Wel geleverd.Contact moeizaam

Wilde mijn afspraak verzetten maar dat ging vrij moeizaam . Uiteindelijk niet gelukt. Als je mailt krijg je na 2 dagen contact. Als je belt krijg je een bandje met de mededeling dat het druk is. en hangen ze op. Uiteindelijk wel geleverd en geïnstalleerd.

Slechte service

Het was lang onduidelijk wanneer t bed geleverd werd. Kreeg ik pas een paar dagen ervoor te horen, is erg onhandig ivm plannen van andere afspraken. Daarnaast was de levertijd erg ruim nl van 8-22u ipv een tijdsblok. En toen paste t hoofdbord van t bed ook niet in de schuiven waardoor t hoofdbord nu maar aan 1 kant bevestigd is. Ik heb hierover contact opgenomen met Beddenleeuw maar tot op heden niet eens een antwoord gekregen.

Slechte servive en beloven gouden bergen..

Na een bestelling geplaatst te hebben en de 1e leverdatum verstreken is, probeer je in contackt te komen.. daar begint je uitdaging.. Zowel Telefonies als per mail als de chat robot word je gewoon kei hard genergeerd. Ik raad dit bedrijf zeker niet aan. Blijf hier weg.

Waardeloos bedrijf

Bezoekafspraken niet nakomen zonder afmelden is voor mij echt een no go

Heel mooi en fijn bed met veel opbergruimte

Snelle levering zoals afgesproken Dekbed met post nageleverd

Goed bed! Bezorgtijd wat lang en onhandig

Fijn, mooi bed voor een mooie prijs. Bezorging duurde lang en dag van te voren krijg je een tijdvak; tussen 8 en 22 uur komen we. Dat is geen tijdvak. Dus hier kunnen jullie wel beter op scoren.

Waardeloos

Op 24 juli is mijn boxspring geleverd, helaas zonder topper ivm een defecte machine. Topper zou dezelfde week nog geleverd worden met track & trace. Deze is nooit ontvangen en na meerdere mails, online chatten en proberen te bellen is het niet gelukt om antwoord terug te krijgen (nu een maand verder en nog steeds niet gelukt) Waardeloze service, ik zou het afraden om hier ooit een bestelling te plaatsen als je wil dat je je bed compleet krijgt.

Slecht

Niet te bereiken Slechte communicatie Komen afspraken niet na

Hoe beoordeel je iets zonder het ooit te ontvangen?

Het bedrijf kan wel reageren op vragen als je iets wil bestellen, echter na de bestelling is het een grote drama. Bezorg data doorgeven met een tijdsvak van 14 uur en dan niks komen leveren. Daarna onbereikbaar zijn per tel en per mail. En dan bericht krijgen of je een review wil schrijven over je ontvangen product… Echt schandalig hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat. Grote teleurstelling! Bespaar je geld, energie en tijd om hier iets te bestellen. Ik heb mijn rechtsbijstand erop moeten zetten en wacht dat nu af.

Pure chaos met levering

Mijn bed werd normaal geleverd op 28 juli 2023, het tijdslot werd doorgegeven van 8u-22u, ik bleef hele dag thuis maar kreeg al rond de middag een mail dat door de drukte het niet geleverd kon worden. Uiteindelijk stonden ze plots op een zondag 30 juli voor de deur maar ik was niet op de hoogte en ook niet thuis… heletijd proberen bellen en mailen en geen enkele reactie. Het is gewoon onmogelijk om contact te maken met Beddenleeuw of beddentransport Ik kreeg na lang mailen uiteindelijk een nieuwe datum toegestuurd: 18 augustus 2023. Een hele tijd later dus dan de eerste leverpoging. Pure chaos dus.

Slecht

Ik heb je en mooi bed bij beddenleeuw besteld. Heb een afspraak in gepland maar kwam niet aan. Meerdere keren mailtje gestuurd tientallen keren gebeld maar geen reactie terug. Uiteindelijk na bijna 2 maanden wachten is die bezorgd wel bijna verkeerde afgeleverd. Zal hier biet kopen tenzij je heel veel geduld hebt hoopt dat je niet bijna word opgelicht

Comfortabel bed, slechte service.

Eerlijk is eerlijk. Het bed zelf (Julia) ligt erg comfortabel en ziet er mooi uit. Echter, is de communicatie bizar slecht van Beddenleeuw. Ik had namelijk niet te horen gekregen wanneer ze het bed kwamen leveren. Via een website heb ik het telefoonnummer van de eigenaar Arif kunnnen achterhalen en zo uiteindelijk contact kunnen leggen want via email of het vaste nummer reageren ze niet. Het excuus dat ze onderbezet zijn speelt al maanden. Na het uitpakken van de levering kwam ik erachter dat de juiste poten niet waren meegeleverd en dat het koppelstuk aan de achterkant van 1 box om het hoofdbord te bevestigen ontbrak. Uiteindelijk heb ik 3 weken moeten wachten om dit te ontvangen. Ik ben erachter gekomen dat dekbed discounter (grotere partij) dezelfde boxsprings verkoopt. Zou adviseren daar te halen puur wegens de achterstallige communicatie.

Waardeloos

Waardeloos. Per mail levering op 21-8 toegezegd, per telefoon levering op 22-8. Het tijdspad voor levering is 08.00 tot 22.00. Heb dus 28 uur voor Jan met de korte achternaam zitten wachten. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Heb mijn bestelling per mail geannuleerd. Ik hoop dat ze dat wel lezen. Mijn tip: bestel hier niet.

