Contact opnemen.....niet

Bed ligt goed snelle levering maar.....niet compleet. Lukt niet om contact te krijgen moest er 2x naar toe rijden om het na 2 mislukte leveringen eindelijk de goede matrassen te krijgen in de juiste kleur.

Simpel, snel en volgens afspraak.

Prima zaak om een slaapmeubel te kopen

In aanvang alles prima alleen nalevering topper duurt al 3 mnd

Verkeerde topper geleverd. Nu wacht ik al 2 maanden op de juiste topper. Contact verloopt nu ook moeilijk. Telefoon wordt niet opgenomen en op de mail niet gereageerd

Maar halve bestelling geleverd en nu niet meer bereikbaar

Nadat de bedden zonder toppers geleverd zijn zo'n 3 weken geleden, hebben we nog 1 mail ontvangen hierover. Sindsdien is beddenleeuw zowel telefonisch, als per mail als ook via de chat op hun site onbereikbaar.

Slecht nakomen afspraken en zeer slecht bereikbaar

Bed besteld, maar veel later geleverd dan afgesproken. Zelf gehaald en toen werd levering ingepland. Op de dag van levering kreeg ik per mail te horen dat de topper wegens storing aan de machine niet geleverd zou worden, maar binnen een week geleverd zou worden. Na die week .... geen levering, ook niet na rapper per mail. Ik heb daarna afgezien van de levering van de topper, omdat ik (na drie weken slapen op een matras) zelf een topper had gekocht. Nu weken later, diverse mails later en een onmogelijkheid om telefonisch contact te krijgen heb ik nog steeds het bedrag van de topper niet terugontvangen! Ik ben zeer ontevreden.

Goede service, heerlijk bed

Bed was snel geleverd, dochter is er heel blij mee

Bad and unresponsive

Bed was delivered without the topper matress. The guy, who delivered the bed said it will be delivered soon. So we asked: what means soon can you make a note on the delivery sheet. A day later I tried to call several times. No response. Some days later I received an email, thanks for your order. It is completed. I received an email by Melissa on behalf of beddenleeuw that the matress will be sent separately with a new track-and trace. So far no update, there are not reachable per phone, neither mail and I am afraid we just lost our money. In the meantime we bought another topper mattress so we are able to use the bed. The bed itself looks beautiful.

Totaal geen klantenservice

Na meerdere weken nog steeds mijn topper niet geleverd of zelfs een update over wanneer die geleverd gaat worden

Geen contact mogelijk, geen topper nageleverd

Het bed is mooi, maar ik heb op meerdere mogelijkheden contact proberen te zoeken en dit is tot op heden nog niet gelukt. De topper zou nageleverd worden, hier een mail van ontvangen, echter nog niks binnengekregen en ook geen contact mogelijk. Hierdoor kan mijn zoon nog niet in zijn nieuwe bed slapen.

Het is prima als alles goed gaat maar ja.....

Ongeveer 3 weken geleden mijn bed ontvangen. Het tijdslot was geen tijdslot. Die duurde van 8.00 tot 22.00 uur. Levering was prima.Vriendelijk en bed snel in elkaar gezet. De bijbehorende topper zou worden nageleverd.Ik heb nog steeds niks ontvangen. Bellen lukt niet. Ze zetten je eerst in de wacht Vervolgens gooien ze je eruit. Op email krijg je geen enkel antwoord. Dat kan echt niet! Anders was het cijfer hoger geweest

BAD

I haven’t received it and it has been two months. No email responses or calls. But you can send me an email to write a review

Zeer goede boxspring maar ....

