Klantenservice onbereikbaar

Er is geen enkele vorm van klantenservice. Telefonisch en via email zijn ze onbereikbaar. Meerdere gebeld en gemaild omdat ik de datum van bezorging wilde laten verzetten. Ik kreeg echt niemand te pakken, maakte niet uit welke dag of tijdstip. Werken er uberhaupt wel mensen?! De bezorging werd door Beddentransport gedaan, kreeg hen ook niet telefonisch te pakken. Uiteindelijk op de dag van bezorging te horen gekregen dat ze geen chauffeur hebben dus het werd alsnog verzet naar een zaterdag. Gelukkig was ik toen thuis dus geen probleem. Alles is bezorgd en waren vriendelijke mannen die het bed in elkaar hebben gezet. Ze belden 15min van tevoren dat ze eraan kwamen. Daar heb ik dan niets op te zeggen maar helaas geen contact te krijgen met Beddenleeuw. Doe hier wat mee Beddenleeuw!! Het kan echt niet dat jullie emails en telefoontjes gewoon niet beantwoorden!!

De levering heeft iets langer geduurd maar verder ben ik zeer tevreden. Bed snel en goed in elkaar gezet ziet er goed uit. Goede sevice dank u wel.

Ramp

Nog steeds niets ontvangen, en op geen enkele manier bereikbaar!!!

Slecht

17 Juli Boxspring Nina met montage besteld leuke met gratis dekbed+kussens en topper 10 Augustus zou het geleverd worden tijdslot erg ruim van 0:800 -22:00 heel de dag gewacht maar er kwam geen bed zelf geen mail of telefoontje. Toen gaan bellen en mailen maar geen reactie tot op de dag van vandaag ze reageren gewoon niet. Nu heb ik de ConsuWijzer ingeschakeld hebben een brief opgesteld voor mij en die heb ik aangetekend verstuurd moeten binnen 2 weken reageren wanneer ze komen zo niet gaat mij klacht na de Geschillencommissie of rechter dus afwachten maar. Ook dom van me zelf had de reviews moeten lezen waren niet best een hoop klachten ook dat ze niet bereikbaar zijn

Goede service, voor herhaling vatbaar.

Goede prijs / kw.aliteit, vlotte levering.

Nooit meer

Leveren niet, klantenservice onbereikbaar

Slechte klantenservice

Topmatras verkeerd geleverd. 5 mails verstuurd maar geen reactie. Pas na een week dagelijks bellen werd er opgenomen.

Goed bed maar zou hier niet weer bestellen.

Na de toch al slechte recensies had ik toch besloten hier een bed te bestellen. Ik had uitgerekend wanneer ze ongeveer zouden komen en dat klopte. Wel jammer dat je een hele dag thuis moet blijven voor het bezorgen maar dat was in mijn geval geen probleem aangezien ik vakantie had. Complimenten voor de aardige chauffeur, die belde dat hij er met 1 uur was en dat klopte ook. Maar toen ik het bed in elkaar zette miste ik een deel, op de site gelezen en dit artikel hoort er standaard bij. Dus een mail gestuurd en nu 3 weken later nog steeds geen antwoord terug. Ik ben er klaar mee en ga me er verder niet meer druk om maken. Het bed heb ik geen klachten over maar hoe het bedrijf is in antwoorden, nee ik zou hier niet weer bestellen en zou anderen ook niet aanraden het te doen.

Niet geleverd en onbereikbaar

Bezorgdagen ingevuld, zoals verzocht. Krijg een keurig telefoontje, dat de bezorging pas een week later kan. Prima. Niet leuk, maar vooruit. Op zaterdagmiddag komt er vervolgens een mail dat het bed toch niet op dinsdag geleverd kan worden. Het wordt donderdag. Geen tijdvak, wordt een half uur van tevoren gebeld. Vandaag van 08:00 tot 22:00u gewacht. Geen bed. Hele dag getracht te bellen. Maar de hele ochtend een bandje met het is te druk. In de middag is het bandje eraf. Maar blijft de telefoon overgaan. Kortom: wat een ongelooflijk slecht verhaal. Ik ga me beroepen op mijn recht als consument. Ik wil van deze club geen bed meer. Gewoon mijn geld terug en ergens anders een bed kopen. Bij een betrouwbare winkel. Dat dit kan in Nederland. En het thuiswinkel waarborg embleem, zegt dus ook niets. Kompleet waardeloos.

