Slecht

De klantenservice is heel erg slecht je wordt gewoon genegeerd. Wacht in middels nog op me dekbed zou nageleverd worden nu 2 weken later nog steeds niks.

Matig

Het bed is prima en makkelijk in elkaar te zetten maar de levering erg waardeloos het werd voor de deur neergezet en moest je zelf maar bekijken hoe je het binnen zetten ,hele slechte service kwa levering en ook de informatie over de levering heel slecht je moet de hele dag thuis zijn je krijg een tijd slot van smorgens 08.00 tot in de avond 22.00

Zeer slecht bedrijf en niet bereikbaar!

Na bestelling (levering zou max 10 dagen duren) 3x over 5 leverdata door moeten geven waaruit ze konden kiezen. Tussentijd steeds enkele weken. Niet bereikbaar via telefoon (verbinding wordt verbroken nadat een bandje zegt dat het drukker is dan normaal) en op de mail wordt niet gereageerd. Na dreigen met radar, kassa, Consumentenbond etc kreeg ik meteen een mail terug. Ze bevestigden dat ze inderdaad slecht of niet bereikbaar zijn. Toen kon er een afspraak gemaakt worden voor 1,5 week verder. Het bed is goed, maar ik zal hier echt nooit meer iets bestellen! Wat een drama.

Slechte service, niet bereikbaar zowel per mail, telefoon en chat

Hebben voor bezorging een tijdvak van 08.00 - 22.00 uur. Wordt gebeld om 22.30 uur dat ze voor de deur staan. Dus niet. Bel terug staat bij heel verkeerd adres. Spreekt gebrekkig Nederlands. Uiteindelijk om 22.45 uur is hij er. Niet fijnhakt vrouw alleen. Wordt niet zoals afspraak naar boven gebracht. Mail gestuurd met klacht maar dan geen reactie en nu kunnen ze wel om een beoordeling vragen. Mensen kiop niet bij de Beddenleeuw. Goedkoop is duurkoop

Bed is perfect

Bed is keurig bezorgd door Mart, precies op de afgesproken datum. Jammer dat je nooit geen contact kunt krijgen met de Beddenleeuw.

Deels te vreden

We hebben bij beddenleeuw een twijfelaar gekucht heel mooie uitstekend materiaal. Maar we hadden ook het 4 seizoens dekbed Van een 140 op 200 er bij besteld bij levering was het een dekbed van 90 to 200 totaal niet wat het moet zijn. We hebben dit met de chauffeur terug mee gegeven ( de chauffeur was wel een hele vriendelijke man) ik heb nu al 10 mails gedaan voor het 4 seizoensdekbed of ons geld terug waarde 59,95 euro. Tot op vandaag nog geen antwoord. Heel spijtig en teleur stellend.

Waardeloze service

Op 17 juli 2 bamboe toppers besteld. Levering zou plaatsvinden op 24 juli tussen 08:00 en 22:00 uur. Op zich al een idioot groot tijdvak. Omstreeks 13:00 uur wordt de levering per mail geannuleerd wegens productie problemen. Er zal nog in diezelfe week geleverd worden. Een track & trace code zal nog nagestuurd worden. Vervolgens gebeurt er weken niets. Bellen levert geen resultaat op. Na een afgespeeld bandje wordt de verbinding verbroken. Op mails wordt niet gereageerd. Een klachtenformulier ingevuld, maar daar wordt niet op gereageerd. Via de chat op de site vragen gesteld. Deze worden niet beantwoord. Dan blijkt dat ik niet de enige ben die niet met het bedrijf in contact kan komen. Uiteindelijk een klacht ingediend bij thuiswinkelwaarborg op 30 augustus. Op 4 september krijg ik per mail bericht dat levering op 6 september zal plaatsvinden tussen 11:00 en 16:00 uur. Helaas weer niets. 7 september weer tevergeefs contact gezocht. Bij thuiskomst worden we verrast. Zonder aankondiging 2 toppers vandaag bij de buren afgegeven.

dikke prima

bezorging en montage ging vlot op afgesproken dag. Telefonisch contact is een utopie trouwens.

Zeer slecht

3 keer afspraak moeten maken die ze steeds niet na kwamen, werd steeds op laatste moment afgezegd. Fijn als levertijd tussen 8 en 22 uur is. Geen bereik met bedrijf kunnen krijgen gewoon onbereikbaar. Uiteindelijk bed geleverd 22.20 uur in de avond terwijl ze toen tussen 8 en 13 zouden komen. Verassend het was de verkeerde kleur en geen dekbed zou door de post na bezorgd worden wanneer?????? En weer geen contact te krijgen. Ik zou nooit dit bedrijf aanraden. Ze maken veel reclame maar komen niks na.

