bed besteld, gewenste leverdagen ingevuld, probeerde ze te bellen ivm de levering en dat is NIET mogelijk via telefoon te bereiken. WEL via de mail snel antwoord gekregen. Geen retour ervaring , Leverdag is nogal ruim van 08.00 tm 22.00 dien je thuis te zijn ,indien je er niet bent kost het je 75,- euro om een andere dag in te plannen. Via de mail, kreeg ik netjes een half uur van te voren bericht dat de bezorger onderweg was. Vooraf gaf dit wel stress want ik kreeg ze niet telefonisch te spreken en durfde genees met de hond te wandelen ,maar gelukkig via de mail gelukt en netjes afspraken gemaakt dat ik een berichtje zou krijgen. Dus als je dit van te voren weet ,is dat wel handiger ,, gewoon standaard even belletje doen, geeft de klant meer ruimte

Goed bed, perfecte service

Goed bed, perfecte service. Hartelijk dank

Redelijk

Bed slaapt prima Alleen ze namen verpakkingsmateriaal niet mee. En ik vind €79,95 voor een paar pootjes onder draaien wel erg veel.

Slecht

Slecht

GEEN BED HIER KOPEN DRAMA !!!

Ik ben bij de showroom geweest om de desbetreffende bed te bekijken hij zag er goed uit dus heb ik het gekocht aanbetaling gedaan en een afspraak gemaakt voor het leveren. Bij het leveren krijg je een tijd tussen 0800 en 2200. Dus heel de dag thuis gezeten en gewacht. Bij de showroom afgesproken als ik iets erbij wil kan ik gewoon bellen 20 a 30x gebeld nooit telefonische contact gehad met het bedrijf heel slecht !! Hier achteraan mailtjes gestuurd om de week heb ik antwoordt gekregen maar tot op heden geen antwoordt gekregen op de vraag wat ik heb gesteld SLECHTE KLANTENSERVICE HIERVOOR WIL IK ZE NIET EENS 1 ster geven! Bed is geleverd zonder schroeven om de poten vast te maken de bezorger komt me doodleuk vertellen soms zitten ze erbij soms niet. Ik weer 10x gebeld geen reactie. Toch maar een mail weer gestuurd 2 dagen nadat ik mijn bed had die nog steeds niet in elkaar zat antwoordt gekregen dat ze de schroevn gaan opsturen. Uiteindelijk toch maar zelf schroeven gekocht wat ik heel BELACHELIJK IS voor een bed van meer dan 1000,- bij het monteren van de poten is er een fabrieksfout gemaakt omdat ik aan 1 kant geen hout heb waar ik mn poot aan moet bevestigen. Dit ook weer gemaild naar ze komen ze met een LUL verhaal dat nergens op slaat. Weer een mail gestuurd voor het leveren van een matras zoals gewoonlijk nog geen reactie en zijn in geen velde en wege te bereiken. SLECHTE SERVICE KOOP HIER AUB GEEN BED! GOEDKOOP IS DUURKOOP !

Nog steeds is ons bed niet compleet. Teleurgesteld :(

Heel graag stelden we deze recensie uit ondat we hoop hielden dat het met onze bestelling wel goed zou komen. Maar nu is na herhaaldelijk vragen naar onze ontbrekende topper voor ons het geduld op en moeten we helaas met meerdere tegenvallers in het bestelproces concluderen dat julllie service helaas ondermaats is. Op 14 jun bestelden wij ons nieuwe bed. Met toen een levertijd van ong 3 wkn waren we op tijd omdat we een nieuw bed nodig hadden in de wk van 10 jul. In de bestelling ook aangegeven dat we het bed in die wk geleverd zouden willen hebben. Geen bevestiging van leverdatum, dus zelf op 10 jul maar eens contact gelegd op welke datum we het bed konden verwachten. Tot onze verbazing stonden we ingepland op 18 juli zonder overleg. Eerste tegenvaller want op 17 jul zou ons oude bed opgehaald worden. Tweede tegenvaller was dat we op 18 jul ook nog eens thuis moesten blijven tussen 08uur en 22uur. Het tijdvak waar binnen geleverd zou worden. Niet erg nauwkeurig. Savonds om 21u kwam de levering. Te laat om de boel nog naar boven te brengen dus weer een extra nacht op de bank. De volgende dag alles naar boven waar we er achter kwamen dat de gratis topper ontbrak en ook de schuif elementen om het voeten bord te monteren niet waren meegeleverd. Na wat mails op en neer de schuifelementen los na geleverd gekregen die we nu zelf erop mogen schroeven. Laten we het ook niet hebben over de bijhorende track trace code die het niet deed. Maar de schuifjes ineens zonder aankondiging in de voortuin naast de voordeur lagen. De topper zou ook zsm nagestuurd worden met een track trace code. We zijn zo'n 20 dgn verder. Nog steeds niets. Geen topper zelfs niet onverwachts in de voortuin naast de voordeur. Op.onze mailtjes wordt niet meer gereageerd. We zijn dus teleurgesteld :( niet zo zeer in het product maar wel in de service.