Veel bed voor je geld

Het bedkwam zelfs eerder dan veracht thuis. Ik heb er voor gekozen om hem zelf in elkaar te zetten. Dit is mij goed gelukt alleen is er wel wat technisch inzicht voor nodig. Mocht je niet zo handig zijn, zou je hem beter in elkaar laten zetten door een monteur. Het elektrische gedeelte werkt perfect en is ideaal te bedienen met de draadloze afstandsbediening. De afwerking is goed en je krijgt zeker heel veel waar voor je geld. Ik heb zelf de koudschuim topper erbij genomen en licht ook heel goed. Ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

verkeerde bed ontvangen

Onderstaande mail stuurde ik vorige week. helaas nog geen reactie ontvangen Goedemiddag, op 3 augustus ontving ik boxspring Nina. Helaas blijkt er iets mis te zijn gegaan. Bij het in elkaar zetten kwamen we erachter dat er twee rechter boxsprings zijn geleverd. Het opberg mechanisme opent bij de linker boxspring nu aan de binnenkant van het bed. Dit lijkt me niet de bedoeling. De beugel die de boxspring aan het hoofdbord bevestigt zit dus aan de verkeerde kant gemonteerd. Omdraaien van de beugel zou gaten in de stof opleveren, wat niet wenselijk is. We kunnen nu helaas alleen gebruik maken van de linker opbergbox als we de topper van het bed afhalen. (zie foto) Ik hoop op een passende oplossing. Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op het leveren van een andere linker boxspring, omdat het leveren nogal problematisch en tijdrovend verloopt en het in elkaar zetten nogal lastig is om weer te doen. Maar omdat we nu niet de opbergruimte optimaal kunnen benutten, en daar koop je tenslotte zo'n bed voor. Wil ik hier wel in worden gecompenseerd. Ik hoop dat u mij een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Dick Visser

Boxspring is goede kwaliteit. Wel een minpunt dat ze je het bezorgmoment niet duidelijk aangeven.

Moest een hele dag op ze wachten!

Bed nog steeds niet geleverd!!!!!!

Ik ben al weken aan het mailen en aan het bellen. Geen reactie!!! Het bed zal 27 juli geleverd worden, erna 15 Augustes. Tot op heden niets gezien. Julloe reageren niet meer op mijn mailtjes terwijl jullie dat van te voren wel deden. Dit is mijn ordernummer 10027701 Ik wil zo spoedig mijn geld terug! Anders kom ik na de zaak om het persoonlijk op te halen.

Totaal geen service

Ondertussen al meer dan 4 weken is onze boxspring geleverd doch kunnen we ons hoofdbord niet monteren vanwege de foute beugels die erop zitten. Verschillende mails al gestuurd zonder enige reactie. Telefonisch lukt het ook niet iemand te bereiken... dus nooit meer !

We wachten nog op een deel vd bestelling

Het bed is geleverd op de dag dat het afgesproken was, alleen zat het 4-seizoendekbed er niet bij. Dit is genoteerd door de verkoper alleen is vervolgens de order helemaal als geleverd opgemaakt. Dus we wachten nog steeds op het dekbed, nu al verschillende mailtjes gestuurd en 10 keer proberen te bellen. Er is niemand te bereiken, de telefoon wordt niet opgenomen.

heel slecht!! Bed nooit ontvangen

Bed besteld en deze zou bezorgd worden tussen 8 en 22 uur(rare tijdslot ook). De hele dag thuis geweest en niks is bezorgd! Ga hier nooit meer bestellen.

Had 5 sterren kunnen zijn als…

Makkelijk bestelproces, goede prijs en zeer snel geleverd! Alles leek eigenlijk 5 sterren waard, totdat bleek dat levering niet correct was… Geen ramp, een foutje kan altijd. Dus maar even bellen, maar na meerdere keren, over meerdere dagen; dit is onmogelijk. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Dan maar een e-mail sturen en nog één… en nu zijn we bijna een maand verder en nog steeds geen reactie ontvangen. En dan krijg je een uitnodiging om ze te beoordelen, niet handig… Ze zijn goedkoop en op het product is verder niets aan te merken. En reëel gezien, je kiest zelf voor de goedkoopste optie en als het product dan gewoon goed is, dan kun je wellicht niet de beste klantenservice-ervaring verwachten, maar dit is toch wel zwaar onvoldoende. Voor mijn part duurt het 2 maanden voordat de juiste poten worden gestuurd, ook prima, maar een berichtje, dat mag je toch op z’n minst verwachten… Ondanks alles toch een aanbeveling, ik neem aan dat dit een incident is en heb de hoop dat ik desondanks de juiste poten toch nog (eens) ga ontvangen.

Slechte ervaring - klantenservice bestaat niet

Op zich een mooi bed, maar wij hebben onze topper nooit ontvangen. Deze zou nageleverd worden wat nooit gebeurd is. Inmiddels al tientallen keren de klantenservice geprobeerd te bellen, maar daar wordt nooit opgenomen. Op de mail een keer reactie gehad, maar vervolgens niks meer. Bijzonder onprofessioneel.

waardeloos

Totaal geen contact te krijgen met deze winkel. Leveringsafspraken komen ze niet na. En wat er geleverd wordt, is niet compleet. Inmiddels tientallen telefoontjes verder, en gewoon nul komma nul gehoor. Mijn advies, geef alsjeblieft je geld uit aan een bed bij een andere zaak.

Prima bed alleen jammer dat ik mijn topper nooit heb ontvangen

Prima bed alleen heb ik de topper die na geleverd zou worden nooit ontvangen

Reclame maken met gratis topper die nooit geleverd is

Bij het kopen van de boxspring zou ik er een gratis topper bij ontvangen echter heb ik deze nooit ontvangen. Op geen enkele manier is er contact te krijgen met het bedrijf. De boxspring is verder heel mooi en fijn maar een topper zou ik er niet bij bestellen!

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.