Alle afspraken zijn nagekomen

Goed advies gehad over het matras zonder direct de duurste aan te wijzen. Levering ging ook perfect

Koop hier nooit een bed. Slechtste ervaring ooit

Net besteld, op de website stond maximaal 12dagen levertijd. Ik moest vijf fokkers data doorgeven voor levering. Al vijf dagen niet nagekomen, wel thuis gebleven. Na die vijf dagen opgebeld om te vragen of ik nog een keer vijf voorkeursdagen door wil geven, weer gedaan en wederom niet nagekomen. Inmiddels dus al 10 dagen mijn agenda vrijgehouden voor niks. Twee dagen daarna weer opgebeld en heb toen aangegeven dat ik die week op vakantie ging, dus voor vakantie leveren of de boel annuleren. Daar zijn ze mee ingestemd, er zou voor mijn vakantie geleverd worden met een tijdslot van acht uur ‘s ochtends tot 10 uur ‘s avonds. Wederom hele dag zitten wachten, om 17:00 uur opgebeld dat ze niet zouden komen en dat het een paar dagen later zou worden, dus na mijn vakantie. Heb de order toen maar definitief geannuleerd. Wat een waardeloos bedrijf, met een waardeloze service, en een bijzonder slechte interne communicatie. Totaal geen contact naar de klanten toe, ook niet even om te bellen dat ze gewoon niet komen op al je 10 aangegeven voorkeur data. Had ik de reviews van tevoren maar gelezen, want die liegen er niet om.

Makkelijk bestellen

Een zeer overzichtelijke site, makkelijk bestellen en vooral goede prijzen Voor goede kwaliteit Snelle levering

Makkelijk bestellen en goede levering

Het bestelken ging heel makkelijk. De levering kwam zoals gepland. Misschien voor de klant beter om een tijsdvenster van een paar uur af te spreken ipv een hele dag.

Bed kwam op tijd en ligt heerlijk

Afspraken nagekomen

In de showroom vriendelijk geholpen, levering kon snel. Helaas was de order niet helemaal volgens bestelling geleverd. Telefonisch contact was helaas niet mogelijk( verbeterpunt)maar na een mail is er snel contact opgenomen om een nieuwe afspraak te maken, snel en afgehandeld.

Boxspring incl matras gewoon super! Zeer mooie kwaliteit voor schappelijke prijs! Erg mooie stof, luxe uitstraling en als je van een stevig matras houd doen, ik heb het standaard matras. Het beste bed dat ik ooit heb gehad en ik heb heel wat bedden gekocht:) Ook niet onbelangrijk zeer zorgvuldig verpakt bij levering! Beste mensen een echte aanrader!

Bij klacht geen gehoor

Leverdatum die op de dag zelf veranderd word. Voetenbord geleverd die niet besteld is, moet zelf maar zien hoe je hier vanaf komt. Bed zit beschadigd in verpakking. Geen gebruiksaanwijzing (elektrisch bed) 20 schroeven over. Bij klachten krijg je een omslachtig antwoord, tot 4 keer toe geen reactie op de klacht daarna geen reactie meer.

Levering zeer slecht

Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet ontvangen. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en via de mail reageren ze niet.

Levering is echt slecht

Ik heb het niet als mega positief ervaren, waarom; - afspraak voor levering, heb ik in de winkel gemaakt. Per mail kreeg ik de vraag of dit op andere data's kan. Levering kon niet gedaan worden dit ivm de route die ze niet in mijn regio afleggen, begrijpelijk. Heb deze op een andere moment verplaatst; - na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt, op een andere dag. Is niemand komen opdagen, ik heb die dag tig keren gebeld en gemaild op verschillende mailadressen. Ik heb tot de dag van vandaag geen enkele antwoord op mail noch een telefoontje ontvangen omtrent vertraging en of het op een andere dag geleverd kan worden. De hele dag ben ik thuis gebleven, is niemand thuis dan kost het je 75,- boven de kosten van de bestelling. Je kan ook geen precieze tijd aan geven, tijdsslot is van 8 tot 23u. - na de dag van de afgesproken levering, kreeg ik een belletje. Ik was net toevallig thuis gearriveerd. Bed is onderweg en men is over een uur op bestemming. - Eenmaal het bed te hebben geleverd, kreeg men de door het trapgat het bed niet door de trap. Helaas konden ze hierin niks in betekenen, bed mocht niet door ze uit elkaar/los gemaakt worden. - Bij de bestelling, zou ik gratis beddengoed ontvangen. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. De bezorgers, volgen enig alleen de opdracht uit en dat is leveren. Zij konden me verder niet helpen en geven aan te contacteren met de leverancier. Dit is natuurlijk gedaan, maar heb nog steeds niks van ze vernomen. - Kortom, ik heb tot de dag van vandaag nog geen beddengoed ontvangen, er is ook op geen enkele mail gereageerd. + bed zelf is echt een mooi fijn bed, over het bed heb ik geen opmerking, dit geldt ook voor de topper. ! Ik vind het zo jammer, jullie hebben oprecht mooie bedden. Aub doe wat aan jullie manier van communiceren via web/ mail/ telefoon. Jullie bereikbaarheid is echt slecht. Ik kan me goed voorstellen dat het misschien druk is en of andere redenen, maar doe hier wat aan. Vooralsnog bedankt en succes verder!