Geen communicatie

Boxspring besteld op 2/8. Levering gepland op 30/8 (tijdslot van 14u). In de middag een mail dat het niet lukt en uit hunzelf zonder communicatie verplaatst naar 31/08. Om 17u30 savonds (dus ik wacht al van 8u smorgens) opnieuw een mail dat het niet lukt en opnieuw uit hunzelf zonder mede akkoord verplaatst naar 01/09 met opnieuw een lange tijdslot. Wanneer je mailt antwoorden ze niet, al verschillende malen geprobeerd, als je belt nemen ze gewoon niet op en via de chat ook geen gehoor. Dit vind ik ongehoord, mensen dagen aan het lijntje houden. Ik raad het niemand aan en zal klacht neerleggen bij de consumentendienst.

Extreem waardeloos bedrijf, bestel hier niet!

BESTEL HIER NIET. Bestelling nooit ontvangen. Contact met het bedrijf is ook onmogelijk. Ik heb heel vaak gebeld en ik heb meerdere mailtjes gestuurd. Ik krijg niks van te horen en er valt geen contact met ze op te nemen. Het zijn *** ls we niet snel iets van contact met ze kunnen krijgen gaan wij aangifte doen bij de politie want er is nu wel een grote som geld weg. Nogmaals, bestel hier niet!!!

Geen bestelling ontvangen..

Wat een grap, ik krijg een verzoek tot het geven van een beoordeling…. A. Ik probeer al weken contact met dit bedrijf te krijgen naar aanleiding van een geplaatste bestelling, totaal geen respons. B. Ik heb geen bestelling ontvangen, niet eens een afleverafspraak… wellicht dat het door mij bestelde bed, uiteindelijk best geleverd wordt, en wellicht dat de kwaliteit fantastisch is, maar dat is vooralsnog een vraag voor me.

Excellent quality, quick delivery!

We were positively surprised by the quick delivery. It took less than 1 week for the bed to be delivered. The quality of the boxspring and matras were great. We will order more in the future!

Waardeloos bedrijf

Bed besteld en datum gekozen om te leveren op de dag zelf vrij genomen werd ik om 10 uur gebeld dat ze niet kwamen door personeels tekort nu werd het 4 dagen later bezorgd op een zaterdag €80 euro betaald om het bed boven te brengen en te monteren maar het werd gewoon in de woonkamer gezet omdat ze de draai niet lekker konden maken bij de trap en als klap op de vuurpijl.... geen topper die werd ooit eens geleverd zeiden ze rare Duits sprekende bezorgers maar wisten natuurlijk niet wanneer .... gelijk gemaild en gebeld geen gehoor reageren nergens op. Op hoge poten een week later 1.5 uur gereden naar de winkel en de topper geëist zodat we konden slapen ze vertelde dat het allemaal te druk is voor ze en ze het eigenlijk helemaal niet aankunnen met alle bestellingen stop er alsjeblieft mee Beddenleeuw.... Wacht nog steeds op reactie

Dramatisch slecht

Dramatisch slechte service. Boxspring inclusief montage besteld. Tijdens montage hebben de monteurs schade aan de muur en vloer aangebracht in onze logeerkamer door onzorgvuldig handelen (lees: met vieze handen aan witte muren zitten en bed verplaatsen door schuiven i.p.v. tillen). Dit heb ik direct doorgegeven aan Beddenleeuw. Echter zijn zij van mening dat zij niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden, omdat er “gebrek aan ruimte” zou zijn. Dus een slaapkamer van 12m2 is voor monteurs van Beddenleeuw te krap om een bed van 90x200cm te plaatsen zónder schade aan te brengen… Eveneens is de montage inadequaat verlopen. Het voetbord heeft nooit vast gezeten, maar zat na één keer slapen helemaal los. Tevens vond ik allemaal losse schroeven onder het bed. Als oplossing gaf beddenleeuw dat ik maar zelf gaten in het bed moest boren. Erg bijzonder… door de inadequate montage heeft het bed zelf helaas ook schade opgelopen. Overigens heb ik nooit excuses aangeboden gekregen en reageert beddenleeuw niet op e-mails of contactformulier via hun website. Mijn tip: bestel hier niet! Gelukkig heb ik via rechtsbijstand compensatie gekregen.

