Matig

Bezorg tijd is veel te ruim (tussen 08.00-22.00) Topper is verkeerd geleverd dus een email gestuurd. ze gaven aan dat ze de juiste topper zouden opsturen. Sinds dien is er radio stilte. Op mails wordt er niet meer gereageerd en de telefoon nemen ze niet op. Na het lezen van alle slechte revieuws ben ik blij dat mijn bed geleverd is maar ik zou er nooit meer iets bestellen.

Bestelling niet compleet

Boxspring besteld met voetbord (waar je dus ook meer voor betaald). Bij levering bleek voetbord niet aanwezig te zijn. Chauffeur zei me dat beddenleeuw contact met mij zou opnemen en het voetbord zou naleveren. 3 weken later nog niks gehoord van beddenleeuw en wanneer ik zelf probeer te bellen krijg ik geen antwoord.

Op tijd geleverd, goed en snel in mekaar gezet

Pluspunten: het bed was redelijk binnen de afgesproken tijd geleverd en snel en goed in mekaar gezet. Minpunten: Het bed was niet in de gewenste formaat geleverd, waardoor ik nieuwe beddengoed moest aanschaffen. De communicatie met Beddenleeuw is zowel telefonisch als per mail heel erg slecht, jammer. Ik heb ze nooit kunnen bereiken. Misschien had ik pech.

perfect op te volgen en snelle levering

vlotte bestelling en levering

Top product en geleverd volgens afspraak

alles is volgens afspraak verlopen 1 min puntje is de leveringsafspraak Mail ontvangen dat ze vandaag leveren tussen 08:00 en 22:00u dus moest ik me een dag verlof nemen ipv een halve dag. voor de rest niks op aan te merken

Ik wacht al 3 maanden op mijn bed die niet geleverd is. Beddenleeuw is super slecht bereikbaar.

Beddenleeuw is heel slecht bereikbaar. Noch via de mail, via de chat noch telefonisch. 2 x vrij gevraagd van werk om thuis te wachten op de levering. Tot 2 keer aan toe is dit afgezegd op dezelfde dag. Zeer slecht dit. Ik eis mijn geld volledig terug.

In de showroom wezen kijken, klein maar wel duidelijke uitleg. Vervolgens online besteld en netjes op tijd geleverd. Mijn dochter is heel blij met het bed

Super !

Super bed mooi afgewerkt goed geleverd en in nog geen 10min stond hij op.

Slecht

Heb geen goeie matras ontvangen en beantwoorden mijn mails niet

Goede prijskwaliteit

Moeilijk telefonisch in contact te komen

Tot op heden mijn bed niet ontvangen en dat terwijl jullie wel het geld hebben ontvangen.

Zeer slechte ervaring, heb tot op heden mijn bed niet ontvangen. Wij hebben dagelijks gebeld en gemaild maar geen gehoor nog reactie. Wij ontvangen graag ons geld terug of doen aangifte

Zeker geen oplichters

Ik had een bedbesteld zonder de reviews telezen en ik had er een hard hoofd in Ik dacht dat het oplichters waren maar de volgende dag werd ik all gebeld voor de leveringsdatum En week later had ik me bed Top bedrijf top bedden

Verkeerde kleur geleverd, geen contact te krijgen

Bestelling werd vrij vlot en op de beloofde dag geleverd. Bezorger was erg gehaast en bij het in elkaar zetten van het bed bleken er twee verschillende kleuren geleverd te zijn: grijs en beige. Daarnaast zwarte vlekken en een beschadiging aan de stof aangetroffen. Bellen levert niets op aangezien de verbinding steeds verbroken wordt. Via e-mail een klacht verstuurd inclusief foto's maar ook hier geen reactie. Beddenleeuw mag dan een van de goedkoopste zijn, maar ik raad aan om wat extra te betalen bij een andere partij en wel een goede service en levering te ontvangen.

Geleverd op de afgesproken dag

Geen contact mee te krijgen en geld nog steeds niet terug

Vreselijke organisatie, reageren niet op mail ej telefoon. Maar innen wel geld

Bezorg moment is niet normaal ruim 8.00 tot 22.00 bed slaapt heerlijk.

Bezorg moment is niet normaal ruim 8.00 tot 22.00 bed slaapt heerlijk.

Zeer slechte communicatie

Geen contact mee te krijgen. Nemen geen telefoon op, geen reactie via mail of chat. (Vaak gebeld, altijd hetzelfde bandje) Op afgesproken leverdatum niemand gekomen, tijdslot van 8 tot 22 uur, heel de dag voor Piet snot gewacht. Na een week.....geen reactie!!!! Van België naar Zaltbommel gereden om verhaal te halen. Nieuwe datum.. Tweede leverpoging, zelfde tijdslot. Gelukkig om 17 uur bed geleverd. Had weinig vertrouwen, maar uiteindelijk mooi bed en vriendelijke mannen die bed in elkaar hebben gezet.

