Schlecht

Ich habe ein Bett bestellt und auch sofort die Mail bekommen in denen ich meine Zeitfenster aussuchen konnte. Ab dem Tag nichts mehr von BettenLöwe gehört! Habe meine Bestellung der Mail storniert und woanders ein neues Bett bestellt. Knapp 2 Monate später dann der Anruf „wir wollen ihr Bett morgen anliefern“, der späteste von mir angegeben Liefertermin lag schon 1 Monat zurück… Kommunikationsprobleme, keine Rückmeldungen und keine Entschuldigung für die Verspätungen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Teleurstellend

Wacht nog steeds op de topper. Mn dochter slaapt al diverse weken zonder de beloofde topper. Heb inmiddels drie emails verstuurd helaas zonder tegenbericht. Topper zou per post worden nageleverd en is reeds betaald. Hopelijk krijg ik mn geld retour zodat ik voor haar een andere topper kan kopen of beddenleeuw levert de topper alsnog binnen twee weken

Geen contact mee te krijgen.

Heb n boxspring besteld en die is prima. Wegens familieomstandigheden moest ik de afspraak verplaatsen. Mail gestuurd, bellen, bellen, mailen, bellen, bellen, enzovoorts…… Nee hoor hoor, geen gehoor. Pijn en moeite moeten regelen om hier ter plaatsen kunnen hebben. (Tussen 8 en 22:00) noemen ze tijdslot ik noem dat n hele dag. Maar ja. Krijg nog wat nageleverd maar ook hierop geen response. Gaat ook nooit gebeuren zei ik al tegen de chauffeur en die moest al lachen. Kortom. Geld vangen en je kan het dak op. Ook de kwaliteit zal niet een meerjarig plan wezen merkte ik al. Maar kan ook niet anders aangezien de prijs. Maar voor deze prijs prima. Hou je van bereikbaarheid en klantvriendelijkheid, dat lukt hier iig niet. .

Het heeft lang geduurd maar het was ook verlof en de datums kwamen misschien niet overeen.

Niet geheel tevreden

Ik ging er vanuit dat er nog een gratis topper bij mijn bestelling zou zitten. Daarover geprobeerd te bellen, maar ik krijg nooit iemand aan de telefoon.

uit eindelijk komt het goed...

Na eerst een verkeerde kleur geleverd te hebben, is het na veel geduld goed gekomen. Telefonisch en per mail zijn ze niet te bereiken maar in de vestiging in Zaltbommel ben ik netjes ontvangen en hebben we het opgelost.

Niet best

Komen beloftes absoluut niet na wacht nog op mij geld terug voor het plaatsen van her bed dat ik zelf heb moeten doen.Hadden de poten niet geleverd heb ik zelf moeten halen mijn.

Helft bed ontvangen

Ze reageren niet. Nemen niet op. Beloven maar komen niet .ik heb ze in gebreke gesteld en wens zsm contact.

Niet compleet geen contact !

Helaas was mijn bestelling niet compleet! Naar de winkel gegaan om te kijken en wat besproken met ene Hanky dacht dat het wel goed kwam. Alles besteld inclusief het gratis dekbed. Chauffeur kwam het brengen. Bestelling niet compleet, hij belde nog met Hanky die wist ineens van nix en was druk in de sportschool! Dekbed zou via de post nagestuurd worden tot nu nog niets ontvangen! Dekenkist nooit geleverd gekregen ook niets meer van gehoord ! Geen contact mee te krijgen ! Mails gestuurd gebeld niemand neemt op geen reacties ! We zijn er nog mee bezig en blijven doorgaan! Denk je een complete set te kopen heb je de helft niet !!! Erg slecht en jammer ! Geen aanrader dus !

Waardeloos bedrijf

Eerst heel positief want levering ging goed. Nu er een probleem was met het onderstel (kraakt echt enorm) heb ik gelijk aan de bel getrokken en ze zouden een nieuw onderstel leveren. Ik wacht nog steeds op het onderstel van de boxspring van mijn zoon! (24 juni besteld, het is nu 11 september). Klantenservice echt vaak benaderd, geven nu al een aantal weken helemaal geen reactie meer!

waardeloze service!!

in mei mijn tvlift besteld en vandaag naar eindeloos mailen & 4x een leverdatum gekregen te hebben eindelijk ontvangen. het tijdslot wat je krijgt voor levering is van 08:00 tot 22:00 dat kun je dus geen tijd slot noemen! telefonisch zijn ze ook nooit bereikbaar. zo een bedrijf mag het recht niet hebben om nog dingen te verkopen!

Kan altijd beter.

Pas na de aankoop ging ik recensies lezen, dom, ik werd meteen bang. En hoewel de klantenservice inderdaad echt niet bereikbaar is wat een slechte zaak is en mijn voorkeursdata voor levering genegeerd werden (vraag er dan niet naar!), kwam het goed. Het bed is goed! Het proces ernaar toe was minder.

Bed om levering ERG langzaam en gewoon slecht!

