Slecht

21/3-2024 boxspring besteld. Na heel veel mailtjes mijnerzijds boxspring op 25 mei teruggehaald omdat het hoofdbord niet goed te krijgen was. Mij werd beloofd dat mijn geld zou worden terug gestort binnen twee weken. Nu vier weken verder nog steeds geen geld en geen bed. Op mijn mailtjes hierover wordt helemaal niet meer gereageerd. Het is in en in triest dat je zo met klanten omgaat. Ik ben zeer verdrietig en boos

waardeloos!!!!

Op de afgesproken leverdatum komen ze niet opdagen. Geen mailtje briefje in de bus. Ze zijn verder tot nu toe onbereikbaar.

Snelle maar onnauwkeurige levering

Eerst word beloofd montage. Personeel die komen monteren doen geen moeite om spullen boven krijgen en zeggen vanuit het niets dat het niet gaat en zetten het neer en gaan. Missen een deel van bestelling ( dekbed ovetrek molton etc) Deze zijn wel nagestuurd maar eerst nog wel een verkeerde maat opgestuurd. Dan na melden wel snel weer de juiste maat door gestuurd. Matig maar zal twee keer nadenken voordat ik hier weer bestel.

Bestel hier niet!

Drie weken geleden besteld en tot op heden geen bevestiging en geen bed. Contact opnemen met het bedrijf is niet mogelijk. Beantwoorden de telefoon, chat en mail niet. Bestel hier niet. Het zijn oplichters

Slechte service

Naast dat ik mijn bed ruim 3 uur te laat binnen kreeg, Was mijn bestelling ook incompleet. Ik had bij mijn bed gelijk nieuw beddengoed besteld, Dit was 99,95 euro. Het stond op mijn factuur en al. Desondanks dat ik er voor heb betaald en het op mijn factuur stond stond het niet op de paklijst van de bezorgers. Nu heb ik op meerdere manieren contact proberen te zoeken, Meerdere keren gebeld en gemaild. Als ik bel wordt er opgehangen voordat er word opgenomen, als ik het contactformulier op de website invul krijg ik mijn bericht in mijn mail maar volgens mij gaat deze niet door naar beddenleeuw want ik krijg puur mijn bericht, geen ontvangst bevestiging ofzo, en via de mail reageren ze gewoon niet..... Ik vind dat ik op zijn minst mijn geld terug mag ontvangen van het beddengoed...

Gewoon heel slechte communatie

Bestelling geplaatst, moest hem helaas door onverwachtse kosten dierenarts, dezelfde dag weer annuleren. Dat was op 12mei jl. Ik weet dat voor terugggave aankoopbedrag, 14 dg voorstaat. Ik heb meerdere malen via email gevraagd of dit svp eerder kon. Zelfs geprobeerd te bellen, totaal geen gehoor!! Wat ik onbegrijpelijk vind en totaal NIET klantvriendelijk is ook het feit dat de klant WEL begrip moet hebben voor het niet na kunnen komen van hun afspraken en/of niet op de hoogte worden gesteld v evt vertraging aan hun kant! Reviews gelezen, heb toch de gok gewaagd... Een paar dagen geleden nog 1x geprobeerd via email, let wel het nu nu inmiddels 29mei, weer geen reactie. Waar hebben we het over een paar dagen?? Totaal geen empathie!! Was van plan hier mijn bed toch weer te bestellen, maar gezien het respectloze gedrag van dit bedrijf, geen reactie, zie ik hier vanaf. Geen vertrouwen meer!! Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt!!

Bed binnen twee weken geleverd.

Na het lezen van de wisselende reviews toch maar een boxspring bij de beddenleeuw besteld. Met een positieve ervaring tot op heden! Boxspring Isabella is binnen 2 weken geleverd. 14-5 besteld, 27-5 geleverd. De chauffeur kwam 3 uur laten dan het aangegeven tijdslot, wat overigens een vriendelijke man was. Dat was eigenlijk het enige kleine minpuntje. Desondanks krijgt Beddenleeuw 5 sterren. Het bed was goed verpakt in plastic en de hoeken waren met karton beschermd. Na het naar boven tillen (wat met 2 personen prima te doen is) was het een kwestie van poten eronder schroeven en neerzetten. Het bed blijkt na een eerste inspectie in goede staat geleverd. In plaats van een standaard 4cm topper heb ik de prestige koudschuim topper van 8cm mee besteld. Een lekker stevige topper. Het bed is tot op heden wat ik ervan mag verwachten. Samengevat: Degelijk bed, goede topper, goed verpakt, snel geleverd, zeer competitieve prijs

Heel slecht

Mijn bestelling zou maandag 27 mei bezorgd moeten worden, ik heb hem helaas niet gekregen. Ik heb de hele dag op jullie gewacht en ik heb ook mijn andere afspraken afgezegd speciaal voor jullie, hoe kan dan zijn dat jullie het niet bezorgen en jullie laten ook niks van weten. Apart van dat heb ik geprobeerd om contact met jullie op te nemen en jullie nemen niet eens op vanwege de "drukte" Ik vind dit echt vervelend want ik wacht zeker al 2 weken om die bestelling te krijgen en uiteindelijk geven jullie een leveringsdatum en het wordt toch niet gedaan!