Zwaar teleurgesteld!!

Heb nooit mijn matrassen ontvangen en maar 1 kussen gekregen, degene die het had geleverd kon geen Nederlands en liet mijn dochtertje tekenen, (want zij hield de deur voor mijn open) ik bracht een deel van mijn bed naar boven en toen ik weer naar beneden kwam was hij vertrokken!!!Ik denk dat ze bij de klantenservice ook al ontslagen zijn, vandaar dat er niemand reageert. Heb meerdere mails verstuurd naar " info"en naar "klanteservice". Jammer want ik lees altijd de reviews voordat ik iets bestel, maar dit keer niet gedaan, omdat de naam de Beddenleeuw wel vertrouwelijk overkwam.

Slechte service

Ik ben helemaal naar de showroom gegaan om een bed te bestellen, een week na het bestellen wordt het bed bezorgd. Het bed is mooi, maar als ik de matrassen op het bed leg zijn deze 10 cm te lang. Meteen een mail gestuurd en de volgende dag gebeld, wel 30 keer, telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord drama. Tot ik op Facebook twee telefoonnummers vind. Eerste wordt niet opgenomen, tweede is een 06 nummer een whatsapp bericht gestuurd. Na twee dagen weer een bericht gestuurd, wordt ik na een uur teruggebeld door een geïrriteerde werknemer van de winkel, omdat ik contact had gezocht met zijn baas. Afspraak gemaakt voor de donderdag de week erop, voor de levering van de goede matrassen. Krijg ik op dinsdag een mail van transport dat ze de matrassen vrijdag komen brengen. Ik heb meteen weer een bericht gestuurd naar de baas werd binnen 10 minuten terug gebeld en het probleem zou hij uitzoeken en mij terug bellen, maar hoe later het werd nog steeds geen antwoord, dus weer bericht gestuurd. Niet veel later kreeg ik een mail dat ze op vrijdag niet kunnen leveren omdat ze kampen met personeelstekort en de matrassen worden zaterdag geleverd. Gelukkig is dat een vrije dag van mij. Bezorger stond gek te kijken dat ik het matras ging opmeten voor ik hem meenam, dit keer was de maat goed en klopt mijn bed na weken eindelijk.

100 euro extra betaald en na een maand nog altijd geen compleet bed

Om er voor te zorgen dat ik wanneer ik introk in mijn appartement, ik kon slapen op een bed, koos ik voor een meerkost van 100 euro voor versnelde levering. Op de leverdatum zelf was er geen tijdsinterval bekend dus ik moest zelf de hele dag (8u-22u was aangegeven in de bevestigende mail) de wacht houden. Rond 18u30 kwamen de bezorgers ter plaatse. Waren vriendelijk, maar spraken geen NL en ook geen Engels of Frans. De poten van het bed bleken te ontbreken en ik heb de ontvangst ondertekend voor de reeds geleverde stukken, op voorwaarde dat deze alsnog (die kerel beweerde de volgende dag) geleverd zouden worden. Dat was dus half augustus, en ik slaap nog altijd op mijn boxspringmatrasje op de grond. Er zijn al een paar mails en telefoontjes jullie kant op gegaan zonder enige vorm van respons. Ik verwacht op z’n minst zo spoedig mogelijk de poten als ook de centjes voor de versnelde levering retour. Jammer dat jullie niet reageren op mails of telefoons van klanten maar wel vragen om mijn mening. Nou bij deze.

Geweldige kinderboxspring besteld, eenvoudig in elkaar gezet, max 5 min. werk.

EENS EN NOOIT MEER!

Bed besteld, wordt tussen 8.00 en 22.00 geleverd. 2 dagen verder nog geen bed!

Heerlijk bed, perfecte levering !!

Nvt

Slecht

Heb een set gekocht bij hun hartstikke mooi, blij mee ,maaar nu heb ik de dekenkist er niet bij gekregen en de chauffeur zei ,zet het maar op de bon , dus ik een aantekening gemaakt op de bon dat ik de dekenkist nog mis, hij zegt ze nemen de volgende dag contakt met u op,nou heb nog steeds geen reactie,heb mails gestuurd waar ik geen reactie op krijg en bellen hoeft al helemaal niet ze nemen nooit op ,zijn te druk ,heel erg jammer dit

Mijn ervaring is goed maar de communicatie kan een stuk beter

Een dag voor de levering krijg je nog een apart bericht dat het bed tussen 8 en 22 uur bezorgd gaat worden. Die periode is wel erg lang een dagdeel zou een stuk acceptabeler zijn. Nu hadden wij pech want ons bed werd pas rond 20:00 uur bezorgd en zaten we 12 uur te wachten in ons nieuwe huis.

