De klantenservice is nooit bereikbaar.

Ik probeerde iets bij te bestellen via de klantenservice. Geen reactie via chat of telefoon. Op de dag van levering kreeg ik te horen dat ik de topper nageleverd krijg later deze week. Dit werd ook door de bezorger gezegd. Ik heb de topper nooit gehad. Het contactformulier op de website ook al ingevoerd om een klacht in te dienen. Ik ben benieuwd.

Verschrikkelijk! Hoe durven jullie dit te sturen, terwijl mijn bed niet bezorgd is!

Hoe durven jullie dit te sturen, terwijl mijn bed niet bezorgd is en jullie niet reageren op mijn mails en de telefoon niet opnemen. Echt in èèn woord schandalig vind ik dit. Ik eis dat jullie maandag met reactie komen en direct mijn geld terugstorten.

heeft lang geduurd

bed is prima maarhet heeft wel lang geduurd eer het hier was

Slechter dan slecht bestaat niet !

Slechte service slecht bereikbaar en slechte bezorging ! Niet bij hun bestellen ! Krijgt er geen hoogte van ! Hier van zal ik je uitleggen waarom ! Toen ik had besteld , kreeg ik een keuze menu kwa bezorging en montage , oke prima bezorging zou tot over de eerste drempel van voordeur bezorgt worden , wat er bij vermeld stond kwa bezorgen waren alleen de tijden tussen 08.00 en 22.00 uur bezorging waarbij je geen bevestiging krijgt maar daardoor wel helle dag thuis moet zitten wacbten alsof je over de gehele dag niks te doen hebt ? Maar goed ik ben 18.00 naar mijn ouders gegaan om een hapje te eten ivb verbouwing woning. Ineens wordt je gebelt ja sta voor uw huis , OKE prima ! Ik had vermeld dat ik er binnen 5 min zou zijn dat werd goedgekeurd door de bezorger .. maar nu ! Nu word mijn bezorging op straat neer gezet tegen mijn woning aan ik ben 160 lang en werd zo aan mn lot overgelaten dat k het zelf maar moest sjouwen naar binnen toe ben je gek ! Daarbij kwa netheid vermeldingen dat de topper er niet was wegens fabriekbullshit .. heb daarvan 1 mail gekregen dat er iets was met die topper en dat ze mij weer zouden mailen wanneer de topper wel komt tot heden nog niks gehoort en als je ze belt geen bereik mailen is bagger als die topper er niet is wil ik mijn geld terug !!!!! want belazeren doen jullie maar bij een ander! Heb er hard voor gewerkt maar krijg het niet compleet aan huis. Maar voor op de stop pffff!! Koop aub niks bij deze mensen in en uit slechte bezorging , slechte communicatie , en niet te bereiken! Klote bedrijf !

Middelmatig.

Bed prima afgeleverd.alleen de Topper was niet voorradig.zou nageleverd worden maar tot nu nog niet ontvangen. Ik hou er wel van dat beloftes nagekomen worden.

Slechte klantenservice

Bed en matras werden snel geleverd maar de topper niet. Ik kreeg een mailtje dat de topper binnen de week zou nageleverd worden. Niet dus… we zijn weken verder en er wordt niet op mijn mails geantwoord.

Not good

I ordered a bed, but I didn’t have a mattress upon delivery, they said they would send it in 3 days, still not. I wrote and called, no one answers.The delivery was also terrible, they said they would deliver it on Friday, then on Saturday at the end they brought it on Sunday they didn’t even warn.

Was al vertraging en bed nog steeds niet in orde

Jammer 4 jaar terug geen probleem gehad nu wel bed de poten passen niet goed eronder verder was er al vertraging dat was we snel opgelost bed zelf nog niet

Prima bedrijf

Ondanks alle negatieve beoordelingen en enkele hele goede toch besloten hier online een bed te kopen. We zijn heel netjes via de mail geïnformeerd, je mag 6 voorkeursdagen van bezorgen opgeven, het bed werd eerder bezorgd dan de 20 dagen die op de website stonden, de bestelling kwam netjes op afgesproken dag en ziet er tip top uit! Alleen op de dag van bezorgen dien je de gehele dag thuis te zijn. Dat was voor ons geen probleem. Voor ons is dit een betrouwbaar bedrijf waar je gerust een aankoop kan doen.