Zeer slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen

Beddenleeuw is goed in het goedkoop aanbieden van bedden hier is alles dan ook over gezegd. Bed zou ten eerste binnen 20 werkdagen geleverd worden, dit duurde bijna 2 maanden uiteindelijk. Aantal keer een mail gekregen waarin ik mijn leverdatum moest aangeven. Eerste twee keer is dit uitgesteld. De derde keer zou mijn bed op een vrijdag komen met een tijdslot van 08:00 tot 22:00 uur in de avond. Door het ruime tijdslot een dag vrijgenomen omdat er gedreigd wordt met €75 aan extra kosten als je niet thuis bent. Heel de vrijdag heb ik gewacht op het bed om vervolgens einde van de dag een mail te krijgen dat het niet gelukt is en dus zaterdag komen. Zaterdag weer van alles moeten regelen om maar te zorgen dat er niet extra kosten in rekening gebracht worden, door het niet verkregen tijdslot sta je als klant volledig in the dark. Als je belt naar Beddenleeuw krijg je altijd een bandje met wij zijn druk en de verbinding word na 30 seconde verbroken, tevens wordt er niet geantwoord op emails. Kortom het bedrijf is niet bereikbaar. Uiteindelijk is het bed geleverd en heeft een kwaliteit waarvan je denkt dit had wel wat hoger gemogen. Zo heb ik een extra's kussens en dekbed besteld bij het bed voor €100, maar dit lijken wel kussens van een kringloop winkel, er zitten minimaal aantal veren in waardoor het kussens effectief plat is. Op internet worden dezelfde kussens en dekbed voor veel minder aangeboden. Bij de levering werd er wel netjes 15 minuten van te voren gebeld, alleen vergat de chauffeur de helft van de onderdelen af te geven. Door oplettend te zijn nog net optijd de chauffeur kunnen stoppen, anders had ik waarschijnlijk weer maanden op een nalevering moeten wachten zoals andere mensen. Ik raad dit bedrijf niet aan mede door de slechte kwaliteit en de zeer slechte communicatie. Als de kwaliteit iets omhoog gaat en de communicatie vele beter wordt heeft dit bedrijf wel de potentie om een goede leverancier te zijn van bedden.

Alleen de bezorgers verstaan niet zo goed Nederlands. Verder alles prima!

Snelle levering dat wel maar succes met contact te krijgen met hun

Bed snel geleverd maar geen topper ivm een kapotte machine (word gezegd). oké kan,shit happens maar vervolgens hoor je niks meer en contact is nagenoeg onmogelijk (meerdere mails gestuurd geen enkele reactie. Getelefoneerd als het te druk is word de verbinding verbroken en word en gewoon niet opgenomen. Uiteindelijk contact en word gezegd dat de topper met de reguliere rit meegaat oftewel als hun in de buurt zijn. Nou dacht het niet na aandringen 1,5 week later zou hij geleverd worden. Tijdvak van lik me l*l van 08:00 t/m 22:00 en kan uitlopen. Zit de hele dag te wachten krijg ik om ong 15:30 telefoon dat de bestuurder onwel geworden is. Topper word een dag later bezorgd (in telefoon gesprek word beloofd dat ik dag erna tussen 10:22 en 15:30 me topper kan verwachten. Nou je raadt het al dat was rond half 6 pas en de bestuurder gezegd dat het de dag eerder niet geleverd kon worden ivm een kapotte machine (dus iemand liegt ook nog)

Betaald voor levering in 2 dagen, niet nagekomen geen geld terug

Bed slaapt goed, wel erg stevig matras. Bij ons bed konden wij kiezen om tegen een meerprijs van 100 euro het bed binnen 2 dagen geleverd te krijgen. Helaas kwam het bed pas de week erna op een dag die wij niet als voorkeur hadden aangegeven. Meerdere keren gevraagd om terugbetaling van de 100 euro, geen reactie ontvangen!

Slecht!!!

Reeds in mei 2023 een boxspring besteld. Nog steeds niet geleverd. Firma is op geen enkele manier bereikbaar. Nu krijg ik een mail binnen om het bed dat ondertussen geleverd is te beoordelen. MIJN DOCHTER SLAAPT ONDERTUSSEN AL 3 MAANDEN OP EEN MATRAS OP DE GROND. GEWOON SCHANDALIG!!

Slecht

Niet bereikbaar. Afspraak wordt niet nagekomen. Ondertussen wacht ik alweer een paar weken op 2 voetenborden.

Pfffffffff..... gewoon niet doen!

Bed online besteld vanwege de leuke prijs. Had ik eerst de recensies maar gelezen.... Bezorgdata via mail binnen gekregen. Tijdslot was tussen 8 uur smorgens en 22 uur in de avond. Belachelijk lang. Heel de dag thuis gebleven en dan komen ze niet opdagen! Volgende dag gebeld, maar zoals de recensies al vertelde, niet te bereiken. Je kan een mail sturen. Maar ook daar reageren ze niet of laat op, had ik ondertussen gelezen. Dus in de auto naar zaltbommel om zelf verhaal te halen. Dankzij die actie had ik de volgende dag het bed in huis. Maar zo hoort het natuurlijk niet. Zorg gewoon dat je de telefoon beantwoord. Wij zijn betalende klanten!!! Kom je afspraken na! Overal is tekort aan personeel. Zielig om je daar achter te verschuilen. Als je de afspraak niet na kan komen dan moet je hem niet inplannen. Wees eerlijk. Kortom, NOOIT MEER! De volgende keer betaal ik liever meer bij de concurrent die wel klantvriendelijk is. Directie, krab maar eens even achter je oren. Doen de recensies jullie wel iets? Bijzonder dat dit gebeurt en gewoon doorgaat.

Halve levering

De levering ging gebeuren tussen 8en 22 uur Om 3 minuten voor 22 kwamen de jongens er aan met de levering Zwaar werk voor de jongens Maar … poten waren er niet bij , De elektrische bediening was er niet bij En aanpassende topper was er ook niet bij !!! Nog steeds niets meer gehoord,en heb jullie al 2 x een e-mail gestuurd Zodus mijn moeder haar boxspring staat op de grond zonder poten en zonder de elektrische bediening

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.