De boxspring kwam wel zeer goed aan zoals afgesproken via mail. Alles was aanwezig . Gemakkelijk in elkaar te zetten maar toen ik savonds wou gaan slapen kreeg ik wel enorm veel hoofdpijn door de geur die in de boxspring zat en in het hoofdbord en dat was echt niet aangenaam. Vanwaar de geur komt weet ik niet maar het was wel de eerste 3 dagen heel fel . Vandaar de 3 sterren. Ik wou nog een boxspring kopen maar door de geur twijfel ik

Laaiend boos ben ik

Komen afspraak niet na , laten je doodleuk 2 snipperdagen opnemen voor NIETS want ze bezorgen gewoon niet . nemen tel niet op wel 30 keer gebeld Lossen een probleem niet op !!!!! Ze bezorgen ook niet als je het zelf niet komt halen kan je op de grond slapen Onze toppers zijn te breed en schuiven daardoor van het bed . Reageren er niet meer op Daarom gaan wij juridische stappen ondernemen

Afzetters

De eerste keer dat ze gingen langskomen, kreeg ik een tijdslot tussen 8 en 22u. Dus neem ik een extra dag vrij. Krijg ik de dag van levering om 10u een bericht dat de levering niet doorgaat. 2 de maal weer een tijdslot van 8 tot 22u. Maar de dag zelf krijg ik een bericht dat mijn topper er niet bij is. Maar dat deze binnen de week door een koerier geleverd wordt. Nu zijn we drie weken verder, alles betaald maar nog steeds geen topper. Om nog maar te zwijgen over kwaliteit van het bed. Reeds een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord!!!!!

Topper niet geleverd en geen communicatie

Bed gekocht voor dochter. Zeer snel geleverd maar zonder de topper. Machine stuk kan gebeuren, geen enkele vorm van communicatie, want telefonisch niet bereikbaar. Dan via de mail weinig komt er aan reactie terug. We wachten nu al 4 weken. Het bed ligt hard zonder topper.

Heel erg goed

Mijn ervaring met bedenleeuw is heel erg goed veel keus goede uitleg vele keuzen in matrassen slijl van het bed en erg vriendelijk personeel en de aflevering van het bed is ook heel erg goed ik heb verder geen klachten het is een aanrader aan iedereen die een goed en voordelig bed wilt hebben

In de winkel zijn wij goed geholpen. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. De boxspring was op tijd geleverd en we slapen er heerlijk op. De extra opbergruimte is fantastisch!

Bed ziet er goed uit. Goede en snelle levering.

Zeeer slecht!

Boxspring besteld als verjaardag cadeau voor onze zoon. Zou afgelopen vrijdag bezorgd worden tussen 8:00 en 22:00,om half 3 mail gaat niet lukken vandaag,maar niet getreurd,wordt zondag bezorgd,en wederom niemand geweest geen mail dat ze niet kwamen niks!Dus ook geen idee wanneer ze nu komen!Beddenleeuw zelf is niet bereikbaar niet via mail en ook via de telefoon niet.Graag een oplossing.

Mooi stevig bed

Er was een correcte snelle levering van het bed, makkelijk in elkaar te zetten. Matras is wel aan de harde kant

Snelle, goede service

Makkelijkte bestellen en je krijgt wat je ziet. Snelle leveringen goede communicatie. Super

Geen reactie op klacht (matras nat met vlekken)

De levering ging volgens afspraak (tijdslot wel bijzonder, van 08.00-22.00 uur zou ik thuis moeten zijn...). Gelijk uitgepakt, bleek het matras nat te zijn met vlekken door de vocht. Zat wel in plastic.... Mail over gestuurd, geen reactie op ontvangen. Wel een dag later dat de levering was afgerond... Na drie weken wel een mail met de vraag om een recensie te schrijven. Bij deze dan.

Tevreden!

Een bed kopen op afstand is altijd een risico. De boxspring is wat harder dan verwacht. Maar de snelle service (binnen 2 weken) was geweldig en de opbergruimte in het bed is ideaal.

Geen reactie op mijn diverse mails

Nadat ik een mooie boxspring heb besteld kwam ik erachter dat ik de gratis topper was vergeten aan te vinken. Mails gestuurd, gebeld, niets hielp. Nooit één reactie ontvangen. Jammer.

Prijs/kwaliteit is perfect

Wij hebben een complete boxspring besteld plus een extra losse topper voor het logeerbed. Op de bezorgdag zat de losse topper er niet bij, maar na een mailtje werd deze een week later alsnog keurig bezorgd. Wij zijn met beide artikelen zeer tevreden.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.