. €70 voor betaald maar krijg op geen enkele manier contact met beddenleeuw. De bezorging kon geen Nederlands en geen Engels.... Ik denk dat ik m'n geld kwijt ben

Niet heel blij met gang van zaken.

Het was op de afgesproken uren niet geleverd waardoor iemand anders met een gebroken rug! Moest alles binnen zetten hoewel die niet mag sleuren of opheffen. Daarbij was ik niet heel blij ook is mijn bed beschadigt toegekomen zowel men hoofdbord als 1 deel van het bed gedeelte de poten zijn afgebroken. Hiervoor heb ik foto's genomen en direct gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoord. Ook daarom staat het volledige bed nog niet op en zit het nog steeds in de originele verpakking zoals aangekomen.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.