Helemaal top!

Via de website is je gewenste bed gemakkelijk samen te stellen de levertijd is goed en het personeel is vriendelijk en denkt mee in oplossingen. De kwaliteit van het bed is helemaal prima! Mijn dochter is er super blij mee.

Levering liet even op zich wachten. Maar bezorgen en opbouwen goed gegaan. Dus overall. PERFECT 10 POINTES.

Niet normaal slecht

Het begon bij leverdatums afzeggen en wijzigen, vervolgens verkeerde bed geleverd en tijdens montage schade gemaakt. Lastig contact te krijgen. Simpel gezegd NIET Her levering van juiste bed duurde ook weken, en meerdere malen lever datum wijzigen zonder overleg. Vervolgens weer verkeerd onderdeel geleverd waardoor ik weer weken kan wachten en met kers op de taart weer schade gemaakt tijdens montage

Gewoon goed

Na diverse keren gezocht te hebben naar een voor mij juiste boxspring ben ik bij Beddenleeuw uitgekomen. Bezoek aan de eenvoudige showroom' de juiste combinatie boxspring uitgezocht. Kon binnen 14 dagen geleverd worden' dus direct bestelling gedaan en aanbetaling gedaan door gemelde omstandigheden 1 dag later bezorgd. Ik heb een heerlijl bed en slaapt prima. Dank beddenleeuw.

Oplichters

Ze zijn tot twee keer aan toe niet op komen dagen

Verschrikkelijk

Goedemorgen, Eindelijk na 3 weken, 200+ belletjes en ruim 25 mails verder, iemand langs gekomen om het bed te monteren, andere matrassen te brengen en te kijken naar de beschadigingen. Van het laatste wisten de monteurs niets van af en zij stonden ook met open mond te kijken naar het afgeleverde, beschadigde bed. Geen financiële compensatie terug ivm lange wachten, defect en beschadigd bed. Gene oplossing niets teruggekregen! Het matras wat wij hebben besteld is ruim €450,-. Nu hebben wij een ander matras gekregen en verwachten wij hiervoor dan ook een terug betaling ivm de minderwaarde van het huidige matras. Tevens zijn wij er achter gekomen tijdens de montage dat de veren van de opbergbox erg stug zijn waardoor wij erg veel moeite hebben deze open en dicht te doen. Wij hebben het matras omgeruild met de belofte dat wij gebeld zouden worden met een oplossing of compensatie. Dit is op heden nog niet gebeurd en er werd gezegd dat het spoed zou zijn dus wij de dag later gebeld zouden worden.. Wij verwachten dan ook vandaag gebeld te worden met een passende oplossing. We hebben ondertussen vele medewerkers gesproken en werden we van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Wij konden 3 weken geleden al ons nieuwe huis in, echter hebben wij op een luchtbed geslapen. Totaal niet tevreden over de service, klantgerichtheid en oplossingen. Bespaar jezelf de moeite, en kies een bed elders.

Dubbel gevoel

Het bed is mooi, maar de organisatorische kant is slecht. Ik zat te wachten op een dag die gepland zou worden, maar dat gebeurde niet. Ze waren me vergeten in te plannen. Een tijdslot van 8-22 uur is erg lang, waarbij op de dag zelf nog geannuleerd werd terwijl je al een halve dag hebt zitten wachten op de levering. Toen t bed wel kwam was t niet compleet. Ik mocht toen weer een 3e dag vrij nemen zodat ze t laatste deel konden bezorgen. Weer met een tijdslot van 8-22 uur. Ze zijn slecht bereikbaar, maar wel vriendelijk aan de telefoon. Mijn advies: verbeter de bereikbaarheid en de organisatorische kant. Geeft mensen op de dag van levering een betere tijdsindicatie en als je annuleert om te komen...doe dat dan meteen in de ochtend. Verder hebben ze t bed wel netjes in elkaar gezet.

Redelijk

Drie weken geleden twee boxsprings besteld, helaas ontbreekt een topper. Nog steeds niet binnen.

Heerlijk bed

Ons nieuwe bed ligt heerlijk We zijn er blij mee.

In tegenstelling tot andere reviews, prima

Alles liep redelijk voorspoedig. Lever bevestiging snel ontvangen, alleen is het tijdslot van de levering echt wáárdeloos. Van 8:00 tot 22:00. Ben op de dag van levering thuis gebleven, maar kreeg om 13:00 een mail dat er die dag niks geleverd zou worden maar die dag erna. Terwijl dat geen gekozen dag was, omdat het dus ook eigenlijk niet uitkwam. Uiteindelijk is de volgende dag het bed rond 15:00 geleverd. Moet wel zeggen dat het echt heerlijk slaapt, dus verder prima

Beetje ruwe start maar voor de rest prima

Na het bestellen moet je data door geven wanneer jij thuis bent. Dit gedaan te hebben hoor je een tijdje niks tot een week voor je levering. Communicatie was wel lastig maar mailen werkt wel goed. Bed keurig afgeleverd door een zeer behulpzame man.