Heerlijk bed en levering volgens afspraak

Makkelijk bestellen, heerlijk en compleet bed voor een goede prijs. Was fijn geweest als het tijdslot voor de levering iets specifieker was

Wat een supermooi en goed bed van Beddenleeuw!

Een aanrader ondanks de bereikbaarheid wat ik wel begrijp voor deze prijzen hebben ze het heel druk en doet niks af aan de service verder en het bed !! Boxspring met opbergruimte netjes geleverd en hele vriendelijke mensen ook! Ik ga er zeker nog bestellen . Wij zijn heel tevreden over Beddenleeuw!

Ging prima . Kwamen netjes. 1 ding zat niet bij bestelling. Stuurde ze netjes na per post. Gewoon prima. 1 ding mag van mij anders vandaar 4 ipv 5 sterren. Komen tussen 0800 en 2200. Dat kan wel wat preciezer. Bv dag van te voren komen in ochtend avond middag Nu exact 12 uur gewacht. Kwamen om 20.00.

Prijs kwaliteit prima!

Zeer slechte communicatie

We hebben het grootste deel van ons bed, maar een deel ontbreekt. Communicatie daarover moet geheel van ons komen, afspraken worden niet nagekomen (tot 3 keer toe). Ze zijn zeer slecht bereikbaar, telefonisch wordt er gezegd dat het te druk is en wordt de verbinding automatisch verbroken. De chat wordt bijna niet op gereageerd en als men reageert is dat bv twee dagen later. Dit telt ook voor de e-mail. Dagen lang blijft het stil. Wij weten nog steeds niet (na weken wachten) wanneer ons laatste deel van het bed komt. We worden niet op de hoogte gehouden. Zeer jammer want wat we hebben aan bed is prima kwaliteit.

Snelle goede service

Goed contact en snelle levering

Netjes geholpen

Fijn dat de leveraar mee hielp met het bed naar boven brengen. Super service!

Fijn bed, snelle levering

Na enig zoektocht naar een nieuw bed bij beddenleeuw uitgekomen. Daar een prachtig bed uitgekozen, met goede en fijne matrassen. Na het lezen van eerdere review toch een lichte twijfel, maar toch besteld. Complete bed is binnen 10 dagen geleverd. Matrassen liggen heerlijk!

Eerste contact prima

Het eerste contact was prima. De levering was helaas niet compleet, dit werd snel opgelost. Echter heb ik nu een bed ontvangen die binnen een week kapot is en een optie betaald die ik helemaal niet heb gekregen. Ik krijg geen reactie meer op de mails die ik stuur terwijl ik in afwachting ben van terugbetalingen. Wanneer alles geregeld is bestel ik niet weer

Gewoon goed geregeld

Bed besteld en datum afgesproken. Is netjes drie dagen uitgesteld en hebben ze goed overleg. Bed op afgesproken datum afgeleverd en gemonteerd. Was 5 sterren geweest als ze het verpakking materiaal hadden meegenomen.