Nooit meer!

Nooit! Maar dan ook echt nooit meer!! Ruim 2 maanden geleden mijn bed besteld. 3x voorkeursdata moeten invullen waar niks mee gedaan wordt. Word ik eindelijk gebeld voor een afspraak, wordt het nóg later. Ik moet thuis zijn tussen 8-22u maar de dag vóór de levering krijg ik een mail met tijdvak. Wat een grap! 1 dag van tevoren mail dat mijn tijdvak is: tussen 8-22u! Zorg ervoor dat je zeker thuis bent anders moet je bijbetalen, hè! Om 7u opgestaan, heel mijn bed uit elkaar gehaald, krijg ik ‘s middags een mail dat het ze toch niet gaat lukken vandaag. Ze komen morgen. Oja. Je hebt gisteren een tijdvak van ons gekregen, die mag je aanhouden. Excuses voor de verwarring. Bellen heeft geen zin want de lijn wordt gewoon verbroken. Echt nooit meer! Wat een ongelooflijk onprofessioneel bedrijf! Hebben niet eens het fatsoen om je als een mens te behandelen. Wat een drama!

Matigjes

Verkeerde topper geleverd. Het telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn is niet in gebruik. Hebbdebk ik wel 40x gebeld, via de chat in contact geprobeerd te komen en gemaild. Geen reactie.. Uiteindelijk op goed geluk die kant op gereden. Kon geen excuus vanaf. Service is 1 groot drama.

Rommelig

Ik heb mijn bed in twee delen gehad en is nog niet compleet omdat ik de bevestiging mis om het hoofdbord aan mijn bed te bevestigen. Je wordt aan de telefoon wel snel geholpen en correct maar alles kan veel beter.

Leuke site, bezorging laat te wensen over.

Eerst mag je allerlei voorkeurs dagen opgeven wanneer je bed bezorgd mag worden. Vervolgens krijg je mail, dat ze er niet aan kunnen voldoen en dat je opnieuw voorkeursdagen op moet geven. Dan krijg je de dag voor bezorging mail met een tijdsblok tussen 8 uur in de ochtend en 22 uur in de avond. Je moet dus de hele dag thuis zijn om je bed in ontvangst te nemen. Het bed zelf is hartstikke goed, alleen het bezorgen laat lang op zich wachten en het tijdsblok is veel te groot.

Perfecte vlotte service

Bed is zoals beloofd. Vlot en netjes geleverd en prima kwaliteit.

Super snel en prachtig bed

De bestelling was geplaatst de keuze momenten vond ik fijn. Het bed is 's avonds geleverd en de bezorger was vriendelijk. Ook al was het een dag later dan aangegeven we kregen netjes een telefoontje dat hij er over 15 min zou zijn.

Hele dag gewacht van 8:00 tot 22:00 GEEN LEDIKANT GELEVERD

Klant mag niet 2 dagen voor levering annuleren of verplaatsen Beddenleeuw dat wel doet , op de valreep afspraak verplaats mijn vertrouwen in de Beddenleeuw schaad omdat zij geen duidelijke reden geeft waarom zij de afspraak verplaatst , levering aan het rekken is.

Slecht

Boxspring en matras verschillen van kleur en ik wacht nog steeds op het hoofdbord. Telefonisch, via de mail en via de chat krijg ik geen contact met Beddenleeuw.

Kwaliteit voor weinig

Snelle levering, goede kwaliteit, matrassen een beetje hard maar slaapt lekker. Snel in elkaar gezet

Totaal geen service.geen bereikbaarheid..

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.