Goed!

Mijn ervaring met Beddenleeuw is goed. De eerste leverdatum werd niet gehaald, maar de tweede wel en ben zeer tevreden over de producten.

ENORM SLECHT

NIETS KOPEN HIER! WAARDELOOS BEDRIJF! Een dag vrij genomen en thuis geweest van 08.00-22.00 en NIEMAND is komen opdagen. En rond 17.00 nog wel doodleuk reageren op een mail (nadat ik 5 keer gebeld heb en geen gehoor kreeg) dat de bezorgers onderweg zijn en ik een beetje achteraan op de route lig. Het is nu 22:25 en er is nog niemand geweest. Ik voel me echt in de maling genomen. Zo ga je niet met klanten om. Beddenleeuw moet zich bewust zijn van het feit dat ze klanten op de grond laten slapen door dit soort fratsen. Ik wil iedereen waarschuwen en behoeden voor een aankoop bij deze webwinkel. Thuiswinkel waarborg en BOOS ga ik ook inlichten.

goede levering

Goede levering. Leverdatum was niet helder gecommuniceerd, maar prima product maakt het goed.

Belachelijke “service”

Topper besteld. Zou drie keer onderweg zijn geweest met een bezorger, maar nu is er ineens een productieprobleem en krijg ik geen reacties meer. Begrijp niet wat het productieproces te maken heeft met een topper die zogenaamd al drie keer bij een bezorger achterin de bus heeft gelegen.

Slecht slecht

Slechte communicatie. Telefonisch nooit bereikbaar(58 keer gebeld) Naar de showroom gereden, daarna heeft Mo ons verder goed geholpen. Nooit meer Beddenleeuw voor ons!

Tevreden over product, maar klantendienst is telefonisch niet bereikbaar en via mail erg lang wachte

Boxspring gekocht voor mijn zoontje, bij de bestelling was er een gratis topper geleverd (zo stond bij de reclame aangegeven) deze moest ik tijdens het bestellen blijkbaar aanduiden (wat ik zelf over het hoofd gezien had) na contact met de klantendienst via mail (want telefonisch erg moeilijk tot niet te bereiken) werd er afgesproken dat deze nagestuurd zou worden en ik een track and trace zou ontvangen. Een week later nog steeds geen track and trace en ook geen topper. Het bed zelf is erg mooi, net afgewerkt en we zijn hier wel tevreden over.

Slechte communicatie

Zoals ik ook al in de mails naar beddenleeuw gezet heb, tot 2 keer toe is de bezorgdsten op de dag zelf dat er geleverd zou worden gewijzigd zonder overleg of het uitkwam bij ons. Als je ze mailt of belt je krijgt geen contact. Bij levering van het bed, was de motor afwezig. Hier zelf ook weer achter aan moeten gaan om deze geleverd te krijgen. Hoop dat deze volgende week geleverd wordt. Ik koop nooit geen bed meer bij beddenleeuw.

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt

Communicatie en werking trekt op niets. Ik wacht trouwens nog zltijd op mijn topper die zogezegd eind vorige week zou geleverd worden. Daarnaast ook geen reactie op mijn mails. Top!

Kwaliteit, service zijn prima

Ik zag de reacties hier pas na ik besteld had, maar ik moet zeggen dat product & service gewoon goed zijn. De goederen konden niet in één levering komen maar netjes een tweede levering aangekondigd en geleverd op de afgesproken dag. Sorry voor een ieder met een mindere ervaring maar die van ons is prima

Vervelend

Ons bed werd geleverd zonder matras . Ma een dag geen contact te kunnen krijgen vertelde ze ons dat het matras een week later pas werd bezorgd . We besloten het matras zelf op te halen . Helaas moesten we nig steeds het volle bedrag vertalen

Prima product

Prima product en goed verzorgde levering op de afgesproken tijd.

Goed team en netjes

Slechte communicatie, maar uiteindelijk wel alles in orde

Prijs <> kwaliteit uitstekend. Commicatie is wel heel stroef en antwoord krijg je meestal niet, maar uiteindelijk is de levering wel netjes en op tijd uitgevoerd.

Veer in matras is kapot bij aankomst

Op zich , zijn wij best tevreden over beddenleeuw, goede service, snelle levering, alleen bij aankomst zagen we meteen een dikke bult in de matras en toen we erop drukte, voel je echt een kapotte veer. Dit is natuurlijk echt een minpunt want dit moet geconstateerd zijn voor levering en toch word een matras met beschadiging gewoon geleverd vandaar de 6 ipv 9

Dwarsweg 7

5301 KB Zaltbommel

Over Beddenleeuw B.V.

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.