Niet altijd afgaan op reviews van anderen. Wij hebben twee bedden besteld Kulala in de kleur zilver grijs lijkt ook wel een beetje op licht taupe, hele mooie kleur. Deze bedden zijn voor onze kleinkinderen als ze bij ons gaan logeren. Alles is geleverd bed poten moet je zelf er in draaien, je kunt met je vingers voelen waar een een deukje zit waar de poten in gedraaid moeten worden, dus de gaten zitten er echt wel, even voelen en zoeken. Wat wel een beetje jammer is, is dat het hoofdbord vast zit aan één koppelstuk, dat is wat weinig om goed en stevig vast te zitten ( doe er gewoon twee op) dit hebben wij zelf opgelost met extra koppelstukken die je wel ergens kunt bestellen. Voor ons voldoet alles aan onze wensen. Bestelling duurde een week langer, maar het moet voor bezorging natuurlijk ook ingepland kunnen worden, we kregen twee bezorg tijden door wat eigenlijk neerkwam gewoon de hele dag wachten, en wachten duurt altijd lang. Maar om half vijf is het bezorgd en vooraf werd er nog even telefonisch contact opgenomen dat de bezorgers er binnen 20 minuten zouden zijn. Dus al met al prima verlopen wij zijn tevreden, helemaal top hoor Beddenleeuw

Spannend!

Boxspring besteld voor de kleinzoon. Leveringsuur werd gemeld tussen 8 en 12.(verlof genomen) Maar geen bed te zien.....kleinzoon van 8 erg teleurgesteld want was al 10 dagen aan het wachten op zijn bed.... Proberen bellen ,e-mail gestuurd ,geen antwoord. Rond 18 u kreeg ik dan bericht dat ze in aantocht waren....eind goed al goed. Zou toch fijner zijn als ze vertraging hebben dat ze dat dan ook laten weten.

Helemaal tevreden

Ik had aangegeven dat de bedden na een bepaalde datum pas geleverd konden worden. Hier werd gehoor aan gegeven. De bedden zijn ook geleverd op de dag dat is aangegeven. Wel waren ze veel later dan het tijdblok dat is aangegeven daarom 1 sterretje minder. Het zou perfect zijn geweest als ze eventjes hadden gebeld of als de klantenservice bereikbaar was. De chauffeur was zeer vriendelijk en de kleuren van de bedden waren in het echt veel mooier dan dat ik had gedacht. Ook de kwaliteit is goed. Ik ben zeer tevreden.

Valt van ellende uit elkaar

2 week geleden beddenleeuw gemaild met foto’s dat het hoofdbord van de boxspring was afgevallen, met als gevolg dat t hele bed niet meer bijelkaar blijft staan. Nog geen jaar oud is dit bed. Geen mail terug gekregen.

Positieve review Beddenleeuw.

Ondanks veel negatieve reviews eens een kijkje genomen want: reviews gaan veelal over 'slechte' levering. Bedden zagen er prima uit en prijstechnisch zeer interessant, mede vanwege extra korting i.v.m. verbouwing. Wat kleurstaaltjes ontvangen. tevens gevraagd naar de negatieve reviews. Komt veelal door tekort aan chauffeurs. Daarom gaat er inderdaad blijkbaar wel eens iets niet goed. Daar zat zeer zeker verbetering in volgens BL. Afhalen daarentegen zou geen problemen moeten opleveren gaven ze aan. Voordeel bij afhalen zou zijn dat het heel snel kon i.v.m. eigen productie. Uiteindelijk de gok genomen en bed uitgekozen. Kreeg vrij snel een bevestiging evenals een tijdstip van afhalen (binnen één week). Op afgesproken tijdstip netjes gemeld. Er was toch een klein hobbeltje op de weg ontstaan. De order bleek niet in productie te zijn genomen door afwezigheid van een persoon en dus was niet alles direct gereed. Of ik heel even kon wachten, dan zouden ze de ontbrekende elementen direct fabriceren. "kom anders even mee naar het magazijn, kan je het zelf zien hoe ze het maken" ... Na een korte intermezzo (nog geen 20 minuten) waren de ontbrekende elementen gereed. De magazijnbeheerder, met gekneusde enkel, heeft zelfs alles in de auto geladen voor mij. Dus alle lof voor deze mensen. Mag ook gezegd worden natuurlijk. Kwaliteit bed: Is het een boxspring? Er zullen zeker betere zijn. Onderstel is niet echt allerbeste wat je zult vinden maar het is zeker geen mindere kwaliteit dan de bedden die je aantreft bij Ikea, Jysk, Leen Bakker of Kwamtums. Afwerking stof: gewoon zeer net afgewerkt. Vrij dikke stof. Goed verpakt in dubbel-laags plastic voor transport. Installatie: Pootjes eronder draaien en hoofdbord vastklikken. Dus geen ikea zelfbouw maar kant en klaar. Staat binnen paar minuutjes. Matras: Vrij stevig matras die wij hebben uitgekozen. Lees wat negatieve reviews over hardheid. Tja, kies dan een zachtere matras of ga eerst testen voordat je een bestelling plaatst zou ik

