Slecht

Ik heb een boxspring besteld, een maand voordat ik hem nodig had. 5 voorkeursdata ingevoerd maar bed werd niet geleverd. Klantenservice nam niet op, op mailtjes werd niet gereageerd. Na nog eens 5 voorkeursdata te hebben ingevuld kwam het bed uiteindelijk op de laatste datum. Te laat voor het familieweekend..

Waardeloos

Kwaliteit van bed is niks mis mee. Klantenservice is gewoon niet aanwezig en na 100x bellen en 3x langs geweest te zijn is het pas bijna in orde.

Alles was in orde , bed ligt heel goed

Bezorgen g was een ramp

De datum werd steeds verzet tot 3 keer toe en de chauffeur was onvriendelijk, sprak geen Nederland en smeet alles maar uit de vrachtwagen

Mooi bed

Netjes bezorgt Alleen jammer dat alle data die ik invulde niet mogelijk waren om te leveren

Zeer slecht bereikbare klantenservice

Na mijn bestelling bij Beddenleeuw kreeg ik de mogelijkheid voorkeursdatums door te geven voor de levering. Uiteindelijk zou de levering op 08-08-2023 (geen voorkeursdatum) plaatsvinden. Aangezien ik tot die datum op vakantie was heb ik direct meermaals contact opgenomen met Beddenleeuw. Helaas geen reactie mogen ontvangen. Gelukkig kwam de chauffeur laat op de avond en was ik inmiddels al thuis. De chauffeur sprak geen Nederlands noch Engels en wist zelf niet wat er afgeleverd moest worden. Hierdoor heb ik ook de verkeerde poten ontvangen (deze poten konden niet bevestigd worden onder mijn bed) Kan gebeuren natuurlijk. Wederom contact opgenomen met Beddenleeuw. Wederom geen reactie. Aangezien ik mijn elektrische boxspring niet zonder poten kon opbouwen was ik genoodzaakt zelf passende poten aan te schaffen a €50 euro. Na meerdere telefoontjes en mailtjes kreeg ik eindelijk bericht terug. Het is allemaal heel vervelend en begrijpend maar de persoon die er overging was met vakantie. Wederom e-mails gestuurd met de vraag of ik antwoord kon krijgen op mijn verzoek tot vergoeding van de zelf aangeschafte poten. Echter heb ik tot op heden geen reactie gehad. Een zeer kwalijke zaak! Het bed zelf is van goede kwaliteit en ligt heerlijk. De 1 ster is ook alleen voor het slechte contact met de klantenservice. Beddenleeuw is aan te bevelen mits de klantenservice wordt verbeterd!

Bed is netjes. Helaas niet goed afgesteld waardoor we zelf moesten demonteren en weer inslaat moesten zetten. Kwam niet op de afgesproken dag binnen, werd midden op de dag afgebeld terwijl wij aan het wachten waren. Verder is het bed wel van goede kwaliteit en slaapt me dochter nu goed

Bed besteld en gied afgeleverd, alleen niet binnen de 10 beloofde dagen.

Redelijke ervaring

Alles goed gegaan netjes afgehandeld.

Goede service en goed product

Goede levering, wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Bed is helemaal prima!

Geen service

Beden besteld met montageservice meermaals leveringsdatum veranderd Bedden niet volledig gemonteerd en dekbedden niet geleverd . Meermaals contact opgenomen maar ze zijn niet bereikbaar

Nette levering

De aftands bedieningen zijn stuk proberen te bellen maar geen contact. Gemaild maar tot op heden nog geen reactie. ( inmiddels meer dan 4 weken geleden) Hierdoor maar twee sterren. Beddenleeuw doe wat aan de service. Reageer op mails die gestuurd worden.

Niks aan de hand

Door de reviews werd ik een beetje zenuwachtig, maar netjes een mail wanneer her bed werd geleverd. Een dag van te voren het tijdslot. Tsja. Maar rond 19.00 werd alles compleet geleverd. Zelfs een extra anti allergie kussen erbij geleverd. Boxspring Isabella vinden wij overigens wel erg hard.