Geen topper ontvangen

Bed ontvangen zonder topper. Wordt ook niet gereageerd op mijn e-mail. Echt jammer dit. Heb ze ook via de chat op de website proberen te contacteren. Tevergeefs. Voel me zelfs opgelicht op deze manier.

Slechte service

Nog steeds aan het wachten op mijn topper waar ik extra voor heb betaald. Bed valt wel mee maar service schandalig. Levering gedaan door twee zeer vriendelijke medewerkers, dat was het beste van de hele bestelling. Voor de rest geen reactie op mails en telefoon wordt niet opgenomen. Als ik al de reviews lees online, wat ik voor de bestelling had moeten doen, kan ik maar 1 woord zeggen. SCHANDALIG!!! Dan heb ik nog een beetje geluk gehad omdat het bed is geleverd. Als ik mijn topper niet geleverd krijg in het kort dan neem ik contact op met het Belgische Testaankoop. Ik vertrek tot eind augustus met vakantie maar ik maak er daarna werk van.

Teleurgesteld

Twee boxsprings besteld op 25 juni 2023 tijdens de altijd-geldende actieperiode, met 'verboden' aftelklok. Geen levering op 11 augustus vanwege personeelstekort. Geen levering op 13 augustus wegens een productiefout: de bedden zijn nog niet gemaakt. Wel beide dagen van 08.00-22.00 uur thuis gebleven! Een belofte gedaan aan mijn twee zonen... Kamers in de zomervakantie opgeknapt. Bedden doorverkocht. Na een werkdag van acht uur slapen zij nu op tuinstoelkussens... Zou het vandaag wel gaan lukken? Weinig vertrouwen meer, ik krijg geen contact. Zo nee, dan gaan we morgen even langs bij de showroom/fabriek. En als dat niet voldoende is: ik ben al jaren lid van de vakbond en heb mijn rechtsbijstandverzekering nog nooit kunnen gebruiken... Een voorlopige tweede ster, omdat ik twee keer ben teruggebeld. Nou nog de daarbij gemaakte afspraken nakomen! Bestelling #10025592

Lange adem nodig

Levering binnen 10 dagen is geen garantie. Er is totaal geen communicatie mogelijk op welke manier ook. Maar uiteindelijk na weken geleverd maar zonder koudschuim matras Medewerkers die de levering kwamen brengen waren heel aardig en behulpzaam Nog steeds wachtende op het matras

Hele dag wachten op de bestelling.

Ik kreeg een tijdsslot tussen 08.00-22.00 uur. Dat is geen tijdsslot maar een hele dag. Toen ik op de mail reageerde kreeg ik geen reactie terug en telefonisch waren jullie de hele dag onbereikbaar. Ik heb het 21 x geprobeerd. Ik zat vanaf 08.00 uur te wachten en jullie kwamen om 20.30 uur brengen. Dat kan veel beter. Boxspring is trouwens prima, maar de service bepaald deze beoordeling.

Mooi bed

Mooi bed en op tijd ontvangen Alleen contact met klantenservice is slecht als je belt neemt er niemand op en mailt reageert er niemand... Verder mooi bed

Zeer slecht

Bestelling geplaatst. Bed geleverd gekregen zonder matras. Wacht nog steeds op matras. Klantenservice is voor vragen niet bereikbaar en reageren niet op mijn emails. Jammer