matig

Communicatie slecht, telefonisch niet bereikbaar. bij aflevering was de gratis topper van de actie niet meegeleverd, deze zou nagestuurd worden, nog steeds niet ontvangen. De kwaliteit is wel goed.

Correct. Beleeft komt afspraken na

Goed bedrijf beleefd correct snelke reactie na email . Dus top

Snelle levering en goede kwaliteit. Bij de levering waren ze super vriendelijk en behulpzaam. Het bed ligt ook super goed. Ben heel blij met mijn aankoop!!

Een mooie positieve ervaring!

Bed kwam op tijd aan en ligt heerlijk, ook ben ik erg tevreden met het vriendelijke personeel dat het afgeleverde, dank jullie wel hievoor. Jullie verdienen daarom van mij 5 sterren!

Geweldig goed

Online besteld,datum en tijdslot en mooi op tijd geleverd. Fantastische boxspring,als een roos geslapen. Echt een aanrader.

Mooi en goed bed, lage prijs en goede service

Ik moet bekennen dat ik wat nerveus werd toen ik de slechte reviews las. Die zullen ongetwijfeld terecht zijn geweest, ik zou dat ook hebben gedaan bij slechte service. Echter schrijf ik ook een review als het wél goed gaat! En dat was gelukkig het geval. Bij de allereerste bezorgpoging was het raak. Ik werd netjes een half uur van tevoren gebeld door de bezorger dat hij er zo zou zijn. Ik vroeg meteen aan de chauffeur of hij mij dan ook kon helpen met naar boven brengen van de boxen, omdat ik alleen was. Hiervoor had ik niet betaald en het is ook niet standaard. Maar ik kreeg meteen het antwoord: Tuurlijk, geen probleem! Een zeer vriendelijke en behulpzame bezorger. Alles was ook compleet en het bed zag het prachtig uit! En last but not least... mijn 93-jarige vader slaapt er inmiddels heerlijk op! Dus bij deze, chapeau Beddenleeuw! Ik hoop op meer goede reviews voor jullie. Mvg, Arie

Heerlijk bed. Er was even wat verwarring over de levering maar alsnog op de originele leverdatum geleverd

Met wat uitstel alles keurig geleverd

Na alle negatieve revieuws toch wat spannend of de boxspring op tijd zou komen. Woensdag werd donderdag, donderdag werd vrijdag. Iets eerder dan verwacht is alles op vrijdag keurig geleverd! Bed voldoet aan de verwachtingen. We zijn er blij mee.

Prima levering binnen tijdsindicatie

Voordat het bed geleverd werd, kreeg ik ruim van tevoren een uitgebreide mail met duidelijke leverdatum en tijdstip. Levering keurig met bezorgers die alle onderdelen binnen zetten. Zelf simpel in elkaar te zetten en past prima. Mooi bed voor een lage prijs in verhouding.

Heerlijk bed!

Mooie boxspring voor onze dochter gekocht, 11 werkdagen later geleverd (1 dag later dan gepland). Snap alle slechte reviews niet echt. Chauffeur was heel aardig, heeft zelfs 1 box tot boven getild. Volgende maand zijn onze zonen hun kamers aan de beurt en zullen dan weer bij Beddenleeuw hun boxsprings bestellen.

Mooi bed

Komt op tijd ,, alles was compleet mooi

Bed is goed, levering op zn spaans

Het bed is prima bevallen voor mij zoon. De cinderella heeft een mooie prijs en de kwaliteit is vooralsnog prima. Alleen het transport was helaas verzet. Ik kreeg dit las helaas rond half 10 in de ochtend te horen. Deze was verzet naar de volgende dag in de tijdsvak van de ochtend en middag. Ik moest 2 dagen thuisblijven hierdoor en het bed kwam pas heel laat in de avond rond 21:30u. Dus ook weer niet in het opgegeven tijdsvak. Was dit de eerste dag geleverd dan was het 4,5/5 sterren en nu 3 sterren. De mannen waren wel aardig van het transport. Al met al het bed bevalt goed tot nu toe dus ik ben er blij mee en mijn zoon ook. Dus ik beveel ze wel aan alleen het transport moet je maar even op spaanse gedachten nemen.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.