Niet compleet geleverd

Na 4 weken mailen en bellen en geen gehoor, maar naar de winkel gereden ze zeggen dat ik m'n geld terug krijg binnen 2 weken is nog maar afwachten. Bed is opzich prima te doen. Dekenkist niet er bij gekregen en in de winkel konden ze niks garanderen.

Zeer slecht

Op 14 januari heb ik aanbetaald voor een dure elektrische boxspring met tv. Op 4 augustus is het geleverd en gemonteerd. Maar daar moest ik wel naar hun kantoor toe om dit voor elkaar te krijgen. Ze zouden op 3 augustus komen. Niemand geweest. Bellen en mailen heeft totaal geen zin mensen. Bed is verder prima. Nu de tv nog. Dat is dus nu een grote drama. Er waren eerst geen tv dus die moesten ze zelf nog bestellen. Grote baas gesproken en zou op 25 augustus zeker geleverd worden. Niet dus. En nog een nieuwe poging gedaan en ze zouden op 1 september komen. Nope niemand dus. En nu op 2 september. Ik denk dat het niet zal worden. Het is een grote nachtmerrie om constant met hun bezig te zijn. Gestresst word ik hiervan. Een ander bedrijf zou of een waardebon geven. Of een bloemetje. Maar niet hoor. Ze zeggen dat het ontzettend druk is. Ik heb de grote baas zijn mobiele nummer. En bel hem. 0611031457. En hopelijk krijg je hem wel te pakken. Nooit meer een bed bij beddenleeuw. Binnenkort ga ik naar de rechtswinkel

Geen communicatie mogelijk en verkeerd geleverd product op verkeerde datum

Bed besteld en 5 voorkeurdata doorgegeven. Hierna niets meer gehoord van Beddenleeuw. Een week voor onze vakantie maar gemaild wanneer ze denken het bed te leveren, aangezien wij op vakantie gaan. Geen reactie terug. Op onze eerste vakantiedag krijg ik een mail dat het bed vrijdag geleverd gaat worden. Wij hebben gebeld en 3x gemaild dat dat niet uitkomt want we zijn op vakantie. Helaas geen contact. Op de bewuste vrijdag krijg ik 's avonds een mail dat het helaas die dag niet gelukt is om te komen leveren dus dat ze zondag het bed komen leveren. Weer gemaild dat er er zondag ook niet zijn, we zijn immers op vakantie. Bewuste zondag belt buurvrouw op dat er een bezorger voor de deur staat. Deze bezorger was erg gestresst en wilde het bed in de achtertuin achterlaten, want hij moest er toch vanaf ondanks dat er niemand thuis was. Buurvrouw heeft het opgelost en het bed in onze woonkamer laten neerzetten. Nu 2 weken later hebben wij het bed neergezet in de slaapkamer en wat schets onze verbazing; we hebben een bed besteld van 140x200, maar de bedboxen zijn 160x220 en de matras en hoofdbord zijn 140x200. Nu houd ik mijn hart vast om contact te kunnen krijgen om dit opgelost te krijgen. Hoe zijn al deze fouten mogelijk en waarom is er geen contact te krijgen met dit bedrijf?????

Super service!

Wij zijn zeer tevreden van de kwaliteit maar ook van de service! Ze houden echt rekening met de klant wat haalbaar is. Dikke pluim ook voor de chauffeur. Was lange oprit moest toch eindje stappen met de bedden. maar had er geen probleem mee afspraak is afspraak zei hij. Top een aanrader. Binnenkort bestellen we nog een boxspring!

Verschrikkelijk!

Geen contact mee gekregen; meer dan 20 pogingen gedaan (bellen en e-mail). Spullen nog niet ontvangen. Order geannuleerd met het verzoek geld terug te storten. Nog niets ontvangen. Inmiddels stappen genomen om het uit handen te geven. 1 ster gegeven omdat 0 sterren niet mogelijk is.