Telefoon wordt nooit opgenomen, mail nooit beantwoord

Helaas geen onderzoek gedaan naar reviews en een boxspring gekocht. Levertijd 10 dagen. Na 3-4 weken toch maar een contact proberen te zoeken. De eerste keer geen telefonisch contact denk je nog "het zal wel druk zijn". Een mail gestuurd. Na een week iedere dag bellen en mail gewoon geen enkele mogelijkheid om in contact te komen. Ik een halve snipperdag genomen en naar de showroom gereden te Zaltbommel. Wordt je te woord gestaan door een student die als bijbaantje de showroom, klantenservice, klachtenafhandeling doet. Ik mocht mee naar boven, allemaal dossiers op de grond i.p.v. in een kast, 1 grote teringzooi op kantoor. Het gevoel was zo slecht dat ik mijn order wilde annuleren. Antwoord: "weet niet precies wanneer je het geld terug krijg. Kan wel enkele weken duren". Na één en al ellende order toch door laten gaan want ik had geen vertrouwen dat ik m'n geld nog terug zou zien. Dag van levering. Tijdsschema van 8:00 - 22:00 uur. Hele dag thuis gezeten en volledig tegen alle verwachtingen in kwamen ze het bed toch brengen. 2 Duits sprekende mannen hebben het bed in elkaar gezet (hadden we ook voor betaald). Al met al geen oplichters maar een 1 voor de communicatie/klantenservice zijn 2 punten teveel.

Geen enkel contact

1 ster is al te veel. Nergens bereikbaar. Uploaden alleen maar goede reviews op de site want tik ze maar in op google. €1100 betaald en niks ontvangen!! WAARDELOOS BEDRIJF

Verkeerd geleverd en incompleet.

27 juni besteld. 24 juli verkeerde maat bed en incompleet geleverd. Geen pootjes, niet gemonteerd en geen split-topper. Matrassen vuul. Bulgaarse chauffeur: Jullie kunnen in ieder geval nu slapen. Toezegging voor omruilen. Compleet gemonteerd en zoals besteld 180 breed. Kregen een mail dat de levering was afgerond. Mijn vrouw is toen persoonlijk langs gegaan. Kreeg de toezegging dat het verkeerde bed op 2 augustus omgeruild zou worden en correct gemonteerd. Weer mail met tijdslot tussen 8 uur en 22 uur. Telefoontje in de middag van Beddenleeuw. Bed moet nog gemaakt worden. Levering nu 16 augustus. Gisteren rekefoontje om 17.10 uur. Auto kapot. Bed komt echt morgen. Vandaag een mailtje om 16 uur. Bed is nog niet gemaakt. Eerstvolgende leveroptie 29 augustus. Nu tijd voor een brief. Telefoon wordt nl niet opgenomen en ze reageren niet op mail

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit boxspring, daar is niets mis mee. Het enige nadeel is dat de topper er niet bij was. Helaas is hij nog steeds niet geleverd en de klantenservice krijg je niet aan de telefoon

oplichters

Besteld, betaald maar niets ontvangen! Bedrijf is niet bereikbaar. Klacht ingediend bij Thuiswinkel. Op internet info opgezocht over dit bedrijf. Heel veel mensen met dezelfde of ergere klachten. Er zijn zelfs aangiftes bij de politie gedaan tegen dit bedrijf. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog zo op deze manier door kan gaan?? Schandalig!!

hoge kwaliteit tegen betaalbare prijs

Erg tevreden met mijn nieuwe boxspring van Beddenleeuw. hoge kwaliteit en goed betaalbaar, goede service, geleverd snel... Groeten, Wais.

Lange wachttijd en niet alles geleverd

Beste, Ik bestelde een boxspring, diende een aantal data door te geven en uiteindelijk kwamen ze de voorlaatste datum. Daarnaast dien je thuis te zijn tussen 8u en 22u voor de levering, ze laten niets op voorhand weten. Boxspring geleverd zonder topper op 24/7/2023. Mail ontvangen dat ze het gingen naleveren, nu 16/7/2023 nog steeds geen topper en geen reactie op mails.

alles ging zoals gepland super tevreden

super

Ja is niet gelijk ales binnen

Ze zijn met communicatie heel lastig te bereiken.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.