Als je echt heel lang kunt wachten op de levering van een nieuw bed, dan is deze leverancier nog tot daar aan toe. Het bed is vrij hard maar het slaapt verder prima. Het grootste probleem was dat er 4 keer een afspraak werd afgezegd en verplaatst naar een nieuwe set voorkeurs dagen. Op de dag van levering moet je instemmen, dat je de complete dag van 's morgens 8 uur tot 's avonds 22.00 uur beschikbaar moest zijn voor de ontvangst van de levering. Op de dag van de levering kwam er geen bericht van een kleiner tijdslot, en wij moesten dus 12 uren tevergeefs wachten, tot de levering uiteindelijk om 20.00 uur 's avonds, werd afgeleverd. Bereikbaarheid zowel telefonisch als per email, was super slecht. Ook dat is echt niet meer van deze tijd, vandaar een score van slechts 1 ster.

Zeer goede ervaring gehad

Snelle levering. Vriendelijke behulpzame persoon bij levering. Goed bed

Verkeerde bed geleverd

Wacht nog steeds het ophalen van het bed aub zo snel mogelijk . Groeten Patricia Coxon

Vriendelijk en volgens afspraak.

Werden netjes geholpen in de showroom. Bed was keurig op de afgesproken datum klaar, had gekozen voor afhalen en werd daar ook super netjes geholpen.

Dienst na verkoop is ongelofelijk slecht

Bij de levering van mijn bed zag ik dat er 2 verschillende matrassen geleverd zijn. Terwijl ik 2 identieke heb besteld! Ze gaven hier echter geen gevolg aan en wimpelde me af met te zeggen dat het volledig normaal was . Echt een schande!! Kwaliteit van het bed was trouwens ook niet top.

Slechte service

Boxspring zelf is prima. De bezorger was alleen en “smeet” de boxspring inderdaad over de drempel. Na geslapen te hebben op het matras geconstateerd dat het voor mij te hard is, 2 mails gestuurd of ik de topper o.I.d.Kon ruilen tegen een dikkere. Nu bijna 1 maand verder en nog geen antwoord. Goedkoop duurkoop…

Goed en fijn bed, snelle levering maar jullie zijn slecht te bereiken!

Mijn dochter is blij met haar nieuwe bed. Slaapt heerlijk zegt ze. Bed was snel geleverd. Alleen had ik een boxspring met hoofd en voetbord besteld en gekregen. Aan de bedboxxen zat jammer genoeg geen bevestigingsmateriaal om het voetenbord aan te bevestigen. Gelijk geprobeerd te bellen maar ivm drukte niet te bereiken. Toen op de chat… geen antwoord gehad. Dan via de mail… nog geen antwoord na 3 weken. Jammer want ik kan nu niks met het voetenbord. Hoop dat het alsnog wordt opgelost. Geef niet op. Dus vandaar de mindere beoordeling. Lijkt mij een belangrijk punt om aan te werken!

grote mooie beloftes maar deels verwezelijkt.

Mooie beloftes op hun site. Gratis beddengoed en kussen inclusief. Spijtig genoeg is de levering een ramp. Levering werd last minute afgeblazen en 24h vertraagd. Als ik de dienst wil bereiken geen antwoord. Mocht ik de levering willen uitstellen: extra betalen. Eenzijdig van beddenleeuw uit is dit dus geen probleem. Dwz: 2 dagen verlof nemen op het werk, baas razend! Tijdens de levering: vergeten van beddengoed en kussens. Ik heb hiervoor 2 weken geleden een mail verstuurd, verschillende keren gebeld....Maar geen gehoor! Service is ongekend. Pay peanuts, get monkeys.....

Bed is prima, levering kan beter

Een dag voor de afgesproken leverdatum zou ik een bericht ontvangen welk dagdeel de bezorging/plaatsing zou zijn Ik kreeg die mail maar tussen 08.00 - 22.00 uur is voor mij de hele dag. Midden op de dag zelf werd ik opgebeld dat vanwege een fabricagefout ze niet konden leveren en dat het volgende week werd Wederom tussen 08:00 - 22:00 uur. Pas om 20.00 uur kwamen de heren, die overigens uitstekend werk hebben geleverd Het kostte mij onnodig 2 vrije dagen. Het bed is zeer bevallen en zeker een aanrader.

Zeer slecht

Na drie maanden en verschillende keren langs te zijn geweest eindelijk het bed ontvangen alleen zaten de hockers er niet bij die zouden dezelfde week nog geleverd worden,niet dus ,weer langs geweest en na 3 weken eindelijk ontvangen. Wat een drama bedrijf,telefoon nemen ze niet op mail reageren ze niet op,de showroom is een vieze en vervallen bende,maar dat zie je niet als je op het web besteld,echt nooit meer en ga ze ook zeker niet aanbevelen

Lijkt wel een nep site.. krijg totaal geen reactie

Ik heb een bed besteld, mist het dekbed. Ik heb wel 10 keer geprobeerd te bellen elke keer op verschillende tijdstippen en elke keer krijg ik te horen dat het te druk is aan de lijn en word de verbinding verbroken. 2 e-mails gestuurd , geen reactie. Gebrocheerd in contact te komen via hun website , via de chat bot… geen reactie! AUPER SLECHT DUS!! Tot heden nog geen reactie en het is al 3 week verder

Te lange bezorgtijd

Vooraf MOET je 5 bezorgopties opgeven, anders maken ze je bestelling niet in orde. Uiteindelijk heb ik 3x opnieuw 5 opties moeten geven. Marge van bezorgtijd is ook erg groot

Dekbed en kussens niet gehad zouden nageleverd niet gebeurt ophangijzers van voetenbord niet aanwezi

Nooit iets meer hier bestellen.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.