Om te huilen

Product wat besteld was gekregen maar op verkeerde poten en mist dekbed waarvoor wel is betaald. Communicatie nul komma nul via mail en telefoon

Heel slecht

Bed is niet zoals beschreven. Bij het in elkaar zetten kloppen de dingen niet. 2 verkeerde zijden geleverd van de boxspring en de topper is veels te groot. Ik heb meerdere malen proberen te bellen, geen gehoor en ook gemaild, niet eens een reactie. Als ik het wil retourneren kost het me 100 euro, terwijl het niet mijn schuld is.

Een positieve ervaring om via internet te bestellen !

Heb er 4 weken op moeten wachten omdat de boxspring ook geinstalleerd werd . Maar het wordt duidelijk gecommuniceerd via mail wanneer ze komen leveren en dat er een langere wachttijd was Jammer dat het plastic en karton niet terug meegenomen werd ...

Prima levering maar slecht contact

De levering was prima alleen heb ik verkeerde beddengoed gekregen en om dan in contact te komen met het bedrijf is een drama. Tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord en heb op alle manieren contact gezocht . Helaas nog steeds het verkeerd geleverde beddengoed hier liggen .

Slechte communicatie

Chaotisch qua communicatie over aflevering. Zit je te wachten heel de dag vanwege tijdslot van 8 tot 22 uur krijg je om 15 uur mail dat ze zondag komen...zonder enig overleg. Dan komen ze en is de bestelling niet compleet en deels verkeerd...dan bel je 20 x maar niemand neemt op. Mailen idem...0 reacties tot ik ging dreigen met rechtsbijstand enz..inneens overleg over nalevering. Daarover weer nauwelijks communicatie mogelijk en 3x wijziging datum zonder overleg. Uiteindelijk na 8 weken alles compleet. Advies.. koop aub elders een bed

I didnt get the topper, No contact possible

No contact possible, Looks like cheating

levering 30.08 of 31.08 niets ontvangen .levering vandaag 1 September geen levering van springbox

-------- Oorspronkelijk bericht -------- Onderwerp: Levering Van: Bedden Transport Aan: Cc: Geachte klant, Helaas hebben wij net als vele andere bedrijven te maken met enorme onderbezetting. Hierdoor gaat het vandaag (op 30-08-2023) helaas niet lukken om bij u te leveren. We werken met man en macht om alle leveringen zo goed mogelijk te laten verlopen, zodat we de leveringen niet hoeven uit te stellen. Natuurlijk begrijpen wij ook dat dit enorm vervelend is voor u, 1000 maal onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zijn genoodzaakt de levering te verzetten naar morgen (op 31-08-2023). De chauffeurs voor de levering morgen zijn al geregeld, zij gaan morgen hun uiterste best doen om de levering zo prettig mogelijk te laten verlopen. U kunt er zeker vanuit gaan dat uw levering morgen plaatsvindt. U heeft gisteren een automatische mail ontvangen, waarin het tijdvak van levering wordt aangegeven u mag deze mail als ongelezen beschouwen. Nog eventjes ter verduidelijking, de boxspring wordt morgen (op 31-08-2023) bij u geleverd. Excuses voor de verwarring. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Natuurlijk hadden wij het ook graag anders gezien. Met vriendelijke groet, Beddentransport Door jou verzonden Geachte klant, Helaas is het vandaag (op 31-08-2023) opnieuw niet gelukt om bij u langs te komen voor de levering. We hebben te maken met extreme onderbezetting, waardoor we de route helaas een aantal keer moeten verzetten. We werken met man en macht om de leveringen zo goed mogelijk plaats te laten vinden, zodat we de leveringen niet hoeven te verzetten. Onze oprechte excuses voor het ongemak, wij begrijpen ook dat het enorm vervelend is dat de bezorgers opnieuw niet bij u langsgekomen zijn voor de levering. De boxspring wordt morgen (op 01-09-2023) met zekerheid bij u geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Beddentransport. Vandaag 1 September 2023 nog steeds niets ontvangen .

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.