Heel slecht bereikbaar en slechte communicatie

Koop hier niet als je jezelf stress wil besparen! 1 dag voor de levering krijg je een tijdslot van 8 uur sochtens tot 22 uur savonds. Daar heb je natuurlijk helemaal niets aan. Vervolgens komen ze die dag niet en krijg je savonds een mail dat ze de dag erna komen zonder tijdslot aan te geven. Ook die dag zijn ze niet gekomen. Na het weekend kwamen ze ineens aan met het bed na een tefoontje dat ze er in een half uur zouden zijn. Ik was gelukkig thuis maar je zou er maar niet zijn dan rekenen ze 75 euro om terug te komen. Daarnaast is dit bedrijf en telefonisch én via de mail niet te bereiken. Ze nemen de telefoon gewoon niet op. Ik ben echt niet te spreken over dit bedrijf. Echter is het bed zelf wel fijn.

Mijn kind slaapt geweldig

Het ging makkelijk bij het bestellen.Bed is goedkoop

Snelle levering, goede service.

Wij hebben begin 2023 een bed besteld en hier GEEN problemen mee gehad, alles was goed, met afspraak maken, de levering en alles was aanwezig en het bed ligt heerlijk!

Goede kwaliteit en komen afspraken na ! TOP.

Een paar weken geleden een bed besteld maar die kon ik nog niet hebben i.v.m. een verhuizing. De communicatie was top, we hebben een datum afgesproken en de bezorger kwam ook op die dag. De kwaliteit van het bed is uitstekend, zelfs het matras is geweldig. Helemaal blij met BeddenLeeuw. Thanks.

Netjes geleverd op afgesproken dag, alles compleet

Na alle negatieve recensies toch de keuze gemaakt om dit bedrijf een kans te geven. Ik heb op 18 juli na 21:00uur mijn bestelling geplaatst van de Opberg Boxspring Nina. Meteen een mail ontvangen om de voorkeursdagen voor levering op te geven en daaronder viel 1 augustus. Op 1 augustus is alles netjes geleverd. Het bed, het hoofdbord, de kussens, het dekbed en de topper, ook heb ik voor de kleur Velvet Taupe gekozen en dat is hij. Niks op aan te merken. Ondanks alles een vrolijke bezorger die ik dan ook daarvoor gecomplimenteerd heb.

Super slecht

Super slechte service, zijn onbereikbaar en hebben nog steeds de helft van het bed van onze client NIET geleverd. Telefonisch niet aan de lijn te krijgen en reageren nergens op

Niet zoals het hoort

Gisteren 7/8/23 gewacht op een levering die tussen 8:00 /22:00 uur zou komen. Door de vele slechte revieuws maakte ik me toch zorgen. Gebeld naar winkel en gemaild . Geen gehoor! Vervolgens zag ik ergens een nummer van de eigenaar van beddenleeuw! Gebeld ! Werd opgenomen.. Gevraagd of hij kon kijken hoelaat en of het zeker was dat mijn bed vandaag wel geleverd werd. Lang geen reactie gehad. Maar uiteindelijk een terug koppeling gehad dat me bed 100% geleverd zou worden. Werd uiteindelijk als maar later en uiteindelijk was het al 22:15 uur… Mijn vriend & ik zagen de bui al hangen… maar hebben opnieuw gebeld en aangedrongen dat we het nummer van de chauffeur zouden krijgen! En ja dat is gelukt! Beide chaffeurs waren albanees! 1 sprak beetje nederlands en de andere totaal niet! Er werd gezegt om tien uur zijn we er daarna weer gebeld waren ze er eindelijk om 23 uur… maar voor de mensen die geen contact konden krijgen weten totaal niet waar ze aan toe zijn! De mannen zeiden dat ze na onze levering nog 4 klanten hadden?! Het was al 23:15… hoe dan? Mensen denken tot 22 uur en gaan slapen als ze daarna niet komen.. maar goed het werd geleverd. Ik las al een reactie dat er wel is gestolen werd dure spullen door de bezorgers! Hier was ik best allert op en ja hoor! Als je niet goed oplet zijn je spullen zo weg. Meneer zat aan mijn horloges en keek in alle kasten toen ik even niet opletten! MENSEN let alsjeblieft op je spullen… Maar goed het bed slaapt lekker daar zijn we te vreden mee! Voor de rest is het een zooitje …

Bed is helemaal prima

Bed is helemaal prima

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.