Het bed staat er, maar man man man wat een ongeregeld zooitje

Ik ervaar hetzelfde als vele 1-sterren-reviews voor mij. Ik gokte er op omdat er overal wel wat slechte reviews staan, hopend dat het voor mij anders zou uitpakken. Alles voorafgaand aan de 'bestel' knop oogt mooi en voordelig; het leveringsproces erna is buitengewoon slecht. Via (hun eigen?) transport partij 'Beddentransport' wordt een leverdatum ingepland, en vanuit daar worden schaamteloos lichtzinnig keer op keer afspraken niet nagekomen en verzet. Met de meest flagrante onzin als reden, en zonder dat je later ooit nog makkelijk met ze in contact kunt komen. To do's voor beddenleeuw: - Maak heldere afspraken met klanten: track en trace, met datum en geschatte levertijd ±1,5u. - Maak afspraken zo dat je ze 100% na kunt komen. Met jullie reputatie is er weinig ruimte voor fouten over. - Lukt het niet? Bespaar klanten de kinderlijke smoesjes; leveringsproblemen, de chauffeurs zijn op vakantie, adres ligt niet op de route. Kolder. - Zorg dat je ALTIJD binnen openingstijden je klanten te woord staat. Binnen 24 uur per mail, en binnen max. enkele minuten telefonisch. - Regel fatsoenlijke bezorgers, met wie degelijk nederlands te communiceren valt en die niet het liefste half werk leveren. - Neem klant(on)tevredenheid serieus. Leuk dat er blijkbaar voldoende bestellingen zijn, maar gegarandeerd dat deze puinhoop geen houdbare langetermijnstrategie is. Voorbeelden: Lever kleine missende onderdelen gewoon een dag later, compenseer voor ontevredenheid, en monteren bezorgers het bed niet? Reken daar dan ook geen geld voor. Simpel.

Slechte communicatie

Bed niet compleet, wacht nog steeds op reactie. Ik heb al 3 e-mails verstuurd maar geen reactie! Om te janken!!! Reageer gewoon op 1 van mijn e-mails, het hoofdboord kan ik niet bevestigen aan het bed. Tevens bezorgtijden erg slecht 0800-2200 tijdslot, de hele dag thuisgebleven krijg ik om 1700u een e-mail dat de levering is geannuleerd. 2 dagen later weer een e-mail met weet hetzelfde tijdslot. Slechte zaak!

Snel geleverd, maar vreselijke kwaliteit.

Eerst was ik zeer tevreden over deze boxspring. Snelle levering en ik hoopte op goede kwaliteit. Helaas gingen de springveren na enkele maanden al kapot en na 2 jaar is er echt niks meer van het matras over. De garantie erop is dan ook zeer kort.

Bed is prima, klantenservice echt bagger

Het bed ligt heerlijk, levering was op tijd. Miste onderdelen. Klantenservice is niet te bereiken, na een maand eindelijk reactie op mijn mail dat ze de onderdelen op zouden sturen. Een maand veder en nog niks

Oké

Bed werd snel geleverd, vriendelijke bezorger. Contact opnemen met de klantenservice is helaas niet mogelijk dus je moet hopen dat je bed compleet en je er dus geen gebruik van moet maken. Het bed ligt erg hard, maar dat verschild van persoon tot persoon.

Nooit meer

Bed is geleverd ,spijtig dat we betaald hebben We zijn nog aan wachten op ons topper Heb wel bewijs , dat we die nog krijgen , dan stuur ik een e-mail krijg je niks terug geen sterwaard

Bed goed, nalevering slecht

Bed werd vlot geleverd, binnen een week. Tijdslot slaat nergens op, tussen 8.00-22.00 uur. Levering op zich verder prima. Bed ligt goed, extra topper matras comfort de luxe ligt heerlijk volgens mijn dochter. Echter hadden wij er ook een molton bij besteld, deze zat er niet bij. Was wel voor betaald. Zou nageleverd worden. Ondertussen meerdere mailtjes achteraan gestuurd, geen reactie mogen ontvangen. Vind dit zeer slordig en slecht. Daarom raad ik dit bedrijf niet aan qua extra's. Als je alleen een bed nodig hebt, zou het wel kunnen.

Ik wacht nog altijd op mijn terugbetaling!

Mijn terugbetaling ging binnen de 15 werkdagen gebeuren. Na 3 weken heb ik nog altijd niets ontvangen

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.