Communicatie is waardeloos

Na mijn bestelling die ik direct volledig betaalde kwam het bestelde bed zoals beloofd MAAR we hadden een extra topper erbij besteld . Deze topper zou worden nageleverd per post zeiden ze ze , het is onmogelijk om ze telefonisch te bereiken. Toen per mail kon het ineens geleverd worden per transport , hele dag vrij genomen en je raadt het al op de dag kwam geen topper , geen communicatie ….. Toen ik zelf bleef mailen bleek ineens de machine kapot maar wederom belofte om topper te leveren ….:nog steeds geen topper ontvangen!!!! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar , per mail wordt er af en toe wel geantwoord maar ze maken de beloftes niet waar. Ik wacht nog steeds op mijn topper , ik heb besloten om een klacht te gaan indienen bij thuiswinkel waarborg . Tamara Korten

Mijn bed na een week bezorgd Het was makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit

Prima product!

Logistiek is Beddenleeuw niet sterk. Levering was paar dagen later dan oorspronkelijk aangegeven. Product overtreft echter alle verwachtingen en dat voor een zeer competitieve prijs.

bed prima, service slecht

Voorlichting bij aankoop keurig. Twee dagen voor de afgesproken bezorging op 12 juli kwam een email, waarin aangekondigd werd dat de volgende dag een tijdslot bekend zou worden gemaakt. Wat bleek het tijdslot te zijn? Van 08.00 - 22.00 uur. Dat is lachwekkend, als het niet zo vervelend was. Wel tien keer geprobeerd telefonisch contact te zoeken. Bleek niet mogelijk. Op de 12de juli zat ik vanaf 8 uur in de ontruimde kamer te wachten. Na het middaguur een mail: levering die dag niet mogelijk. Nieuwe afspraak gemaakt: 2 augustus. Op 31 juli de aankondiging dat de volgende dag een tijdslot bekend zou worden gemaakt. Ik in de pen geklommen: nu een echt tijdslot a.u.b., niet weer van 08.00 - 22.00 uur. Daarop geen antwoord. Op 1 augustus: uw tijdslot is 08.00 - 22.00. Om uit je vel te springen. Geprotesteerd per mail: geen antwoord. Op 2 augustus vanaf 8 uur klaar gezeten. De hele dag kon ik de deur niet uit. Om 21 uur werd het bed gebracht. Moet ik nog zeggen dat dit een schandalige manier van doen is? Voor alle duidelijkheid: de bezorgers zelf treft geen blaam. Die deden correct en vakkundig hun werk (waaronder montage van het nieuwe en verplaatsing van het oude bed).

Gemengde gevoelens

Bed was, ondanks belofte, toch een dag later. Gratis dekbed en kussens ontbraken en maat was anders. Geen zin meer om over te bellen.

Pas nadat ik mijn bestelling plaatste las ik de negatieve recensies. Met een bang hartje wachtte ik mijn bestelling af. Het lukte beddenleeuw niet om tijdig te leveren binnen de gekozen leveropties. Ik kreeg dan ook een mail met excuses en de vraag om nieuwe voorkeurdata's door te geven. Dit heb ik gedaan en 2 weken later werd mijn bed netjes geleverd op mijn voorkeursdatum. Het bed is prachtig. Weinig geld voor ee´ goede kwaliteit. Voor mij enkel een goede ervaring dus. En dat mag ook wel eens vermeld worden.

Goed product en goede levering.

Eerste ervaring met beddenleeuw. Goede prijs. Optijd geleverd. Makkelijk in elkaar te steken.

Oplichters

I buy 2 matrassen,they never send it ,and they never answer to the email or to the telephone.don’t buy they are oplichters

Ben erg te vreden snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Op tijd en goede service

Hele goede service!!, een uurtje voor dat de chauffeur er was werd ik gebeld dat hij er over een uur zal zijn. zelf was ik niet thuis op de dag dat mijn bed zou komen, mijn buurvrouw zou de mannen binnen laten! Zij zag ze over het hoofd, ik werd netjes gebeld dat er niemand was en mijn buurvrouw kwam snel er snel aan. Er is voorzichtig om gegaan met het bed en het vervoeren in huis, er is niks beschadigd en alles stond netjes bij elkaar. Het bed is super mooi en slaapt heerlijk, wel wat hard dus met een extra topmatras slaap ik als een veertje

Verschrikkelijke service

Geen antwoord op maar liefst 8 telefoontjes, traag antwoord via mail, geen correcte communicatie op voorhand over levering en plaatsing van het bed, betalen voor geen enkele waarde. Foei!

De transactie was erg goed en de levering was op tijd. De prijzen zijn erg goed in vergelijking met anderen. Dat raad ik aan

Ronduit zwaar slechte service

Met een klein kind van 8:00 -22:00 thuis gezeten. Vervolgens geen bed geleverd. Geen telefoon of mail gehad Dag erna niet te bereiken, word niet eens opgenomen. 25 x gebeld nadat ik alle slechte recenties gelezen had. Naar 3 verschillende email adressen gemaild nog geen reactie. Ben ik werken word ik gebeld, we zijn er over een kwartier. Op een totaal andere dag. Rotzooi van plastic en karton werd niet meegenomen En de topper vergeten, daar moest ik maar even voor bellen Weer vaak gebeld en gemaild geen reactie. Krijg ik reactie, word opgestuurd zeggen ze. Nu 3 weken later nog steeds niets in huis. Ik zal hier nooit meer bestellen en ook niemand dit aanraden Via facebook, email, telefoon etc niet te bereiken

De kinderen vinden de bedden fijn slapen

Levering gaf wat problemen verder tevreden

Dramatische service

De service van beddenleeuw is om te huilen. Het is bijna onmogelijk om contact met ze te krijgen en zodra er contact is, kan er vrijwel niks voor je gedaan worden. Nadat ik na 4x uitstel eindelijk mijn bed heb ontvangen ligt het bed verder prima. Maar ik zou hier NOOIT meer wat bestellen.

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.